Ik ben de volgende.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
Bupa mod??? Je weet m'n mail, hè?!
Vijf minuten terug en nu al een bruine neus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
Bupa mod??? Je weet m'n mail, hè?!
Uhuh, ik denk het ook....quote:
Welcome back.quote:
Nee, even serieus, ik denk dat Tom en schatje dat weer gaan doen. Tom gaf gister aan dat het 'm best leuk zou lijken, mits hij het kon combineren met z'n studie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, ik denk het ook..... IDO he?!
.
Deze post bewaar ik trouwens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, ik denk het ook..... IDO he?!
.
Magoed, heb er zelf helemaal geen zin in om het te doen. En nee, dat is niet uit wrok omdat ik twee keer ben afgewezen..
Je fotoboek is aardig leeg, dus begin daar maar met je foto's.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
Ik heb foto's.. Of ze leuk zijn en dus of ik ze ga posten weet ik nog niet.
.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, even serieus, ik denk dat Tom en schatje dat weer gaan doen. Tom gaf gister aan dat het 'm best leuk zou lijken, mits hij het kon combineren met z'n studie..
Ik wil nog wat sappige details.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welcome back.
En ik ken zoveel e-mail adressen van users....So?![]()
Ik lek niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil nog wat sappige details.. Je weet wel welke.
.
Ew. Gelukkig maar.quote:
20 minuten mod en nu al denken dat je kan bepalen hoe ik denk?quote:
Die van mij heb je zelfs bedacht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
En ik ken zoveel e-mail adressen van users....So?![]()
*banaanvraag doet bij de A's.*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
20 minuten mod en nu al denken dat je kan bepalen hoe ik denk?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die van mij heb je zelfs bedacht..
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |