Nog twee weken. En dan begint het allemaal. Dacht ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja. Ik keek net in de gids en er komt echt geen fuck op de televisie. Stomme zomer.
onscherp en lelijk.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:52 schreef Svensational het volgende:
Die avatar van mij is me toch een partij onscherp..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
onscherp en lelijk.....maar hij staat wél stil!!!
![]()
ONM begint in ieder geval de 15e weer (dacht ik), verder weet ik niet wanneer alles weer begint. Ik weet wel dat Lost en Desperate Housewives in de VS pas weer eind september/begin oktober beginnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog twee weken. En dan begint het allemaal. Dacht ik.
Z'n avatar beweegt!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat loop jij nou weer te janken?!?
nou... gewoon... jouw haat voor bewegende avatars. Enzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat loop jij nou weer te janken?!?
En The OC pas in November.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
ONM begint in ieder geval de 15e weer (dacht ik), verder weet ik niet wanneer alles weer begint. Ik weet wel dat Lost en Desperate Housewives in de VS pas weer eind september/begin oktober beginnen.
geen haat....... afkeer!! en da's oud nieuws, toch?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:15 schreef beaverhausen het volgende:
nou... gewoon... jouw haat voor bewegende avatars. Enzo..
.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:21 schreef babette21 het volgende:
ik vind je nog steeds lief....[een sissy, maar lief
]
En voor Bupa:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
http://img2.imageweb.info/img2/Jbo26605.jpg
Mevrouw Milano voor Dizer.
Buup!quote:
quote:
*check*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:32 schreef LeBeau het volgende:
Buup is blauw.
Net als MissB, Tania, Babette en Eef vaak zijn, maar dan niet door de alcohol.
Nóg meer vrouwen die op mij afstormen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat zul je nu verscheurt worden door vrouwen in je nieuwe machtspositie!
Objection!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:32 schreef LeBeau het volgende:
Buup is blauw.
Net als MissB, Tania, Babette en Eef vaak zijn, maar dan niet door de alcohol.
En Beaverhausen. Though that goes without saying.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*check*
Phew, ik sta er niet bij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |