Het verschil is maar 2 posts.quote:
DIe is hier toch nooit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:23 schreef MissBliss het volgende:
Waar staat HeetWijf?
Wat is de snelcode in FF??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:23 schreef Duiveltja het volgende:
Cache legen en dan vliegt ie weer
Dus je gooit hem er gewoon uit??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
DIe is hier toch nooit.En als ie er wel is, ben jij het.
Er stonden teveel mensen in die hier nooit meer kwamen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus je gooit hem er gewoon uit??
En dat was maar 1 keer
Wat doe jij hier nou weer.quote:
Anders zet ik mezelf er wel weer bijquote:
Ik zet 'm er zo snel mogelijk bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:29 schreef PeRi het volgende:
FlyingFox moet er ook in, die was hier gister (was het gister?) oooook!
Dan mag ik hopen dat Toetatoet er ook eindelijk uit isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er stonden teveel mensen in die hier nooit meer kwamen..
. HW is niet de enige die eruit is hoor.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders zet ik mezelf er wel weer bij.
Bupatih zei laatst in de PUBsc dat ik hier es moest komen (zoiets iig)quote:
En er staat nu ook een link naar je fotoboek erbij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef LeBeau het volgende:
Wat leuk, al die avatars op normale groter. Beter dan die verkrachte kleine versies.
Machtsmisbruik!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders zet ik mezelf er wel weer bij.
Ja, die kwam nog minder vaak dan HW.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat Toetatoet er ook eindelijk uit is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |