quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En er staat nu ook een link naar je fotoboek erbij..
*hint*
Waarom zeg je dan niet "quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
Bupatih zei laatst in de PUBsc dat ik hier es moest komen (zoiets iig)
en ik herkende jou hier, dus ik zei even hallo
Heel goed, aanhang moet ook blokjes krijgen! Zo hoort het! Vooral als het (ex) crew betaamt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zet 'm er zo snel mogelijk bij.
Gezellig hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
Bupatih zei laatst in de PUBsc dat ik hier es moest komen (zoiets iig)
en ik herkende jou hier, dus ik zei even hallo
preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja...toen was ik nog niet in dit topic
JA VERSCHRIKKELIJK BOOS!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:31 schreef Svensational het volgende:
Mbabe, ben je trouwens echt boos nu????
Alsof er hier ooit mods komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef LeBeau het volgende:
MissB, ik heb een vraagje voor je! Maar die kan ik hier niet stellen want dat is zogenaamd tegen de regels.
Wahaha, inderdaad! Mods !!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof er hier ooit mods komen..
MSN??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef LeBeau het volgende:
MissB, ik heb een vraagje voor je! Maar die kan ik hier niet stellen want dat is zogenaamd tegen de regels.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JA VERSCHRIKKELIJK BOOS!!!!:r:r;;R;r;r:;r;r:
:(:(:9
:(!1!!11
Airellequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:33 schreef Airelle het volgende:
Peeeeri!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Weet je..eigenlijk vind ik Bupa best wel tof.
Kom op Buup, je kan beter.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]?????
Doet u eens edittenquote:
Pfieuw, daar kom ik goed vanafquote:
Mits je de OP wijzigt hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pfieuw, daar kom ik goed vanaf!
Ehhhh...omdat er geen flikker aan isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:40 schreef Airelle het volgende:
Waaaaaaarom is er geen AbFab vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |