yep heel zeker........quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:58 schreef beaverhausen het volgende:
Weet je zeker dat je niet aan de wijn zit?.
Je kunt nu wel notes lezen.quote:
Zonder kleurtje ook, so what's the difference?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Buup maar raar met dat kleurtje..
Rustig maar. Ik zal mijn kleine beetje humor nog wel behouden hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
Buup is blauw,,, wtf???? Nou gaat zijn humor achteruit
Geen enkele mannelijke moderator heeft humor
Mijn Buupa, wat doe je
Wat ga je modden Buup?
quote:
Alsof ik nog niet genoeg te lezen heb nu.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt nu wel notes lezen..
Niks mis met mannelijke mods jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
Buup is blauw,,, wtf???? Nou gaat zijn humor achteruit
Geen enkele mannelijke moderator heeft humor
Mijn Buupa, wat doe je
Wat ga je modden Buup?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk bij hem staan, maakt hem dik
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:07 schreef Dizer het volgende:
Verdomme, denk ik dat ik de GTST topic zit, zit ik in SC, denk ik dat ik in SC zit, zit ik in GTST
Of heb jij snel lopen edittenquote:
Mja, hij valt me ook erg tegen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef LeBeau het volgende:
Sven, als je volgende keer een topique opent, geef je hem dan wel een betere naam? Deze valt erg tegen.
Ik had beter van je verwacht.
Alsof jij nooit van de verboden moderator-vruchten hebt gesnoept, IDO-meneertje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Onze Bupa, wat doen jullie?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih, het is niet waar![]()
![]()
. Dat had je mij wel eens mogen vertellen
Ga jij nu in al die baggertopics iedereen lopen te verbeteren?
.
Hmm, je hád het kunnen weten, Sven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is oud nieuws.
Maar misschien komt daar op de korte termijn verandering in.![]()
Ik dacht dat iedereen dat wel weer vergeten zou zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef LeBeau het volgende:
Alsof jij nooit van de verboden moderator-vruchten hebt gesnoept, IDO-meneertje.
Ik had beav's post (in mijn quote) ge-edit zodat de fout er niet meer in zat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of heb jij snel lopen editten?
Pff, daar hebben jullie Duiveltja en Cc voor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mja, hij valt me ook erg tegen.. Misschien kan ons Buupje 'm aanpassen
?
Alsof ik ooit vergeet wie de mods waren van het eerste Fok!Forum waar ik ooit gepost heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat wel weer vergeten zou zijn..
.
Ja, de voortekenen waren er.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Hmm, je hád het kunnen weten, Sven.
quote:
Soms hè....soms kan die ELM bést wel eens juiste opmerkingen maken.quote:Hij heeft humor!
Hij heeft de looks!
Hij heeft de kracht
Kortom hij verdient het onzin mod te worden!
Het gaat hier natuurlijk over Bupatih!!
Ik ben de volgende.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
Bupa mod??? Je weet m'n mail, hè?!
Vijf minuten terug en nu al een bruine neus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
Bupa mod??? Je weet m'n mail, hè?!
Uhuh, ik denk het ook....quote:
Welcome back.quote:
Nee, even serieus, ik denk dat Tom en schatje dat weer gaan doen. Tom gaf gister aan dat het 'm best leuk zou lijken, mits hij het kon combineren met z'n studie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, ik denk het ook..... IDO he?!
.
Deze post bewaar ik trouwens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, ik denk het ook..... IDO he?!
.
Magoed, heb er zelf helemaal geen zin in om het te doen. En nee, dat is niet uit wrok omdat ik twee keer ben afgewezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |