Albertsquote:Op zondag 20 juni 2004 22:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, Robert, dat kan ook.
Ik wist dat het iets met een Albers-broer te maken had.
Dat is me ook nooit duidelijk geworden. Ik geloof dat er meer is gebeurd...quote:Op maandag 21 juni 2004 08:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Kim en Julian hebben toch alleen bij elkaar in bed gelegen ??
Ooh ja! En toen kon Kim heel goed overweg met d'r opa! Nu weet ik het weer.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mira was namelijk door haar vader stelselmatig misbruikt Julian en Mira hadden ook dezelfde vader.
Kim was verliefd op Julian, en toen wisten ze nog niet dat ze broer en zus waren. En die hebben geloof ik seks gehad. En toen ze er langzaam achter kwamen dat ze familiebanden hadden hebben ze geloof ik toch nog seks gehad. Ofzo.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:34 schreef Dizer het volgende:
Dat is me ook nooit duidelijk geworden. Ik geloof dat er meer is gebeurd...
Volgens mij wisten ze wel (net) dat ze broer en zus waren, maar was Kim toch verliefd, en Julian heel dronken ofzo, en toen hebben ze gesekst. En daarna was Julian boos op Kim.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kim was verliefd op Julian, en toen wisten ze nog niet dat ze broer en zus waren. En die hebben geloof ik seks gehad. En toen ze er langzaam achter kwamen dat ze familiebanden hadden hebben ze geloof ik toch nog seks gehad. Ofzo.
Juist zo was het...quote:Op maandag 21 juni 2004 10:58 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Volgens mij wisten ze wel (net) dat ze broer en zus waren, maar was Kim toch verliefd, en Julian heel dronken ofzo, en toen hebben ze gesekst. En daarna was Julian boos op Kim.
Yasmin staat er ook op hoor.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:38 schreef Inca het volgende:
yasmin uit gtst?
die staat niet op de foto's wel die rooie rotrus![]()
Nou dat mag wel met iets meer respectquote:Op maandag 21 juni 2004 11:40 schreef Vivi het volgende:
HoiDizer
Wat ziet Isabella eruit zeg! Ze wordt vet en aan heur haar te zien heeft ze de hele dag boven de frituurpan gehangen!
Tevens TVP![]()
Zit ik dat allemaal uit het diepste van mijn geheugen te tikken en niemand wil het lezenquote:Op maandag 21 juni 2004 11:34 schreef Svensational het volgende:
Je denkt toch niet dat ik dat ga lezen he
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:40 schreef Vivi het volgende:
HoiDizer
Waaromquote:Op maandag 21 juni 2004 12:26 schreef Kylee het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Maria_Kooistra.html.
.
Misschien omdat ze haar kind Lorca Normandie heeft genoemd?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom????
Is toch een leuke vrouw? Acteren kan ze niet maar leuk is ze wel!!!
En wees nou eerlijk, door haar dood in gtst heeft ze wel voor een stukje spanning gezordg!!
TT..quote:Op maandag 21 juni 2004 12:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik vind Isabella ook gaaf, maar ze heeft haar haren nu zo punker-achtig, dat vind ik niet mooi.
Maar haar rol is wel heel gaaf, ze draait lekker door! Volgende keer Isabella in de topic-titel![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 12:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Misschien omdat ze haar kind Lorca Normandie heeft genoemd?![]()
Dat vind ik ook wel leuk ja.:). Maar normandie voor een jongen,quote:Op maandag 21 juni 2004 12:44 schreef dunn0w het volgende:
Oh ik vind die aparte namen wel leuk.
'Storm' voor een meisje.....
En ook niet naar de wc geweest, maar ja als je niet eet hoef je ook niet naar de plee.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:50 schreef farfavour het volgende:
tsja smaken verschillen.
Ik vind het wel zielig voor Nina trouwens,heeft ze dat ding op haar hoofd gekregen.
En ze heeft al een paar dagen niks gegeten.Nina is stoer!!!!!!!
Ja het is zeker zielig... maar dat ze nu bewusteloos op de grond ligt.. heeft ze zelf gedaan..quote:Op maandag 21 juni 2004 12:50 schreef farfavour het volgende:
tsja smaken verschillen.
Ik vind het wel zielig voor Nina trouwens,heeft ze dat ding op haar hoofd gekregen.
En ze heeft al een paar dagen niks gegeten.Nina is stoer!!!!!!!
Argh! Lorca Normandië Kooistra en Storm Kooistra!????? Wat een freak. Arme kinderen...quote:Op maandag 21 juni 2004 12:26 schreef Kylee het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Maria_Kooistra.html.
.
Sinds anderhalve maand.. vanaf 12 jaar.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:57 schreef Riann het volgende:
vanaf welke leeftijd mogen ze dan wel naar GTST kijken???
*proest*quote:Op maandag 21 juni 2004 13:02 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Sinds anderhalve maand.. vanaf 12 jaar.
M.i. missen ze dan grotendeels hun doelgroep.... maar ik vind het niet erg hoor... zit er tenminste iets meer actie in de serie.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:04 schreef Riann het volgende:
[..]
*proest*
goh zeg, heb je je vriendin nu nóg niet onder de duim MM,quote:Op maandag 21 juni 2004 13:14 schreef MikeyMo het volgende:
Ik dacht dat Gtst zijn zomerstop al had bereikt..
Shit nog een week, moet ik vanavond weer verplicht plaatjes mixen omdat mijn vriendin Gtst wilt zien...
Jawelquote:Op maandag 21 juni 2004 13:22 schreef Kylee het volgende:
[..]
goh zeg, heb je je vriendin nu nóg niet onder de duim MM,.
![]()
Zeur dan niet zo joh,quote:Op maandag 21 juni 2004 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar ze mag wel even kijken, heb ik tijd voor mijn mix
Die goede oude tijdquote:Op maandag 21 juni 2004 13:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oooh ja, Julian's zelfmoordpoging! Ik weet het weer..
Stef Willemsquote:Op maandag 21 juni 2004 14:01 schreef farfavour het volgende:
Hoe heette die bokser ook al weer,die door Rik invalide werd geslagen en later als geest terugkwam?
Gladys Bloemquote:En hoe heette Georgina Kwakye in de serie?
Stef.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:01 schreef farfavour het volgende:
Hoe heette die bokser ook al weer,die door Rik invalide werd geslagen en later als geest terugkwam?
Gladys Bloem.quote:En hoe heette Georgina Kwakye in de serie?
Ha, 2x dezelfde antwoorden. Nu gelooft 'ie het vast wel.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:02 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Stef Willems
[..]
Gladys Bloem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |