Is goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:22 schreef P8 het volgende:
mag ik mod worden?
Dat was z'n verre voorouder, heerser van Babyloniëquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:23 schreef Croupouque het volgende:
Haptubappih.
Dat is ziek.. onder de douche over Fok! denkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:26 schreef Croupouque het volgende:
Eerlijk waar: Ik dacht gisteren toen ik onder de douche stond nog bij mezelf: "ONZ is echt niet leuk meer, ik zie zelfs Bupatih bijna nooit meer posten". Vanwaar nu deze stap?
Oh, en vraag me niet waarom ik onder de douche aan je denk.
Omdat ik altijd van ONZ zal houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:26 schreef Croupouque het volgende:
Eerlijk waar: Ik dacht gisteren toen ik onder de douche stond nog bij mezelf: "ONZ is echt niet leuk meer, ik zie zelfs Bupatih bijna nooit meer posten". Vanwaar nu deze stap?
Wees gerust, je bent niet de enige.quote:Oh, en vraag me niet waarom ik onder de douche aan je denk.
Dan hadden ze Croupouque mod moeten maken want die is er dag en nacht mee bezig!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat is ziek.. onder de douche over Fok! denken![]()
Met douchen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:31 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan hadden ze Croupouque mod moeten maken want die is er dag en nacht mee bezig!
Been there done thatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:31 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan hadden ze Croupouque mod moeten maken want die is er dag en nacht mee bezig!
Ah, mijn eerste fan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:32 schreef BMW_Master het volgende:
iemand die andermans hielen likt om modje te worden, neem ik bij voorbaat al niet meer serieus
dus bupaith moet opzouten.
Komt me bekend voor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Omdat ik altijd van ONZ zal houden..
En ik zal het proberen leuk te maken voor de users.
Het was toen ik met een ruw washandje tussen mijn billen aan het schrobben was.quote:Wees gerust, je bent niet de enige.
Cool dan ben ik de volgende nieuwe modquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
ah, weer proberen ze een TTT-poster mod te maken. En weer kijken wij toe en lachen in ons vuistje omdat leuk zijn en modden 2 totaal andere dingen blijken te zijn!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
ah, weer proberen ze een TTT-poster mod te maken. En weer kijken wij toe en lachen in ons vuistje omdat pogingen tot leuk zijn en modden 2 totaal andere dingen blijken te zijn!
Hmm, wie was jij ook alweer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
ah, weer proberen ze een TTT-poster mod te maken. En weer kijken wij toe en lachen in ons vuistje omdat leuk zijn en modden 2 totaal andere dingen blijken te zijn!
Gelukkig ben jij zo consequent om op beide gebieden te falen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
ja, en toen kreeg ik ineens een sociaal leven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, wie was jij ook alweer?
Deed jij niet iets in ONZ, in een ver verleden?
Bupatih, het is niet waarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Euh..
Ik ben dus Bupatih.
Ik houd van ONZ.
En Yvonne.
En ik ben nu dus mod.
Please, wees aardig tegen mij
Tof [14.gif]quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Euh..
Ik ben dus Bupatih.
Ik houd van ONZ.
En Yvonne.
En ik ben nu dus mod.
Please, wees aardig tegen mij
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih, het is niet waar![]()
![]()
. Dat had je mij wel eens mogen vertellen
Ga jij nu in al die baggertopics iedereen lopen te verbeteren?
.
NEE, IK KOM NIET NAAR FOK!-RADIOquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |