SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef KingRoland het volgende:
Voorlopig niet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt voor haar toch niks uit. Voor hem wel als hij erop in zou gaan.quote:
Stelde je nog een vraag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat maakt voor haar toch niks uit. Voor hem wel als hij erop in zou gaan.
Trouwens. Volgens mij eindigde Simon in Australië met Suzanne, Alison Clarke was Annette en Olivia Baxter was Suzanne Balk daar. Of zit ik nu verkeerd?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:11 schreef PeterKelder het volgende:
UNIEK MATERIAAL: de Australische bruiloft van Simon en Annette:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:58 schreef Poesopstokje het volgende:
20 feb / 23 feb spoilersAntonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anton en Maximequote:
http://www.natalieedwardes.nl/galleryquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, maar wel de lesbo waar Madame Paon het volgens mij over had.
Ja dat vond ik ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Anton was wel érg aantrekkelijk aan de barDaar wil ik ook best eens mee vreemdgaan
klopt, maar die speelde toch geen lesbo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.natalieedwardes.nl/gallery
Dat is toch dat mens uit die verschrikkelijke reclame?
Lorena's.![]()
Wat goed van Danny trouwens. Hij hoefde Nuran "maar" 12x te zien voordat hij haar herkende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Als Lorena & Jack uiteindelijk toch in een huis gaan wonen, dan zal dat wel Maxime's oude huis gaan worden.
Waarschijnlijk wel aangepast, zodat het voor een ander huis kan doorgaan.
Aysen heeft blijkbaar wel interesse in Bing (ik zou willen dat ze zo naar mij keek, ze mag me wel in de boeien slaan en ik ga me dan flink verzetten
.)
Mochten Bing & Aysen wat krijgen, dan zit hij wel onder de plak.
Wat de bedoeling is van die toiletjuffrouw?
Een poging tot humor of zo?
Hebben de schrijvers soms ook pilletjes geslikt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Ik ga er niet van uit..quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:53 schreef douche-eendje het volgende:
En vooral het "lukt het -insert personage-?". Pfff mag toch hopen dat dit niet de echte spoilers zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar ken ik haar toch van? (Mw. Edet)quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:04 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als Lorena & Jack uiteindelijk toch in een huis gaan wonen, dan zal dat wel Maxime's oude huis gaan worden.
Waarschijnlijk wel aangepast, zodat het voor een ander huis kan doorgaan.
Aysen heeft blijkbaar wel interesse in Bing (ik zou willen dat ze zo naar mij keek, ze mag me wel in de boeien slaan en ik ga me dan flink verzetten
.)
Mochten Bing & Aysen wat krijgen, dan zit hij wel onder de plak.
Wat de bedoeling is van die toiletjuffrouw?
Een poging tot humor of zo?
Hebben de schrijvers soms ook pilletjes geslikt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Triest hè, die spoilers.. Wel érg origineel hoor![]()
En nogmaals; ze zijn niet echt, een of ander 10 jarig meisje heeft ze vast geschreven. Lukt het de fokkers dat spoilers te begreipen?![]()
C1000 reclames?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar ken ik haar toch van? (Mw. Edet)
Edit; die hele irritante stevige huisvrouw die à la James Bond achter de koopjes aanging. Kan iemand vast wel even youtuben voor ons
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 23:26:07 ]![]()
Staat me vaag iets bij.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
C1000 reclames?
Edit; die hele irritante stevige huisvrouw die à la James Bond achter de koopjes aanging. Kan iemand vast wel even youtuben voor ons[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Oja, thanx, dat is ze ja.quote:
Ik dacht al dat ik haar kende.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Is ze een zus van Marit van Bohemen? Zelfde achternaam en lijkt er ook wel een beetje op.
Wie heeft de shortie bekeken? Ik wil hem niet zien maar wil wel Danny zijn reactie ff weten![]()
![]()
Lucas, Janine en Ludo ontbijten.
Tegelijkertijd is Lorena (met decolletee tot aan haar middel) haar nieuwe salon aan het promoten/openen, compleet met hapjes en drank.
Vreemd!
En Sjors en Lana wonen nu bij de Langevelds? Waar? Het huis van grootma (Willeke Alberti)?
Dat Sjors uberhaupt nog wil trouwen met Bing....![]()
Willeke alberti was de oma van vicky niet Sjors.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Danny![]()
![]()
Man van de week!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Waarom staat de cast eigenlijk niet meer in de OP?There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
in elk geval geschreven door iemand die de lidwoorden nog niet helemaal onder de knie heeftquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef Poesopstokje het volgende:
En nogmaals; ze zijn niet echt, een of ander 10 jarig meisje heeft ze vast geschreven. Lukt het de fokkers dat spoilers te begreipen?![]()
Het is het lidwoordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
in elk geval geschreven door iemand die de lidwoorden nog niet helemaal onder de knie heeft![]()
![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 10:47:47 ]![]()
Geen idee, die is een paar delen terug vervangen door Ludo, Sil en Stefano. Ik had die weggehaald maar niet gemerkt dat de castfoto ontbrak. Die staat er nu weer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom staat de cast eigenlijk niet meer in de OP?![]()
Dat haar van Nina trouwens.. Lorena zei dat Nina haar (echte) haar perfect was voor de show, en vervolgens krijgt ze een pruik.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Iemand van 10 weet niet wie Willem Kelder is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef Poesopstokje het volgende:
En nogmaals; ze zijn niet echt, een of ander 10 jarig meisje heeft ze vast geschreven. Lukt het de fokkers dat spoilers te begreipen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme Ludo... ik hoop dat hij Lucas aanpakt. Al zijn mooie schilderijen kapot..
Die politie agente is een corrupte.
[ Bericht 23% gewijzigd door Dr.Mikey op 10-02-2012 11:41:38 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HAHA![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:58 schreef Syb.ren het volgende:
[..]Ho wacht even. Laat Ludo de verbouwing door Noud doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HAHA![]()
Ludo, de stinkend rijke man uit Meerdijk laat zo'n pauper Henk-en-Ingrid bedrijf zijn miljoenenvilla verbouwen?![]()
Nina heeft hem zeker gedwongen?
![]()
Oh gut, shortie gekeken en ik geloof dat ik dat nieuwe bijdehante mokkel met grote bek nog meer haat dan Bing, da's toch knap![]()
![]()
Ik vind der vooral lomp. Onrealistisch ook normaal is zo iemand gelijk der baan kwijt..
zou bij gtst wel weer niets aan de hand zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk verzonnen bro, voortaan beter Nederlands leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Mwoa, ligt eraan. "De agent heeft mijn lamp kapotgetrapt" wordt meestal niet direct geloofd, toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind der vooral lomp. Onrealistisch ook normaal is zo iemand gelijk der baan kwijt..
zou bij gtst wel weer niets aan de hand zijn.![]()
Komt ook maar van het gtst forum.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leuk verzonnen bro, voortaan beter Nederlands leren.
Wat ik alleen wel erg vind is dat het hier dus om een volwassen persoon gaat.
Een puber weet niet wie Willem Kelder is dus de persoon die dit geschreven heeft moet minimaal 20+ zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat weet jij nou weer van dat bedrijf.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ho wacht even. Laat Ludo de verbouwing door Noud doen?![]()
Ludo, de stinkend rijke man uit Meerdijk laat zo'n pauper Henk-en-Ingrid bedrijf zijn miljoenenvilla verbouwen?![]()
En het is Henk en Annie.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Zonder echt goed gelezen te hebben ben ik blijkbaar dus ergens ingetrapt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leuk verzonnen bro, voortaan beter Nederlands leren.![]()
![]()
Zeg, doe niet zo zielig serieus zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat weet jij nou weer van dat bedrijf.En het is Henk en Annie.
![]()
En trouwens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henk_en_Ingrid![]()
Er zijn geen andere klusbedrijven in Meerdijk en de wijde omtrek.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk neemt Ludo het bedrijf van Noud aan. Beetje lullig om een ander bedrijf in te schakelen als je schoonzoon een klusbedrijf heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu je het zegt... Naja, in elk geval mooi materiaal van TRY in goede kwaliteit op YouTube, dat is al heel watquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Trouwens. Volgens mij eindigde Simon in Australië met Suzanne, Alison Clarke was Annette en Olivia Baxter was Suzanne Balk daar. Of zit ik nu verkeerd?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:14 schreef loezzzje het volgende:
Natuurlijk neemt Ludo het bedrijf van Noud aan. Beetje lullig om een ander bedrijf in te schakelen als je schoonzoon een klusbedrijf heeftEn de klus gaat weer mis zeker,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wordt ze onterecht opgehemeld of terecht afgekraakt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:11 schreef Klipnap het volgende:
Mooie column over Charlie door Bert Dijkstra in de Vrouw![]()
Helaas kan ik hem niet vinden
Een heer met stijl![]()
My 2 cents.
Nuran, zonder hoofddoek en Danny zaten bij elkaar op school. Nuran had een mega crush op Danny, maar Danny zag haar niet staan.
Nuran, die een vrije opvoeding heeft gehad, mocht van vader naar het schoolfeest. Danny was er ook.
Danny dronk teveel en werd opgenaaid door zn klasgenoten om Nuran te zoenen. Turkje pesten.
Het een en ander liep uit de hand en Danny heeft Nuran gebruikt/misbruikt.
Daarna nooit meer naar haar omgekeken.
Nuran is altijd verliefd gebleven op Danny.![]()
Ze heeft een foto van hun samen, zoenend uit 2005.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:56 schreef amaranta het volgende:
My 2 cents.
Nuran, zonder hoofddoek en Danny zaten bij elkaar op school. Nuran had een mega crush op Danny, maar Danny zag haar niet staan.
Nuran, die een vrije opvoeding heeft gehad, mocht van vader naar het schoolfeest. Danny was er ook.
Danny dronk teveel en werd opgenaaid door zn klasgenoten om Nuran te zoenen. Turkje pesten.
Het een en ander liep uit de hand en Danny heeft Nuran gebruikt/misbruikt.
Daarna nooit meer naar haar omgekeken.
Nuran is altijd verliefd gebleven op Danny.![]()
![]()
Het is Henk en Ingrid.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat weet jij nou weer van dat bedrijf.En het is Henk en Annie.
![]()
Ja, de avond van het schoolfeest. Voordat hij haar misbruikte hebben ze op het station fotos gemaakt. Die koestert ze in haar lelijke handtas. Zo'n nep Gucci. Maar dan staat er Cuggi op.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft een foto van hun samen, zoenend uit 2005.![]()
Hm...maar hoe oud zijn ze nu helemaal? Danny is een jaar of 28, Nuran 25 ofzo? Dus 7 jaar terug zit je op 21 en 18...Hmmm!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, de avond van het schoolfeest. Voordat hij haar misbruikte hebben ze op het station fotos gemaakt. Die koestert ze in haar lelijke handtas. Zo'n nep Gucci. Maar dan staat er Cuggi op.![]()
En toch zit er meer achter.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef loezzzje het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]Nee, het zou idd de zoveelste zijn! Maar dat is wat ik nu even kon verzinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hallo allemaal,
hey, misschien heel erg off-topic maar ik vroeg me af of jullie misschien een website weten waar ik seizoen 10 kan terug kijken?? want ik kan ook nergens terug vinden dat deze op dvd te verkrijgen is...![]()
In gtst rekenen ze in Hondenjaren. Dus dat wil niks zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...maar hoe oud zijn ze nu helemaal? Danny is een jaar of 28, Nuran 25 ofzo? Dus 7 jaar terug zit je op 21 en 18...Hmmm!![]()
En toch zit er meer achter.
Lana is ook al bijna 4 jaar ofzo![]()
Als je het niet kan vinden, dan is het er niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef kleintje79 het volgende:
Hallo allemaal,
hey, misschien heel erg off-topic maar ik vroeg me af of jullie misschien een website weten waar ik seizoen 10 kan terug kijken?? want ik kan ook nergens terug vinden dat deze op dvd te verkrijgen is...
Geloof dat de seizoenen tot 5 nu te koop zijn ongeveer.Goed punt. Dus dan zou Danny al sinds 2008 Lana hebben en daarvoor al sinds zeker 2006 bij Rik wonen. In theorie zou hij dus vlak voordat Charlie hem opzocht, al met Nuran op de foto zijn geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
In gtst rekenen ze in Hondenjaren. Dus dat wil niks zeggen.
Lana is ook al bijna 4 jaar ofzo![]()
![]()
Edith is trouwens gewoon een normale naam hoor.There's a lesson that you always have to learn
Ludo krijgt een fikse korting omdat hij familie is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meneer Sanders moet tegenwoordig op de kleintjes letten na die brand.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Er wordt afgekraakt dat ze onterecht opgehemeld wordtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wordt ze onterecht opgehemeld of terecht afgekraakt?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK HEB NOG NOOIT ZO HARD GELACHENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Toch zou ik weleens willen zien dat Willem Kelder te maken krijgt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
IK HEB NOG NOOIT ZO HARD GELACHEN![]()
![]()
Een heer met stijl![]()
Spoilers 2 tot 13 april!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:32 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers 2 tot 13 april!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
There's a lesson that you always have to learn
Spoilers 2 tot 13 april!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held, mijn weekend kan niet meer stuk
![]()
![]()
Spoilers 2 tot 13 april!!Maxime wint wel erg vaak de loterijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Bram![]()
![]()
Spoilers 2 tot 13 april!!Haha geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
'Wanneer Bing zijn eerste kind bevalt, komt hij onder een auto terecht', die jongen heeft ook nooit geluk met kinderen![]()
![]()
Nina moet haar wallencreme eens dichtdoenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:53 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha geniaal![]()
![]()
![]()
'Wanneer Bing zijn eerste kind bevalt, komt hij onder een auto terecht', die jongen heeft ook nooit geluk met kinderen![]()
![]()
Op welke dag is dat? Ik heb er over heen gelezen denk ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maxime wint wel erg vaak de loterijShuffle up and deal!!!![]()
Kan degene die die onzin heeft bedacht niet ONMIDDELIJK als hoofdschrijver / creative producer worden aangesteld?
Heeft Gaston van de Postcodeloterij soms een rol gekregen, aangezien Maxime wel errug vaak de loterij wint...![]()
![]()
Ze wint iedere dag de loterijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef mirelia het volgende:
[..]
Op welke dag is dat? Ik heb er over heen gelezen denk ik![]()
![]()
Spoilers 2 tot 13 april!!Hahaha ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
know'm sayin?
word? word.![]()
die caravan staat in Minderdijk. Dat is een andere gemeente.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef loezzzje het volgende:
Als ze de postcodeloterij wint, wint dan niet iedereen? Ze wonen daar allemaal op/naast/bij elkaar![]()
Oh is ze lid bij die postcode. Dan mag ze het lekker delen met de campingbeheerderquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
die caravan staat in Minderdijk. Dat is een andere gemeente.![]()
![]()
Hahahahahahahahahaha ²quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:13 schreef loezzzje het volgende:
Boulevard noemt Everon de hunk van gtst. Mag ik even?![]()
![]()
![]()
![]()
Sickquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:13 schreef loezzzje het volgende:
Boulevard noemt Everon de hunk van gtst. Mag ik even?![]()
![]()
![]()
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hij wil na het werk niet meer naar de Appie dus gaat hij vaak naar de Mac. Nu vind ie dat ie dik wordtDaarom heeft hij nou een personal trainer om te boksen. Boulevard denkt omdat hij de mensen die hem met de dood bedreigen wil aanpakken.
![]()
![]()
![]()
Twittert iemand 'em ff albert.nlquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:32 schreef loezzzje het volgende:
Hij wil na het werk niet meer naar de Appie dus gaat hij vaak naar de Mac. Nu vind ie dat ie dik wordtDaarom heeft hij nou een personal trainer om te boksen. Boulevard denkt omdat hij de mensen die hem met de dood bedreigen wil aanpakken.
![]()
?![]()
![]()
Inderdaad, 20.08quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef Moelie het volgende:
bah die stomme reclame altijd op vrijdag.. Ik vergeet het steeds
Is Danny na 2/3 weken al klaar met z'n opleiding?![]()
![]()
Idd en hij heeft toch geld zat. Gewoon smoesjesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Twittert iemand 'em ff albert.nl
?![]()
![]()
Dit is zo duidelijk een bandje. Dat kind heeft zijn hoofd gewoon stil en produceert wel zo'n massa geluid![]()
![]()
Dat gejank....
Ontneemt je direct de lust tot het 'nemen van kinderen'.How can I make this topic about me?![]()
Het is in ieder geval eens een ander bandje dan dat wat ze al jaren gebruikten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:15 schreef loezzzje het volgende:
Dit is zo duidelijk een bandje. Dat kind heeft zijn hoofd gewoon stil en produceert wel zo'n massa geluid
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Sjoerd, droogkloot
"Een kind huilt om de aandacht van z'n ouders te trekken. Nou, dat is dan gelukt..."
En Bianca: "Oh, Bram huilt" joh....![]()
![]()
Nou zeg dat wel, ik ben weer even genezenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat gejank....
Ontneemt je direct de lust tot het 'nemen van kinderen'.![]()
![]()
Sjoerd is echt een geweldige vader. Nuchter, grappig, echt topquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:16 schreef James1988 het volgende:
Sjoerd, droogkloot
"Een kind huilt om de aandacht van z'n ouders te trekken. Nou, dat is dan gelukt..."
En Bianca: "Oh, Bram huilt" joh....![]()
![]()
Dank je wel! Ben ik toch niet helemaal gek, das dus het eerste wat ik ook dacht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:20 schreef Koosnaam het volgende:
Die Nuran is dus zwanger geweest van Danny..
En ik moet zeggen dat het een irritant 'jankje' is. En waarom ligt dat kind in de maxicosi ipv een box. Rij ff langs de ikea joh![]()
![]()
Dat Bing in wil pikken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:21 schreef kleintje79 het volgende:
zou het wel grappig vinden als ze ergens nog een kind van hem heeft verborgenJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik heb dat gedoe met die rechtzaak gemist, maar sjors en bing hebben de voogdij opgegeven en teruggegeven aan Sjoerd en Rikki? Klopt dat?How can I make this topic about me?![]()
Sjors alleen, tegen de wil van Bing in. Nu is 'ie boos en is het uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb dat gedoe met die rechtzaak gemist, maar sjors en bing hebben de voogdij opgegeven en teruggegeven aan Sjoerd en Rikki? Klopt dat?![]()
Die Aysen is dus wel de vrouwelijke Bing.![]()
Eén Bing was al erg genoeg.There's a lesson that you always have to learn
Zou er dan straks iets van eerwraak of zo komen, waarbij Danny door een familielid van Bing2 wordt omgelegd?![]()
Zou nog best kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:42 schreef DaMart het volgende:
Zou er dan straks iets van eerwraak of zo komen, waarbij Danny door een familielid van Bing2 wordt omgelegd?
En dan zit Aysen zonder werk (door Jack) en dan gaat ze naar Bing in Dansatoria.![]()
Dat zou nog eens een verhaallijn zijn!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:42 schreef DaMart het volgende:
Zou er dan straks iets van eerwraak of zo komen, waarbij Danny door een familielid van Bing2 wordt omgelegd?![]()
ok. Logisch ook, typisch Bing. Hiermee kunnen ze nog de nodige afleveringen vullenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:36 schreef MoiMoi85 het volgende:
Alleen Sjors heeft de voogdij teruggegeven, Bing wilde niet.
How can I make this topic about me?![]()
Wie weet. 't is wel een manier om Danny - pardon Kooijemans de soap uit te krijgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:42 schreef DaMart het volgende:
Zou er dan straks iets van eerwraak of zo komen, waarbij Danny door een familielid van Bing2 wordt omgelegd?
How can I make this topic about me?![]()
Jack was bij Lorena. Wat was Aysen dan aan het doen? Illegaal aan het werk?
Zit je bij de politie?
Recherche![]()
![]()
We zijn alweer op de helft van het seizoen.There's a lesson that you always have to learn
Denk het niet. Jack's vader was ook niet heilig (En z'n zus ook niet).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zou nog best kunnen
En dan zit Aysen zonder werk (door Jack) en dan gaat ze naar Bing in Dansatoria.
Zelfs al zou je hele familie bij de maffia zitten kun je in Meerdijk gewoon bij de politie![]()
Gigi is zo leuk gaan acteren!! Een van de beste in GTST van de laatste jarenquote:
Ook leuk dat Jack die laatste 5 vouchers had gekocht.
De Bram oorbellen van Rikki
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Ik probeerde te lezen wat voor oorbellen Rikki nu in had. Zag wel letters, maar kon het niet goed zien. Stond er Bram ja?quote:
En wat een (gejatte) kutscène van Aysen die Danny pakt. Ik weet zo gauw niet waar de scène vandaan komt, maar ik ken hm.
Ik hoop echt niet dat ze met een abortus/baby/adoptie verhaal komen. Alsjeblieft niet zeg.![]()
Ik zag er bij Koffietijd iets over. Afschuwelijk lijkt mij dit. Totaal geen behoefte aan deze onzin.quote:![]()
Haha geweldig! Dit is pure entertainment, bijna net zo leuk als Zac's World.quote:![]()
Haha, zelfgeschreven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
Kan degene die die onzin heeft bedacht niet ONMIDDELIJK als hoofdschrijver / creative producer worden aangesteld?
Heeft Gaston van de Postcodeloterij soms een rol gekregen, aangezien Maxime wel errug vaak de loterij wint...
GE-WEL-DIG!quote:
Huh, zei ze dat dan? Heb ik even gemist.. 21 is totaal niet geloofwaardig bij haarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Die agente is pas 21... serieus? Ik dacht begin 30
Hoe oud moet Nuran dan voorstellen? Ik heb nog steeds niet door wie de oudste van de twee is, ze hebben het alle twee steeds over hun 'zusje'![]()
Nee, in het echt, bedoel ik. De actrice zelf...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:50 schreef Moelie het volgende:
[..]
Huh, zei ze dat dan? Heb ik even gemist.. 21 is totaal niet geloofwaardig bij haar
Hoe oud moet Nuran dan voorstellen? Ik heb nog steeds niet door wie de oudste van de twee is, ze hebben het alle twee steeds over hun 'zusje'![]()
Toprak Yalçiner (Nuran): 21 juni 1987
Dilan Yurdakul (Aysen): 12 september 1991There's a lesson that you always have to learn
Die Dilan ziet er totaal niet als 20-jarige uit. Ik had haar 25 geschat ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Dilan Yurdakul (Aysen): 12 september 1991
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
En Nuran ziet er vijf jaar jonger uitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Dilan Yurdakul (Aysen): 12 september 1991![]()
![]()
Ben ik de enige die zich afvroeg waarom Danny in het vrouwentoilet (bij Dansatoria) stond?Of is dat een gezamelijke plaats om je handen te wassen?!
Had ik toch mooi gelijk over die Nuran, dat ze zwanger is geweest van Danny.
Ik vind haar nog steeds slecht acteren, met die domme Bambi-kijkt-in-koplamp-ogen“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ik vind haar een verschrikkelijke kop hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:29 schreef Lostie het volgende:
Ik vind die Aysen zo'n geile blik hebben steeds! Heerlijk!![]()
Ik vind Aysen eerlijk gezegd helemaal niks! vond het al erg dat er zo'n type als Bing inzit komt er nog eentje bij!![]()
Bij Boulevard een maand of twee geleden had ze d'r haar los en leek ze tenminste wel 20. Maar met dat haar strak naar achter in een paardenstaart lijkt ze idd 5 jaar ouderquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Die Dilan ziet er totaal niet als 20-jarige uit. Ik had haar 25 geschat ofzo.Ik ben 2 jaar jongerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:42 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben gewoon 6 jaar ouder dan die Aysen![]()
![]()
Jij bent maar 18?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij Boulevard een maand of twee geleden had ze d'r haar los en leek ze tenminste wel 20. Maar met dat haar strak naar achter in een paardenstaart lijkt ze idd 5 jaar ouder
[..]
Ik ben 2 jaar jonger
Ik word over 10 minuten 21 ...
Ik had dilan eind 20 geschat en toprak een jaar of 20/21..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Dilan Yurdakul (Aysen): 12 september 1991![]()
Da's nog heul jong, ik ben afgelopen dinsdag 33 geworden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent maar 18?
Ik word over 10 minuten 21 ...![]()
Gefeliciteerd alvast danquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent maar 18?
![]()
![]()
![]()
Máár???quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent maar 18?
Gefeliciteerd![]()
![]()
Nog gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's nog heul jong, ik ben afgelopen dinsdag 33 geworden.Dank u.quote:Ik ook ... in ieder geval niet jonger dan 25.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
erg heik had haar iets van 28 geschat
Ik verwacht altijd dat liefhebbers van het oude GTST het destijds live op tv gezien hebben.quote:
En dank u.
Gefeliciteerd MP![]()
Shortie;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alvast gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent maar 18?
En ik vind het zo raar dat die Nuran 4 jaar ouder is. Ze ziet er veel jonger uit.![]()
Dank je, jij ook alvast.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Gefeliciteerd MP![]()
Shortie;Weet Danny dat? Anders kun je hem niks kwalijk nemen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Gefeliciteerd MP![]()
Shortie;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je nog een luier om, wat schattig!quote:
Hebben ze samen besloten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:58 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Weet Danny dat? Anders kun je hem niks kwalijk nemen natuurlijk.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Die spoiler is 100% waar!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Jwzquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb je nog een luier om, wat schattig!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb je nog een luier om, wat schattig!![]()
![]()
Ohja, SuperrrTuxxx, nog gefeliciteerd![]()
![]()
Precies op tijd.quote:
Over de spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Haha, ik krijg wsl binnenkort de spoilers van 16 april tot 27 april binnen. Geduld is nodig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Stuur een proefscript op naar ScriptStudioAls ze jou niet aannemen
![]()
Effe een gokje:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Haha, ik krijg wsl binnenkort de spoilers van 16 april tot 27 april binnen. Geduld is nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje mensen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Effe een gokje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Aysen had graag het bed gedeeld met ons aller Playmobilpoppetjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Maarja als je er beiden achter staat wat zit Aysen dan te zeuren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze moet idd een keer een goede beurt krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aysen had graag het bed gedeeld met ons aller Playmobilpoppetje
Nog gefeli super T!![]()
![]()
Wat voor ellende zou deze man hebben aanricht in het leven van de zusjes Baydar...?
We lezen het binnenkort in de spoilers van LetsGame
[ Bericht 31% gewijzigd door PeterKelder op 11-02-2012 00:14:54 ]![]()
Dat van die lamp was trouwens wel kinderachtig zeg.Gefrustreerd kutkind.
Lostie (post #201) staat denk ik al in de rijquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:08 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze moet idd een keer een goede beurt krijgen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lostie (post #201) staat denk ik al in de rij![]()
![]()
Aysen de nieuwe Dian.. ?
Ben je gek,,, Aysen is gewoon een lomp wijf....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou die boete niet betalen. Mag een stagiaire die wel uitschrijven? Mag ze uberhaupt wel controles doen in haar eentje![]()
![]()
Who the fuck is Edet trouwens ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spoilers 16 april tot de 27e !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:31 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers 16 april tot de 27e !Wtf slik jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P DTS.![]()
Zonder make-up lijken ze nog ouderquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:08 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor ellende zou deze man hebben aanricht in het leven van de zusjes Baydar...?
We lezen het binnenkort in de spoilers van LetsGame![]()
![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zijn gordijnen zijn al aangestoken net
Haha geweldigquote:je moet dit voor de grap op dat gtst forum zetten
R.I.P DTS.![]()
Misschien doe ik dat ook nog echt, maar als iemand anders dat doet zou ik het niet erg vinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha geweldigje moet dit voor de grap op dat gtst forum zetten
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Edit vertelde het net aan mij. Na haar etentje met SjaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]Nu wel. Sjaak was een louche mannetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat weet Jessica zeker wetenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nu wel. Sjaak was een louche mannetje!
Ik heb daar wel een accaunt hold on.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat ook nog echt, maar als iemand anders dat doet zou ik het niet erg vinden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
T.a.v. topictitel en shortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst Maxime en nu Danny die ze eindelijk aanpakken.
Hoe moet dat straks als Danny ook weg is... de drie schrijvers lievelingetjes zijn dan niet meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met jou kan ik tenminste praten, dacht al dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:29 schreef Lostie het volgende:
Ik vind die Aysen zo'n geile blik hebben steeds! Heerlijk!
Dilan Yurdakul.
Nog even een verzoeknummertje voor dokter Anton.
Sjef van Oekel.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Madame_Paon, van harte gefeliciteerd!
Mooie leeftijd.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Dat dacht ik ook. En hij doet altijd zo stoer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef Blossom86 het volgende:
Bah die Aysen, ik kan daar bijna niet naar kijken hoor, zo walgelijk hoe ze doet.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Natuurlijk niet, agenten zijn altijd met z'n tweeënquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:15 schreef loezzzje het volgende:
Ik zou die boete niet betalen. Mag een stagiaire die wel uitschrijven? Mag ze uberhaupt wel controles doen in haar eentje
know'm sayin?
word? word.![]()
De spoilers van LetsGame staan nu ook op het GTST Forum:
http://interactief.rtl.nl(...)msg=1182546&rootpg=0![]()
![]()
![]()
![]()
Die Nuran en Aysen. Wat een acteerwerk.![]()
Ik ben geen racist, maar zij maken het mij toch wel erg moeilijk.Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.![]()
Die Aysen doett alsof ze al jaren in GTST speelt of zo.... zeer verrot in elk geval.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:30 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Ik ben geen racist, maar zij maken het mij toch wel erg moeilijk.
Die zus van haar, vind ik nog wel o.k.![]()
Da wou ik zeggen jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:06 schreef alors het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, agenten zijn altijd met z'n tweeën![]()
![]()
quote:Re: Nieuwe spoilers !
Nou ik vind dit niet grappig hoor. Dit is gewoon erg zielig dat mensen hun tijd hierin besteden, dit zijn nou de mensen die geen leven hebben en thuis te kort aandacht krijgen!![]()
![]()
Waar heb je dit vandaan?quote:Ik vind het onderhand een beetje ziekelijk worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
De spoilers van LetsGame staan nu ook op het GTST Forum:
http://interactief.rtl.nl(...)msg=1182546&rootpg=0![]()
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Gewoon niet op focussen. Het is beter voor je.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:30 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Ik ben geen racist, maar zij maken het mij toch wel erg moeilijk.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Op de site van GTST?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat is 1 van die reacties op de spoilers daar.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Ik zie de link niet tussen slecht acteerwerk en racisme eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:30 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Ik ben geen racist, maar zij maken het mij toch wel erg moeilijk.![]()
Als een Nederlandse slecht acteert, roept dat ook bepaalde gevoelens naar Nederlanders op?![]()
Ik hoop zelf ook dat het topic hier niet 'vervuild' wordt met dergelijke spoilers.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan?
[..]
Ik vind het onderhand een beetje ziekelijk worden eigenlijk.![]()
Nee, dat hoeft van mij ook niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoop zelf ook dat het topic hier niet 'vervuild' wordt met dergelijke spoilers.
De serie op zich is al verwarrend en soms onwerkelijk (wat des soaps is natuurlijk), maar het wordt er niet overzichtelijker op.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Daarom. En ik zie de lol er ook niet zo van in. Ik neem iig niet de moeite om ze werkelijk te lezen. Lees er liever gewoon voorbij.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft van mij ook niet.
De serie op zich is al verwarrend en soms onwerkelijk (wat des soaps is natuurlijk), maar het wordt er niet overzichtelijker op.![]()
Whehehe, ze hebben natuurlijk een beetje gelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat is 1 van die reacties op de spoilers daar.
Zekerz she is hot! En heeft zeker potentie om in de rol verder te groeienquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Met jou kan ik tenminste praten, dacht al dat ik de enige was.
Dilan Yurdakul.
Nog even een verzoeknummertje voor dokter Anton.
Sjef van Oekel.
![]()
![]()
Dames niet zo serieus lets game maakt gewoon een grapje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan er wel om lachen hoor
Gisteren waren er nog spoilers opgedoken in de trant van ''Ludo moet poepen, lukt het Ludo?'' etc
Die zijn helaas al weer verwijderd.
We moeten toch het weekend doorkomen!![]()
Ja, ik lees ze ook niet allemaal meer. Daarvoor zijn het er voor mij teveel gewordenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe, ze hebben natuurlijk een beetje gelijk.Maar ik zie er opzich wel de humor van in.
![]()
Nee, doe maar niet teveel, je wordt er niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, ik lees ze ook niet allemaal meer. Daarvoor zijn het er voor mij teveel gewordenMaar ik zie er opzich wel de humor van in.
Ik vind die turkse meiden niks aan, en Bing mag ook wel
Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.![]()
Wat mag Bing wel ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:37 schreef Supermen12 het volgende:
Ik vind die turkse meiden niks aan, en Bing mag ook welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee ik bedoel meer: ik zou die twee het liefst allebei de serie uitschuppen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie de link niet tussen slecht acteerwerk en racisme eigenlijk.![]()
Als een Nederlandse slecht acteert, roept dat ook bepaalde gevoelens naar Nederlanders op?
Maar goed, dan zou ik weer beticht worden van racisme.Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.![]()
Dat zou heel flauw zijn van degene de dat zo zouden benoemen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
nee ik bedoel meer: ik zou die twee het liefst allebei de serie uitschuppen.
Maar goed, dan zou ik weer beticht worden van racisme.![]()
![]()
haha ja oke, maar ik zou Bing er ook graag vandaag nog uit willen bonjouren,quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou heel flauw zijn van degene de dat zo zouden benoemen.
dus dan wordt het wel heel opvallend.Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.![]()
De nepspoilers zijn vaak beter dan wat er echt gaat gebeuren.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dan hoef je helemaal niet meer te kijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:23 schreef Frey het volgende:
De nepspoilers zijn vaak beter dan wat er echt gaat gebeuren.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Forum Opties Forumhop: Hop naar: