quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens een bon van 10 euro.
weet je nog toen we samen gingen douchen?!?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef mark_03 het volgende:
Ik onthoud normaal altijd ALLES... serieus... soms om gek van te worden. Kan me nog hele gesprekken van een paar weken geleden herinneren... bijna woord voor woord.
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet je nog toen we samen gingen douchen?!?
Ik ben wat dat betreft net als Markquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is wel handig. Als ik dan mijn eigen postcode niet meer weet, kan ik hem even aan jou vragen![]()
Was het invullen toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, een VVV-bon. En ik heb er geloof ik oorbellen van gekocht.
Slettebakquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja. Toen zei ik nog iets van dat ik je dikke buik in moest soppen
En dat vond Diz niet zo leuk
.
Maar ik zou ook al een keer met MB gaan douchen, en die heb ik toen laten zitten, omdat het te ver fietsen was.
Hehe ik wil 'm nog wel een keer invullen hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Was het invullen toch nog ergens goed voor
Ik zal binnenkort eens naar ze mailen of het goed gaat met het onderzoek (volgens mij konden ze verder helemaal niemand vinden die mee wilde doen)
Nou, bedankt hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik onthoud compleet nutteloze of oude informatie die ik niet eens wil of hoor te onthouden
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft net als Mark
Ik onthoud compleet nutteloze of oude informatie die ik niet eens wil of hoor te onthouden
Bijvoorbeeld adressen van vrienden die ik al 6, 7 jaar niet meer gesproken heb
Of de naam van een acteur wiens gezicht of films ik nog nooit in mijn leven heb gezien.
Ik wilde juist voorkomen om een slettebak te zijnquote:
Whehequote:
Ja, gewoon met een andere naam. Misschien hebben ze het niet doorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe ik wil 'm nog wel een keer invullen hoor.
Ik zou nu nog steeds blindelings de post kunnen rondbrengen in mijn oude folderwijk van anderhalf jaar terug.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja
Ik weet zelfs nog telefoonnummers van mensen van de basisschool ... echt ziek. Soms wel handig (vooral als postbode zijnde)... ik hoef maar een keer in een wijk te lopen en dan weet ik van 80% van de adressen de naam van de mensen die er wonen. En dat onthoud ik dan een paar jaar.
Ze verwerken de gegevens toch anoniem?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, gewoon met een andere naam. Misschien hebben ze het niet door
Op verzoek van Tania heb ik meegedaan met een onderzoek (enquete), en als dank kreeg ik een VVV-bon waar ik oorbellen voor heb gekocht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
Tania/Christine, waar hebben jullie het over?![]()
Bonnen, onderzoek, oorbellen??
Waarom krijg ik nooit zulke verzoekjes van Tania?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Op verzoek van Tania heb ik meegedaan met een onderzoek (enquete), en als dank kreeg ik een VVV-bon waar ik oorbellen voor heb gekocht.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze verwerken de gegevens toch anoniem?
Ik hoef alleen die bon maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit zulke verzoekjes van Tania?
Ik wil ook oorbellen!!!! [afbeelding]
Heeft zij al werk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:38 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het tijd worden dat toetatoet weer eens langs komt wippen.
En die niksan moest allang hier zijn.![]()
Nou, Dizer die valt over een typfout. En dan met z'n betoog van vanmiddag.quote:
Ach, ik vind het wel lekker rustig.quote:
Typefout, lul.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, Dizer die valt over een typfout. En dan met z'n betoog van vanmiddag.
Pfff, net of je van niksan last hebt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel lekker rustig..
quote:
Ik ben blij dat we elkaar begrijpen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
Je vindt het hoogstens rustig, omdat ik niet meer zo hyper doe als wanneer niksan er wél zou zijn.
Whehe. Baas boven baas enzo.quote:
En toch mis ik haar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we elkaar begrijpen..
Jij sprak mij ook aan op iets wat op twee manieren kon (dat en als), waarbij één de voorkeur had over de ander. Bij 'zowel' kan zoals Bupatih liet zien zowel van enkelvoud als meervoud gebruik gemaakt worden, al krijgt enkelvoud hierbij de voorkeur. Ik klaagde onterecht over iets wat jij schreef, jij klaagde onterecht over iets wat ik schreef. Dus als ik de Loekie van de dag ben (wat dat ook mag zijn), dan deel ik deze titel graag met monsieur Svenniepennie.quote:In het vorige topique schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Of was het nou 'Wat dat ook mag wezen'? Ik weet het niet meer. Kuttaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:42 schreef LeBeau het volgende:
* LeBeau trekt even een oudeuit de sloot.
[..]
(wat dat ook mag zijn)
Maar mijn manieren kregen tweemaal de voorkeur. En daarom was jij Loekie van de dag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij sprak mij ook aan op iets wat op twee manieren kon (dat en als), waarbij één de voorkeur had over de ander. Bij 'zowel' kan zoals Bupatih liet zien zowel van enkelvoud als meervoud gebruik gemaakt worden, al krijgt enkelvoud hierbij de voorkeur. Ik klaagde onterecht over iets wat jij schreef, jij klaagde onterecht over iets wat ik schreef. Dus als ik de Loekie van de dag ben (wat dat ook mag zijn), dan deel ik deze titel graag met monsieur Svenniepennie.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:32 schreef LeBeau het volgende:
Laat ik het zo zeggen:
"Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef babette21 het volgende:
god waar hebben we het over?!?"
Je spoiler is kapot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Zal ik jullie eens wat vertellen?
[afbeelding]
Ja, dat wilde ik dus niet weten hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Zal ik jullie eens wat vertellen?
[afbeelding]
Die zag ik aankomen.quote:
Ik ook van jou, Buup. Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
Lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |