maar zoenen, ho maar...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Nóg meer vrouwen die op mij afstormen?
Oh god, spaar ons.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nóg meer vrouwen die op mij afstormen?
Oh god, spaar mij
quote:
Ik wist het!quote:
Denied.quote:
Je begrijpt het niet Beau. Je had het goed. Ik hoor niet op die lijst.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En Beaverhausen. Though that goes without saying.![]()
Of spaar ONZ?quote:
Overruled.quote:
ShowChat #438 heeft ook een beetje een zomerstopquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet Beau. Je had het goed. Ik hoor niet op die lijst..
Pas maar op... ga zo door en voor je het weet zit je ook blauw te wezen in ONZ.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Of spaar ONZ?
Jaja, zulke goede grappen kom je niet elke dag tegen.![]()
Zeg, ik ben geen rechter.quote:
Dat was 1 (één) keertje Beau!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
ShowChat #438 heeft ook een beetje een zomerstop
quote:
Natuurlijk, lieverd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was 1 (één) keertje Beau!.
En het lag aan m'n toetsenbord. En daar blijf ik bij..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
zijn jullie nou al flieft op elkaar?!??!
Gelukkig doet de search het niet.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
zijn jullie nou al flieft op elkaar?!??!
Volgens mij is dat gewoon de airco hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh!!ik vind jullie gewoon lief samen
en ik voel de liefde gewoon hihi![]()
ONZ.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar zoenen, ho maar...
he maar waar ben jje mod van geworden dan?
en kun je nu ook mensen gaan bannen???
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Of spaar ONZ?
Jaja, zulke goede grappen kom je niet elke dag tegen.![]()
ik voel heus wel 't verschil tussen airco [wat ik hier niet heb] enquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij is dat gewoon de airco hoor..
Dan moet je toch iets anders voelen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik voel heus wel 't verschil tussen airco [wat ik hier niet heb] enliefde
hoor.........
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:41 schreef mark_03 het volgende:
Bleh, wat een kut op... kon 'm niet vinden
Voor het eerst in tijden dat ik in de eerste pagina van een SC-topic post
Niks.quote:
Ik vind het lelijk bij hem staan, maakt hem dikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Buup maar raar met dat kleurtje..
yep heel zeker........quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:58 schreef beaverhausen het volgende:
Weet je zeker dat je niet aan de wijn zit?.
Je kunt nu wel notes lezen.quote:
Zonder kleurtje ook, so what's the difference?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Buup maar raar met dat kleurtje..
Rustig maar. Ik zal mijn kleine beetje humor nog wel behouden hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
Buup is blauw,,, wtf???? Nou gaat zijn humor achteruit
Geen enkele mannelijke moderator heeft humor
Mijn Buupa, wat doe je
Wat ga je modden Buup?
quote:
Alsof ik nog niet genoeg te lezen heb nu.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt nu wel notes lezen..
Niks mis met mannelijke mods jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
Buup is blauw,,, wtf???? Nou gaat zijn humor achteruit
Geen enkele mannelijke moderator heeft humor
Mijn Buupa, wat doe je
Wat ga je modden Buup?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk bij hem staan, maakt hem dik
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:07 schreef Dizer het volgende:
Verdomme, denk ik dat ik de GTST topic zit, zit ik in SC, denk ik dat ik in SC zit, zit ik in GTST
Of heb jij snel lopen edittenquote:
Mja, hij valt me ook erg tegen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef LeBeau het volgende:
Sven, als je volgende keer een topique opent, geef je hem dan wel een betere naam? Deze valt erg tegen.
Ik had beter van je verwacht.
Alsof jij nooit van de verboden moderator-vruchten hebt gesnoept, IDO-meneertje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Onze Bupa, wat doen jullie?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih, het is niet waar![]()
![]()
. Dat had je mij wel eens mogen vertellen
Ga jij nu in al die baggertopics iedereen lopen te verbeteren?
.
Hmm, je hád het kunnen weten, Sven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is oud nieuws.
Maar misschien komt daar op de korte termijn verandering in.![]()
Ik dacht dat iedereen dat wel weer vergeten zou zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef LeBeau het volgende:
Alsof jij nooit van de verboden moderator-vruchten hebt gesnoept, IDO-meneertje.
Ik had beav's post (in mijn quote) ge-edit zodat de fout er niet meer in zat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of heb jij snel lopen editten?
Pff, daar hebben jullie Duiveltja en Cc voor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mja, hij valt me ook erg tegen.. Misschien kan ons Buupje 'm aanpassen
?
Alsof ik ooit vergeet wie de mods waren van het eerste Fok!Forum waar ik ooit gepost heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat wel weer vergeten zou zijn..
.
Ja, de voortekenen waren er.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Hmm, je hád het kunnen weten, Sven.
quote:
Soms hè....soms kan die ELM bést wel eens juiste opmerkingen maken.quote:Hij heeft humor!
Hij heeft de looks!
Hij heeft de kracht
Kortom hij verdient het onzin mod te worden!
Het gaat hier natuurlijk over Bupatih!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |