Bob's sterretje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
Neuh, iets meer naar rechts...
Ik vond hem helemaal niet op Jan Smit lijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:32 schreef babette21 het volgende:
Bob, was je de zonnebrand vergeten?!??!
en zie ik het goed: je bent afgevallen!!nu lijk je minder op Jantje Smit dan eerst.....
Zge, hou je op?quote:
Leef jij onder een steen ofzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo makkelijk was..
Ik kom hier nog niet zo lang en ik moet me nog inlezen.quote:
Dude.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je ziet blond haar, een paar in panter-print gehulde tieten en het is al meteen van?
Valt me een beetje van je tegen Buup. Wist niet dat jij zo makkelijk was..
*noteer*
Ja, jij bent hier alleen maar gekomen om SHO-mod te worden hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kom hier nog niet zo lang en ik moet me nog inlezen..
Ja maar niet zo mooi blond als je zus.quote:
zo makkelijk: hij slaat het zoenen over en stapt direct in het bootjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
Je ziet blond haar, een paar in panter-print gehulde tieten en het is al meteen van?
Valt het op?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij bent hier alleen maar gekomen om SHO-mod te worden he?
Phew, ik schrok al.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.
Dat ging niet zo 1-2-3.
Ik heb al eerder foto's gezien van Beev's zusje..
En ik ben ook niet zo makkelijk hoor.
Gemist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bob, het gaat over Hind in Hengelo bij Hart van Nederland.. Is iets met trapliften voor ouderen.
.
Ik zeg nooit 'tieten'quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*noteer*
Jaja, BVO had je allang door hoorquote:
Hodfr, ik speciaal naar boven rennen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het was niet Hind Hind.. Het was een afkorting voor Hengelo en nog wat.
.
Que?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
Hodfr.
En dat wil zeggen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |