Het is wel aanstekelijk, ik ga nu ook weer mensen verbeteren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind dat zwaar vervelend, overdrijven is een vak bij Bupa...
Hehehequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee gewoon helemaal geen songtekst. Desnoods doe je een link, net als Bupatih. Dan leest nog steeds niemand het, maar is het een stuk minder irritant.
Sommige mensen moeten zich nog realiseren dat ik soms wel eens gelijk kon hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee gewoon helemaal geen songtekst. Desnoods doe je een link, net als Bupatih. Dan leest nog steeds niemand het, maar is het een stuk minder irritant.
Doe es nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is wel aanstekelijk, ik ga nu ook weer mensen verbeteren..
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten zich nog realiseren dat ik soms wel eens irritant kan zijn.
Die heb ik ook niet gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe es nietAnders krijg je dus geen verjaardagskaartje van me
Ik help je alleen maar, Dizer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind dat zwaar vervelend, overdrijven is een vak bij Bupa...
Dat soort verbetering zijn wat mij betreft prima. Maar jij kan goed overdrijven en als iemand een tikfout maakt zoals:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik help je alleen maar, Dizer.
Ik heb al veel mensen genezen van hun "als mij/dan ik"-ziekte. En er zijn nog veel meer fouten die ik kan en zal verbeteren.
Jij zult mij ooit nog dankbaar zijn.
Kijk, dat ik voor sommigen irritant blijk te zijn, komt juist door het feit dat ik door die mensen niet juist begrepen wordt.quote:
Bupa praat Nederlands hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat soort verbetering zijn wat mij betreft prima. Maar jij kan goed overdrijven en als iemand een tikfout maakt zoals:
teh ipv the
Dan is dat dus erg irritant... Snappie??
Het was ook niet écht serieus bedoeld van die "+n".quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat soort verbetering zijn wat mij betreft prima. Maar jij kan goed overdrijven en als iemand een tikfout maakt zoals:
teh ipv the
Dan is dat dus erg irritant... Snappie??
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe es nietAnders krijg je dus geen verjaardagskaartje van me
Ik had het niet over de +nquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was ook niet écht serieus bedoeld van die "+n".
Ik ken Sven, Sven kent mij.
Twee mierenneukers pur sang.
Wij willen alle zinnen juist zo goed en foutloos mogelijk typen.
En als dat een keer per ongeluk niet lukt, is het juist ""-erig om die andere daar op te wijzen.
Je moet niet alles zo serieus nemen, Dizer![]()
wie is er dood???quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:47 schreef Dizer het volgende:
Who wants to live forever
broodje zalmquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:20 schreef Dizer het volgende:
Wat heb je gegeten ??
Maar goed, wat jij hebt met Bupatih en zijn verbeteren, hebben wij met jouw songteksten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had het niet over de +n
Ik had het over het algemeen...
Stond gewoon in mijn Itunes Playlistquote:
Dan nog geldt hetzelfde verhaal als hierboven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had het niet over de +n
Ik had het over het algemeen...
schrapt kado van lijst...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar goed, wat jij hebt met Bupatih en zijn verbeteren, hebben wij met jouw songteksten..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan nog geldt hetzelfde verhaal als hierboven.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:40 schreef MissBliss het volgende:
Dizer, dat je Greatest Hits 1,2 én 3 van Queen aan het luisteren bent hoef ik echt niet te weten hoor
Dat het Queen was had ik al door jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:41 schreef Dizer het volgende:
[..]Maar het is Queen...
Maar goed, dat was de laatste in mijn playlist
lees je ze niet eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:45 schreef Bupatih het volgende:
Ik zit te scrollen door songteksten van mensen die eigenlijk moeten vergaderen of een hoofdstuk moeten doornemen
Trutquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
oh ik sta weer op 0 dagen wat betreft hiet 'niet roken' betreft.....
Die is ook op een zaterdag jarigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:25 schreef babette21 het volgende:
Sven is op dezelfde dag jarig als mijn meest vervelende ex-vriendje......
da's een slecht teken
Wat nou flauw?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:53 schreef babette21 het volgende:
nee.... flauw
zit ik daar al die verhalen voor te typen?!?!?
6 augustus... wordt ie 26 [ schijnt hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef Svensational het volgende:
Die is ook op een zaterdag jarig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |