Is goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:22 schreef P8 het volgende:
mag ik mod worden?
Dat was z'n verre voorouder, heerser van Babyloniëquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:23 schreef Croupouque het volgende:
Haptubappih.
Dat is ziek.. onder de douche over Fok! denkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:26 schreef Croupouque het volgende:
Eerlijk waar: Ik dacht gisteren toen ik onder de douche stond nog bij mezelf: "ONZ is echt niet leuk meer, ik zie zelfs Bupatih bijna nooit meer posten". Vanwaar nu deze stap?
Oh, en vraag me niet waarom ik onder de douche aan je denk.
Omdat ik altijd van ONZ zal houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:26 schreef Croupouque het volgende:
Eerlijk waar: Ik dacht gisteren toen ik onder de douche stond nog bij mezelf: "ONZ is echt niet leuk meer, ik zie zelfs Bupatih bijna nooit meer posten". Vanwaar nu deze stap?
Wees gerust, je bent niet de enige.quote:Oh, en vraag me niet waarom ik onder de douche aan je denk.
Dan hadden ze Croupouque mod moeten maken want die is er dag en nacht mee bezig!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat is ziek.. onder de douche over Fok! denken![]()
Met douchen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:31 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan hadden ze Croupouque mod moeten maken want die is er dag en nacht mee bezig!
Been there done thatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:31 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan hadden ze Croupouque mod moeten maken want die is er dag en nacht mee bezig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |