Ligt eraan wat er mee bedoelt wordt. Afgaande op wat daarvoor stond lijkt me dat "als" daar beter op z'n plek is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's toch goed?? [of iig niet fout...]
of is 't "als"???
god waar hebben we het over?!?
quote:
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:29 schreef Svensational het volgende:
Waar is een Bupatih als je hem nodig hebt?.
quote:
Dat vond Sven niet goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:12 schreef LeBeau het volgende:
Dus dan weet je dat de volgende keer dat je weer naar het bruisende Gravendeel wilt.
quote:
En dat vond LeBeau niet goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, toen was zowel Bupatih als ik op vakantie.
Komt van die sigaret he.quote:
dat IS ook niet goed Sven.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:51 schreef Svensational het volgende:
En dat vond LeBeau niet goed.
Ik ook. Wat leef ik toch weer met je mee heh?quote:
Ik bij nader inzien ook, maar is het ook echt fout-fout?quote:
ik vrees eerder het beeldscherm.....quote:
Het is wél goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
En dat vond LeBeau niet goed.
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bij nader inzien ook, maar is het ook echt fout-fout?
je wordt vast een fantastische peetvaderquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:52 schreef LeBeau het volgende:
Ik ook. Wat leef ik toch weer met je mee heh?
Ik wou het net ontkrachtigen met "Dan zou je zeker ook 'Volgende week is zowel Sven als Buup jarig' kunnen doen?" en dat klonk opeens wel goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is wél goed.
Gewoon enkelvoud doen.
Één van de twee ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
Oftewel, LeBeau is de Loekie van de dag [afbeelding]
bronquote:In zinnen met zowel ... als ... wordt bij voorkeur een enkelvoudige persoonsvorm gebruikt: 'Zowel mijn broer als mijn zus woont in Amsterdam.' De constructie komt ook wel met een meervoudige persoonsvorm voor ('Zowel mijn broer als mijn zus wonen in Amsterdam') — zeker in gesproken taal; maar in geschreven taal heeft het enkelvoud de voorkeur.
Het meervoud wordt wél gebruikt als de twee delen elk een verschillende persoonsvorm vragen: 'Zowel mijn broer als ik zijn (niet: is/ben) in Amsterdam geboren.' Verder treedt er een meervoudige persoonsvorm op als een van de delen meervoudig is ('Zowel mijn ouders als mijn zus wonen in Amsterdam') of als beide delen meervoudig zijn ('Zowel mijn ouders als mijn broers wonen in Amsterdam').
Wat bedoel je?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
Oftewel, LeBeau is de Loekie van de dag
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:02 schreef Svensational het volgende:
Dankuwel Bupatih, voor het bevestigen van mijn gelijk..
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:59 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga denk ik maar even liggen, volgens mij willen m'n hersenen via m'n oogkassen naar buiten komen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:05 schreef Bupatih het volgende:
En ik heb de type- of spelfout gemist.
quote:
quote:
Zo blijf je bezig.quote:
ik snap je niet [snap dat dan!!]quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:06 schreef Svensational het volgende:
Er valt toch niks aan te snappenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo blijf je bezig.
Je snapt toch wel wat babette met die post bedoelde? Ze begrijpt jouw opmerking niet (zie haar PI).
Het geeft niet hoor, ik doe het met liefde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef Svensational het volgende:
Kijk en daarom zou zo'n fotoboek handig zijn, babsie. Dan hoeft Christine je niet drie keer dezelfde vraag te stellen..
Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnee hoor.quote:
Hoi, Tom.quote:
nee joh, ik moest toch werken.....?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:15 schreef Christine het volgende:
Was jij nou nog op Milan geweest eig?
Ook op zondag?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh, ik moest toch werken.....?!
als enige hier..... al die tijd al........ [/zelfmedelijden]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |