ow was het toen ook?! ik dacht al: ze mogen die tenten wel eens opruimen....quote:Ook op zondag?
Ik was er zondag. Als één van de twee blanken die er rondliepen.
Oh. Als jij het zegt zal het wel zo zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- luistert nu Emilie Simon.
Toffe muziek..
ze is 'n beetje vaag, maar heeft wel goeie nummersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hey Babette, Ellen ten Damme staat op de Uitmarkt. JIj vond haar toch ook tof?
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:38 schreef QyRoZ het volgende:
Oh. Als jij het zegt zal het wel zo zijn.
26-27-28 augustus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:40 schreef babette21 het volgende:
ze is 'n beetje vaag, maar heeft wel goeie nummers
wanneer is de uitmarkt dan?
mijn eerste Sjors-irritatie....... er zouden er nog vele volgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:39 schreef Svensational het volgende:
GTST # 69 ~Sjors, elke dag om 4 uur: Cup-A-Tea!
ooooh dan ben ik allang weer terug...... ik zal 't onthoudenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
26-27-28 augustus.
Ja, vrijdag t/m zondag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow was het toen ook?! ik dacht al: ze mogen die tenten wel eens opruimen....
Jij was toch op vakantiequote:
Volgende week maandagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jij was toch op vakantie
Daarom heb ik de "maandag-post-een-bericht-in-Tania18's-fotoboek-dag" maar overgeslagen.
nee man, ze gaat maandag pas.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:43 schreef mark_03 het volgende:
Jij was toch op vakantie
Daarom heb ik de "maandag-post-een-bericht-in-Tania18's-fotoboek-dag" maar overgeslagen.
Babet, jij hebt het wel onthoudenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, ze gaat maandag pas.....
mannen..... kunnen níks onthouden
Ze neemt haar fotoboek niet mee hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jij was toch op vakantie
Ga ik *nu* doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:30 schreef Svensational het volgende:
Oh ja Buup, als je weer eens linkjes gaat aanpassen, moet je ook even een # voor 400 zetten..
Ik welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgende week maandag![]()
Onthoudt dan niemand wat ik zeg![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Babet, jij hebt het wel onthouden![]()
![]()
Dat topic?!?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn eerste Sjors-irritatie....... er zouden er nog vele volgen![]()
Ach, sinds ze met Aram de ONM-turk heeft, weet ik dat ze geen smaak heeft....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:23 schreef mark_03 het volgende:
Buup, wist je dat Wytske Jim Carrey verschrikkelijk vindt
Ja. Omdat ik in de tussentijd op vakantie was en ik toen veel dingen niet meer kon onthouden.quote:
Zou nog kunnen jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef Svensational het volgende:
Ik wist het ook nog, want ik wist dat Tania nog op mijn verjaardag kon komen.
Zo hee, petje afquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb het dus wel onthouden vanaf vanmorgen.
Tssquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, ze gaat maandag pas.....
mannen..... kunnen níks onthouden
edit: te laat
Die was toch door Viola Holt gemept?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef Bupatih het volgende:
Ach, sinds ze met Aram de ONM-turk heeft, weet ik dat ze geen smaak heeft....
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, sinds ze met Aram de ONM-turk heeft, weet ik dat ze geen smaak heeft....
Ja, dat hoorde ik gisteren ook in Shownieuwsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die was toch door Viola Holt gemept?
Ja, die ja. Huilie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die was toch door Viola Holt gemept?
quote:
Ik heb geloof ik ook wel eens gezegd dat je eens van die rose af moest blijvenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:52 schreef Tania18 het volgende:
Ga maar zoeken. Ik weet ook niet meer wat ik allemaal gezegd heb
quote:
Hiervoor toch wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet zelfs je adres nog uit mijn hoofd.
Ik hoop dat ze 'm hard geraakt heeftquote:
Nee, van de witte wijn. Weer foutquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik ook wel eens gezegd dat je eens van die rose af moest blijven![]()
.
Dat is wel handig. Als ik dan mijn eigen postcode niet meer weet, kan ik hem even aan jou vragenquote:
Tssquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens een bon van 10 euro.
weet je nog toen we samen gingen douchen?!?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef mark_03 het volgende:
Ik onthoud normaal altijd ALLES... serieus... soms om gek van te worden. Kan me nog hele gesprekken van een paar weken geleden herinneren... bijna woord voor woord.
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet je nog toen we samen gingen douchen?!?
Ik ben wat dat betreft net als Markquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is wel handig. Als ik dan mijn eigen postcode niet meer weet, kan ik hem even aan jou vragen![]()
Was het invullen toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, een VVV-bon. En ik heb er geloof ik oorbellen van gekocht.
Slettebakquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja. Toen zei ik nog iets van dat ik je dikke buik in moest soppen
En dat vond Diz niet zo leuk
.
Maar ik zou ook al een keer met MB gaan douchen, en die heb ik toen laten zitten, omdat het te ver fietsen was.
Hehe ik wil 'm nog wel een keer invullen hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Was het invullen toch nog ergens goed voor
Ik zal binnenkort eens naar ze mailen of het goed gaat met het onderzoek (volgens mij konden ze verder helemaal niemand vinden die mee wilde doen)
Nou, bedankt hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik onthoud compleet nutteloze of oude informatie die ik niet eens wil of hoor te onthouden
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft net als Mark
Ik onthoud compleet nutteloze of oude informatie die ik niet eens wil of hoor te onthouden
Bijvoorbeeld adressen van vrienden die ik al 6, 7 jaar niet meer gesproken heb
Of de naam van een acteur wiens gezicht of films ik nog nooit in mijn leven heb gezien.
Ik wilde juist voorkomen om een slettebak te zijnquote:
Whehequote:
Ja, gewoon met een andere naam. Misschien hebben ze het niet doorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe ik wil 'm nog wel een keer invullen hoor.
Ik zou nu nog steeds blindelings de post kunnen rondbrengen in mijn oude folderwijk van anderhalf jaar terug.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja
Ik weet zelfs nog telefoonnummers van mensen van de basisschool ... echt ziek. Soms wel handig (vooral als postbode zijnde)... ik hoef maar een keer in een wijk te lopen en dan weet ik van 80% van de adressen de naam van de mensen die er wonen. En dat onthoud ik dan een paar jaar.
Ze verwerken de gegevens toch anoniem?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, gewoon met een andere naam. Misschien hebben ze het niet door
Op verzoek van Tania heb ik meegedaan met een onderzoek (enquete), en als dank kreeg ik een VVV-bon waar ik oorbellen voor heb gekocht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
Tania/Christine, waar hebben jullie het over?![]()
Bonnen, onderzoek, oorbellen??
Waarom krijg ik nooit zulke verzoekjes van Tania?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Op verzoek van Tania heb ik meegedaan met een onderzoek (enquete), en als dank kreeg ik een VVV-bon waar ik oorbellen voor heb gekocht.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze verwerken de gegevens toch anoniem?
Ik hoef alleen die bon maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit zulke verzoekjes van Tania?
Ik wil ook oorbellen!!!! [afbeelding]
Heeft zij al werk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:38 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het tijd worden dat toetatoet weer eens langs komt wippen.
En die niksan moest allang hier zijn.![]()
Nou, Dizer die valt over een typfout. En dan met z'n betoog van vanmiddag.quote:
Ach, ik vind het wel lekker rustig.quote:
Typefout, lul.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, Dizer die valt over een typfout. En dan met z'n betoog van vanmiddag.
Pfff, net of je van niksan last hebt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel lekker rustig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |