ow was het toen ook?! ik dacht al: ze mogen die tenten wel eens opruimen....quote:Ook op zondag?
Ik was er zondag. Als één van de twee blanken die er rondliepen.
Oh. Als jij het zegt zal het wel zo zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- luistert nu Emilie Simon.
Toffe muziek..
ze is 'n beetje vaag, maar heeft wel goeie nummersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hey Babette, Ellen ten Damme staat op de Uitmarkt. JIj vond haar toch ook tof?
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:38 schreef QyRoZ het volgende:
Oh. Als jij het zegt zal het wel zo zijn.
26-27-28 augustus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:40 schreef babette21 het volgende:
ze is 'n beetje vaag, maar heeft wel goeie nummers
wanneer is de uitmarkt dan?
mijn eerste Sjors-irritatie....... er zouden er nog vele volgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:39 schreef Svensational het volgende:
GTST # 69 ~Sjors, elke dag om 4 uur: Cup-A-Tea!
ooooh dan ben ik allang weer terug...... ik zal 't onthoudenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
26-27-28 augustus.
Ja, vrijdag t/m zondag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow was het toen ook?! ik dacht al: ze mogen die tenten wel eens opruimen....
Jij was toch op vakantiequote:
Volgende week maandagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jij was toch op vakantie
Daarom heb ik de "maandag-post-een-bericht-in-Tania18's-fotoboek-dag" maar overgeslagen.
nee man, ze gaat maandag pas.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:43 schreef mark_03 het volgende:
Jij was toch op vakantie
Daarom heb ik de "maandag-post-een-bericht-in-Tania18's-fotoboek-dag" maar overgeslagen.
Babet, jij hebt het wel onthoudenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, ze gaat maandag pas.....
mannen..... kunnen níks onthouden
Ze neemt haar fotoboek niet mee hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jij was toch op vakantie
Ga ik *nu* doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:30 schreef Svensational het volgende:
Oh ja Buup, als je weer eens linkjes gaat aanpassen, moet je ook even een # voor 400 zetten..
Ik welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgende week maandag![]()
Onthoudt dan niemand wat ik zeg![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Babet, jij hebt het wel onthouden![]()
![]()
Dat topic?!?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn eerste Sjors-irritatie....... er zouden er nog vele volgen![]()
Ach, sinds ze met Aram de ONM-turk heeft, weet ik dat ze geen smaak heeft....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:23 schreef mark_03 het volgende:
Buup, wist je dat Wytske Jim Carrey verschrikkelijk vindt
Ja. Omdat ik in de tussentijd op vakantie was en ik toen veel dingen niet meer kon onthouden.quote:
Zou nog kunnen jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef Svensational het volgende:
Ik wist het ook nog, want ik wist dat Tania nog op mijn verjaardag kon komen.
Zo hee, petje afquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb het dus wel onthouden vanaf vanmorgen.
Tssquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, ze gaat maandag pas.....
mannen..... kunnen níks onthouden
edit: te laat
Die was toch door Viola Holt gemept?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef Bupatih het volgende:
Ach, sinds ze met Aram de ONM-turk heeft, weet ik dat ze geen smaak heeft....
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, sinds ze met Aram de ONM-turk heeft, weet ik dat ze geen smaak heeft....
Ja, dat hoorde ik gisteren ook in Shownieuwsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die was toch door Viola Holt gemept?
Ja, die ja. Huilie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die was toch door Viola Holt gemept?
quote:
Ik heb geloof ik ook wel eens gezegd dat je eens van die rose af moest blijvenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:52 schreef Tania18 het volgende:
Ga maar zoeken. Ik weet ook niet meer wat ik allemaal gezegd heb
quote:
Hiervoor toch wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet zelfs je adres nog uit mijn hoofd.
Ik hoop dat ze 'm hard geraakt heeftquote:
Nee, van de witte wijn. Weer foutquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik ook wel eens gezegd dat je eens van die rose af moest blijven![]()
.
Dat is wel handig. Als ik dan mijn eigen postcode niet meer weet, kan ik hem even aan jou vragenquote:
Tssquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens een bon van 10 euro.
weet je nog toen we samen gingen douchen?!?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef mark_03 het volgende:
Ik onthoud normaal altijd ALLES... serieus... soms om gek van te worden. Kan me nog hele gesprekken van een paar weken geleden herinneren... bijna woord voor woord.
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet je nog toen we samen gingen douchen?!?
Ik ben wat dat betreft net als Markquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is wel handig. Als ik dan mijn eigen postcode niet meer weet, kan ik hem even aan jou vragen![]()
Was het invullen toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, een VVV-bon. En ik heb er geloof ik oorbellen van gekocht.
Slettebakquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja. Toen zei ik nog iets van dat ik je dikke buik in moest soppen
En dat vond Diz niet zo leuk
.
Maar ik zou ook al een keer met MB gaan douchen, en die heb ik toen laten zitten, omdat het te ver fietsen was.
Hehe ik wil 'm nog wel een keer invullen hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Was het invullen toch nog ergens goed voor
Ik zal binnenkort eens naar ze mailen of het goed gaat met het onderzoek (volgens mij konden ze verder helemaal niemand vinden die mee wilde doen)
Nou, bedankt hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik onthoud compleet nutteloze of oude informatie die ik niet eens wil of hoor te onthouden
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft net als Mark
Ik onthoud compleet nutteloze of oude informatie die ik niet eens wil of hoor te onthouden
Bijvoorbeeld adressen van vrienden die ik al 6, 7 jaar niet meer gesproken heb
Of de naam van een acteur wiens gezicht of films ik nog nooit in mijn leven heb gezien.
Ik wilde juist voorkomen om een slettebak te zijnquote:
Whehequote:
Ja, gewoon met een andere naam. Misschien hebben ze het niet doorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe ik wil 'm nog wel een keer invullen hoor.
Ik zou nu nog steeds blindelings de post kunnen rondbrengen in mijn oude folderwijk van anderhalf jaar terug.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja
Ik weet zelfs nog telefoonnummers van mensen van de basisschool ... echt ziek. Soms wel handig (vooral als postbode zijnde)... ik hoef maar een keer in een wijk te lopen en dan weet ik van 80% van de adressen de naam van de mensen die er wonen. En dat onthoud ik dan een paar jaar.
Ze verwerken de gegevens toch anoniem?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, gewoon met een andere naam. Misschien hebben ze het niet door
Op verzoek van Tania heb ik meegedaan met een onderzoek (enquete), en als dank kreeg ik een VVV-bon waar ik oorbellen voor heb gekocht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
Tania/Christine, waar hebben jullie het over?![]()
Bonnen, onderzoek, oorbellen??
Waarom krijg ik nooit zulke verzoekjes van Tania?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Op verzoek van Tania heb ik meegedaan met een onderzoek (enquete), en als dank kreeg ik een VVV-bon waar ik oorbellen voor heb gekocht.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze verwerken de gegevens toch anoniem?
Ik hoef alleen die bon maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit zulke verzoekjes van Tania?
Ik wil ook oorbellen!!!! [afbeelding]
Heeft zij al werk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:38 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het tijd worden dat toetatoet weer eens langs komt wippen.
En die niksan moest allang hier zijn.![]()
Nou, Dizer die valt over een typfout. En dan met z'n betoog van vanmiddag.quote:
Ach, ik vind het wel lekker rustig.quote:
Typefout, lul.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, Dizer die valt over een typfout. En dan met z'n betoog van vanmiddag.
Pfff, net of je van niksan last hebt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel lekker rustig..
quote:
Ik ben blij dat we elkaar begrijpen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
Je vindt het hoogstens rustig, omdat ik niet meer zo hyper doe als wanneer niksan er wél zou zijn.
Whehe. Baas boven baas enzo.quote:
En toch mis ik haar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we elkaar begrijpen..
Jij sprak mij ook aan op iets wat op twee manieren kon (dat en als), waarbij één de voorkeur had over de ander. Bij 'zowel' kan zoals Bupatih liet zien zowel van enkelvoud als meervoud gebruik gemaakt worden, al krijgt enkelvoud hierbij de voorkeur. Ik klaagde onterecht over iets wat jij schreef, jij klaagde onterecht over iets wat ik schreef. Dus als ik de Loekie van de dag ben (wat dat ook mag zijn), dan deel ik deze titel graag met monsieur Svenniepennie.quote:In het vorige topique schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Of was het nou 'Wat dat ook mag wezen'? Ik weet het niet meer. Kuttaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:42 schreef LeBeau het volgende:
* LeBeau trekt even een oudeuit de sloot.
[..]
(wat dat ook mag zijn)
Maar mijn manieren kregen tweemaal de voorkeur. En daarom was jij Loekie van de dag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij sprak mij ook aan op iets wat op twee manieren kon (dat en als), waarbij één de voorkeur had over de ander. Bij 'zowel' kan zoals Bupatih liet zien zowel van enkelvoud als meervoud gebruik gemaakt worden, al krijgt enkelvoud hierbij de voorkeur. Ik klaagde onterecht over iets wat jij schreef, jij klaagde onterecht over iets wat ik schreef. Dus als ik de Loekie van de dag ben (wat dat ook mag zijn), dan deel ik deze titel graag met monsieur Svenniepennie.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:32 schreef LeBeau het volgende:
Laat ik het zo zeggen:
"Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef babette21 het volgende:
god waar hebben we het over?!?"
Je spoiler is kapot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Zal ik jullie eens wat vertellen?
[afbeelding]
Ja, dat wilde ik dus niet weten hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Zal ik jullie eens wat vertellen?
[afbeelding]
Die zag ik aankomen.quote:
Ik ook van jou, Buup. Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
Lul.
>>R&Pquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:14 schreef LeBeau het volgende:
Met al dat verwijzen naar andere forums zou ik bijna denken dat je van me af wilt.
Ja daar is het nu een beetje te laat voor Buup.quote:
>>KLBquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja daar is het nu een beetje te laat voor Buup..
>> PUBquote:
>> ONZquote:
C&Hquote:
Het is oud nieuws.quote:
Inkoppertjequote:
Lul.quote:
En zo was het cirkeltje weer rond!quote:
>>TVquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:31 schreef Svensational het volgende:
Komt er vanavond nog wat leuks op TV?
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:31 schreef Svensational het volgende:
Komt er vanavond nog wat leuks op TV?
Je hebt tenminste nog zelf door.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
>>TV
Sorry, deze was inderdaad té makkelijk![]()
Zelfkennis, hč.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt het tenminste nog zelf door..
Je vergeet wat.quote:
quote:
Weet je het zekerquote:
Ja. Ik keek net in de gids en er komt echt geen fuck op de televisie. Stomme zomer.quote:
Nog twee weken. En dan begint het allemaal. Dacht ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja. Ik keek net in de gids en er komt echt geen fuck op de televisie. Stomme zomer.
onscherp en lelijk.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:52 schreef Svensational het volgende:
Die avatar van mij is me toch een partij onscherp..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
onscherp en lelijk.....maar hij staat wél stil!!!
![]()
ONM begint in ieder geval de 15e weer (dacht ik), verder weet ik niet wanneer alles weer begint. Ik weet wel dat Lost en Desperate Housewives in de VS pas weer eind september/begin oktober beginnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog twee weken. En dan begint het allemaal. Dacht ik.
Z'n avatar beweegt!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat loop jij nou weer te janken?!?
nou... gewoon... jouw haat voor bewegende avatars. Enzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat loop jij nou weer te janken?!?
En The OC pas in November.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
ONM begint in ieder geval de 15e weer (dacht ik), verder weet ik niet wanneer alles weer begint. Ik weet wel dat Lost en Desperate Housewives in de VS pas weer eind september/begin oktober beginnen.
geen haat....... afkeer!! en da's oud nieuws, toch?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:15 schreef beaverhausen het volgende:
nou... gewoon... jouw haat voor bewegende avatars. Enzo..
.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:21 schreef babette21 het volgende:
ik vind je nog steeds lief....[een sissy, maar lief
]
En voor Bupa:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
http://img2.imageweb.info/img2/Jbo26605.jpg
Mevrouw Milano voor Dizer.
Buup!quote:
quote:
*check*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:32 schreef LeBeau het volgende:
Buup is blauw.
Net als MissB, Tania, Babette en Eef vaak zijn, maar dan niet door de alcohol.
Nóg meer vrouwen die op mij afstormen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat zul je nu verscheurt worden door vrouwen in je nieuwe machtspositie!
Objection!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:32 schreef LeBeau het volgende:
Buup is blauw.
Net als MissB, Tania, Babette en Eef vaak zijn, maar dan niet door de alcohol.
En Beaverhausen. Though that goes without saying.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*check*
Phew, ik sta er niet bij..
maar zoenen, ho maar...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Nóg meer vrouwen die op mij afstormen?
Oh god, spaar ons.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nóg meer vrouwen die op mij afstormen?
Oh god, spaar mij
quote:
Ik wist het!quote:
Denied.quote:
Je begrijpt het niet Beau. Je had het goed. Ik hoor niet op die lijst.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En Beaverhausen. Though that goes without saying.![]()
Of spaar ONZ?quote:
Overruled.quote:
ShowChat #438 heeft ook een beetje een zomerstopquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet Beau. Je had het goed. Ik hoor niet op die lijst..
Pas maar op... ga zo door en voor je het weet zit je ook blauw te wezen in ONZ.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Of spaar ONZ?
Jaja, zulke goede grappen kom je niet elke dag tegen.![]()
Zeg, ik ben geen rechter.quote:
Dat was 1 (één) keertje Beau!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
ShowChat #438 heeft ook een beetje een zomerstop
quote:
Natuurlijk, lieverd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was 1 (één) keertje Beau!.
En het lag aan m'n toetsenbord. En daar blijf ik bij..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
zijn jullie nou al flieft op elkaar?!??!
Gelukkig doet de search het niet.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
zijn jullie nou al flieft op elkaar?!??!
Volgens mij is dat gewoon de airco hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh!!ik vind jullie gewoon lief samen
en ik voel de liefde gewoon hihi![]()
ONZ.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar zoenen, ho maar...
he maar waar ben jje mod van geworden dan?
en kun je nu ook mensen gaan bannen???
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Of spaar ONZ?
Jaja, zulke goede grappen kom je niet elke dag tegen.![]()
ik voel heus wel 't verschil tussen airco [wat ik hier niet heb] enquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij is dat gewoon de airco hoor..
Dan moet je toch iets anders voelen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik voel heus wel 't verschil tussen airco [wat ik hier niet heb] enliefde
hoor.........
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:41 schreef mark_03 het volgende:
Bleh, wat een kut op... kon 'm niet vinden
Voor het eerst in tijden dat ik in de eerste pagina van een SC-topic post
Niks.quote:
Ik vind het lelijk bij hem staan, maakt hem dikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Buup maar raar met dat kleurtje..
yep heel zeker........quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:58 schreef beaverhausen het volgende:
Weet je zeker dat je niet aan de wijn zit?.
Je kunt nu wel notes lezen.quote:
Zonder kleurtje ook, so what's the difference?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Buup maar raar met dat kleurtje..
Rustig maar. Ik zal mijn kleine beetje humor nog wel behouden hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
Buup is blauw,,, wtf???? Nou gaat zijn humor achteruit
Geen enkele mannelijke moderator heeft humor
Mijn Buupa, wat doe je
Wat ga je modden Buup?
quote:
Alsof ik nog niet genoeg te lezen heb nu.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt nu wel notes lezen..
Niks mis met mannelijke mods jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
Buup is blauw,,, wtf???? Nou gaat zijn humor achteruit
Geen enkele mannelijke moderator heeft humor
Mijn Buupa, wat doe je
Wat ga je modden Buup?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk bij hem staan, maakt hem dik
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:07 schreef Dizer het volgende:
Verdomme, denk ik dat ik de GTST topic zit, zit ik in SC, denk ik dat ik in SC zit, zit ik in GTST
Of heb jij snel lopen edittenquote:
Mja, hij valt me ook erg tegen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef LeBeau het volgende:
Sven, als je volgende keer een topique opent, geef je hem dan wel een betere naam? Deze valt erg tegen.
Ik had beter van je verwacht.
Alsof jij nooit van de verboden moderator-vruchten hebt gesnoept, IDO-meneertje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Onze Bupa, wat doen jullie?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih, het is niet waar![]()
![]()
. Dat had je mij wel eens mogen vertellen
Ga jij nu in al die baggertopics iedereen lopen te verbeteren?
.
Hmm, je hád het kunnen weten, Sven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is oud nieuws.
Maar misschien komt daar op de korte termijn verandering in.![]()
Ik dacht dat iedereen dat wel weer vergeten zou zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef LeBeau het volgende:
Alsof jij nooit van de verboden moderator-vruchten hebt gesnoept, IDO-meneertje.
Ik had beav's post (in mijn quote) ge-edit zodat de fout er niet meer in zat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of heb jij snel lopen editten?
Pff, daar hebben jullie Duiveltja en Cc voor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mja, hij valt me ook erg tegen.. Misschien kan ons Buupje 'm aanpassen
?
Alsof ik ooit vergeet wie de mods waren van het eerste Fok!Forum waar ik ooit gepost heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat wel weer vergeten zou zijn..
.
Ja, de voortekenen waren er.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Hmm, je hád het kunnen weten, Sven.
quote:
Soms hč....soms kan die ELM bést wel eens juiste opmerkingen maken.quote:Hij heeft humor!
Hij heeft de looks!
Hij heeft de kracht
Kortom hij verdient het onzin mod te worden!
Het gaat hier natuurlijk over Bupatih!!
Ik ben de volgende.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
Bupa mod??? Je weet m'n mail, hč?!
Vijf minuten terug en nu al een bruine neus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
Bupa mod??? Je weet m'n mail, hč?!
Uhuh, ik denk het ook....quote:
Welcome back.quote:
Nee, even serieus, ik denk dat Tom en schatje dat weer gaan doen. Tom gaf gister aan dat het 'm best leuk zou lijken, mits hij het kon combineren met z'n studie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, ik denk het ook..... IDO he?!
.
Deze post bewaar ik trouwens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, ik denk het ook..... IDO he?!
.
Magoed, heb er zelf helemaal geen zin in om het te doen. En nee, dat is niet uit wrok omdat ik twee keer ben afgewezen..
Je fotoboek is aardig leeg, dus begin daar maar met je foto's.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
Ik heb foto's.. Of ze leuk zijn en dus of ik ze ga posten weet ik nog niet.
.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, even serieus, ik denk dat Tom en schatje dat weer gaan doen. Tom gaf gister aan dat het 'm best leuk zou lijken, mits hij het kon combineren met z'n studie..
Ik wil nog wat sappige details.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welcome back.
En ik ken zoveel e-mail adressen van users....So?![]()
Ik lek niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil nog wat sappige details.. Je weet wel welke.
.
Ew. Gelukkig maar.quote:
20 minuten mod en nu al denken dat je kan bepalen hoe ik denk?quote:
Die van mij heb je zelfs bedacht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
En ik ken zoveel e-mail adressen van users....So?![]()
*banaanvraag doet bij de A's.*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
20 minuten mod en nu al denken dat je kan bepalen hoe ik denk?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die van mij heb je zelfs bedacht..
.
.
Geen geslijmquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ze hebben een goede keus gemaakt (Slijm slijm)
Omgekeerde wereldquote:
Hij is voor sommige mensen alleen wel wat aan de moeilijke kant.quote:
Nouhou.quote:
Wát?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is voor sommige mensen alleen wel wat aan de moeilijke kant..
Ja hoor. Tania bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát?
Zijn er dan echt mensen die jou mailen?
static heeft er al vier ondertussen volgens mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat als ik ooit mod wordt dat ik dan wél een naamtopic in MED krijg.
wordt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
Ach, tegen die tijd ben ik Admin en ik zorg er wel voor dat dat dus niet gebeurt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat als ik ooit mod word dat ik dan wél een naamtopic in MED krijg.
Panter-print.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
Ik met mijn zusje.. Die uiteraard niet op het internet hoeft.
![]()
.
En ja, hij is wat groot..
http://www.eagleimg.com/img.php?ser=2&fol=9&f=01664.jpg
Ze is zo wild joh.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Panter-print.
Lekker kleurtje Beev.![]()
Machtswellusteling.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, tegen die tijd ben ik Admin en ik zorg er wel voor dat dat dus niet gebeurt.
Uhuh.quote:
Dat zal best kunnen, ik vind een panter printje vooral erg ordinair.quote:
Toen wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef Tania18 het volgende:
Wat een raar zwart vlak
Was je een beetje verbrand trouwens?
Ik ben ook blond ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zal best kunnen, ik vind een panter printje vooral erg ordinair.
Verder niks negatiefs over je zusje. Mooie blonde lokken, in tegenstelling tot haar broer.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik las iets over Beev's zusje?.
.
.
...
Tsss, weggepaint![]()
Zo lekker roodquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Panter-print.
Lekker kleurtje Beev.![]()
Wát?quote:
Je voelt je beter dan ons he, nu met die blauwe kleur.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, tegen die tijd ben ik Admin en ik zorg er wel voor dat dat dus niet gebeurt.
Tuttuttut.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát?
Beevs zusje
Het is alleen wel minder dat ik op met zoiets als zwager zit opgescheept.
Dan wij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je voelt je beter dan ons he, nu met die blauwe kleur..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
Het is alleen wel minder dat ik dan met zoiets als zwager zit opgescheept.
Shitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja. Dus.
Vanaf volgende week weer Gilmore Girls..
Je ziet blond haar, een paar in panter-print gehulde tieten en het is al meteen vanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát?
Beevs zusje![]()
Het is alleen wel minder dat ik dan met zoiets als zwager zit opgescheept.
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
En draagt je zusje altijd luipaardprint, Bob?
Waarschijnlijk wel. Jij ook?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan wij.
Jeez, blijf jij bezig vanavond?
Ik voel me weer helemaal thuis.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
Dat zwarte vlak zit aan de verkeerde kant..
Net5, dinsdagavond, 20.30-22.30.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef Tania18 het volgende:
Shit
Wanneer precies?
Dat moet ik weer missen![]()
Moet 't op d'r poeperd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
Dat zwarte vlak zit aan de verkeerde kant..
Ik ben helemaal van slag door jou benoemingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan wij.
Jeez, blijf jij bezig vanavond?
Neuh, iets meer naar rechts...quote:
Dat was na week 1.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:32 schreef babette21 het volgende:
Bob, was je de zonnebrand vergeten?!??!
en zie ik het goed: je bent afgevallen!!nu lijk je minder op Jantje Smit dan eerst.....
Bob's sterretje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
Neuh, iets meer naar rechts...
Ik vond hem helemaal niet op Jan Smit lijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:32 schreef babette21 het volgende:
Bob, was je de zonnebrand vergeten?!??!
en zie ik het goed: je bent afgevallen!!nu lijk je minder op Jantje Smit dan eerst.....
Zge, hou je op?quote:
Leef jij onder een steen ofzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo makkelijk was..
Ik kom hier nog niet zo lang en ik moet me nog inlezen.quote:
Dude.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je ziet blond haar, een paar in panter-print gehulde tieten en het is al meteen van?
Valt me een beetje van je tegen Buup. Wist niet dat jij zo makkelijk was..
*noteer*
Ja, jij bent hier alleen maar gekomen om SHO-mod te worden hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kom hier nog niet zo lang en ik moet me nog inlezen..
Ja maar niet zo mooi blond als je zus.quote:
zo makkelijk: hij slaat het zoenen over en stapt direct in het bootjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
Je ziet blond haar, een paar in panter-print gehulde tieten en het is al meteen van?
Valt het op?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij bent hier alleen maar gekomen om SHO-mod te worden he?
Phew, ik schrok al.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.
Dat ging niet zo 1-2-3.
Ik heb al eerder foto's gezien van Beev's zusje..
En ik ben ook niet zo makkelijk hoor.
Gemist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bob, het gaat over Hind in Hengelo bij Hart van Nederland.. Is iets met trapliften voor ouderen.
.
Ik zeg nooit 'tieten'quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*noteer*
Jaja, BVO had je allang door hoorquote:
Hodfr, ik speciaal naar boven rennen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het was niet Hind Hind.. Het was een afkorting voor Hengelo en nog wat.
.
Que?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
Hodfr.
En dat wil zeggen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |