Grapje Dizer, plaats nog eens een songtekst?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
schrapt kado van lijst...
ga vooral zo door.... wou je ook geen kaartje???
* mag ik? mag ik? mag ik? *quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef Svensational het volgende:
Grapje Dizer, plaats nog eens een songtekst?.
Jij stuurt toch geen cadeautjequote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Grapje Dizer, plaats nog eens een songtekst?.
ja we hebben het druk.... dan gaan we meestal sneller [ paradoxquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:10 schreef Zhenar het volgende:
Oh. We zijn alweer op 5.
Ja schat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:07 schreef babette21 het volgende:
zeg Diz????
op wie ben je nou flieft??????quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:14 schreef Dizer het volgende:
Ja schat?
't is al bijna avondquote:
Zeg ik niet totdat het officieel wordtquote:
hierrrrrrrrrrrrrrrrrr blijven!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:16 schreef Dizer het volgende:
Zeg ik niet totdat het officieel wordt
En nu ga ik weg, ciaaaaaao
Oud? Wat is dat? Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is al bijna avondmaar dat geeft niks hoor......................
hé.... jij was toch OUD?? [ net als ik].... moet jij nooit werken ofzo??????????????
ohja........ ontkenningsfasequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:20 schreef beaverhausen het volgende:
Oud? Wat is dat? Ik weet niet waar je het over hebt..
enzo....quote:Vakantie enzo..
da's de tekst van Joyce in ONM, in dec. 1999 zei zij: we weten allemaal dat Babette een Aagje isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:26 schreef Svensational het volgende:
Babette, wat ben jij een aagje vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Hee, ik ken m'n klassiekers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's de tekst van Joyce in ONM, in dec. 1999 zei zij: we weten allemaal dat Babette een Aagje is![]()
![]()
Snelheid is een relatief begrip.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:54 schreef Svensational het volgende:
Is dat Boudewijn de Groot, babette?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:55 schreef Svensational het volgende:
Snelheid is een relatief begrip.
Wat gaat het hier snel in vergelijking met vorige week.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Snelheid is een relatief begrip.
Oh, je luistert geen radio meerquote:
Hoe ging het gisteren, dat kind dumpen in gehucht-der-gehuchten Gravendeel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
![]()
't is pas 3 uur................. [wél bijna 'n indicatie af!!]
jawel, maar andere zenderquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef Svensational het volgende:
Oh, je luistert geen radio meer?
Ja, toen was zowel Bupatih als ik op vakantie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat gaat het hier snel in vergelijking met vorige week.![]()
Ik geloof, ik geloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooofquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel, maar andere zender
[we hadden hier twee zenders door elkaar, dus even op elkaar afgestemd]
wat zong ie???
moet je even teruglezenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef LeBeau het volgende:
Hoe ging het gisteren, dat kind dumpen in gehucht-der-gehuchten Gravendeel?
Was?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, toen was zowel Bupatih als ik op vakantie.
yep, da's "Avond" van Boudewijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef Svensational het volgende:
Ik geloof, ik geloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooof
Samenvatting?quote:
Ik zat te twijfelen. Als je 'm uitspreekt klink het best goed. Net zoals "een aantal koeien is" Daar is het ook enkelvoud.quote:
Ha, de toltunnel.quote:
Op een gegeven moment moet je (volgens mij net voorbij Rotterdam) de A29 richting Zierikzee volgen. Dan bij Oud-Beijerland eraf en de N217 richting Puttershoek pakken. Immer geradeaus en je komt vanzelf bij Gravendeel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:03 schreef babette21 het volgende:
yep, heb routeplanner van anwb gevolgd....
een kennis had ook al gezegd dat we niet door die tunnen zouden komen... wel dus
hoe moesten we dan???????
datquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:12 schreef LeBeau het volgende:
Dus dan weet je dat de volgende keer dat je weer naar het bruisende Gravendeel wilt.
Het kan erger. Daar kan jij en ik het wel over eens is toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |