quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Als Lorena & Jack uiteindelijk toch in een huis gaan wonen, dan zal dat wel Maxime's oude huis gaan worden.
Waarschijnlijk wel aangepast, zodat het voor een ander huis kan doorgaan.
Aysen heeft blijkbaar wel interesse in Bing (ik zou willen dat ze zo naar mij keek, ze mag me wel in de boeien slaan en ik ga me dan flink verzetten
.)
Mochten Bing & Aysen wat krijgen, dan zit hij wel onder de plak.
Wat de bedoeling is van die toiletjuffrouw?
Een poging tot humor of zo?
Hebben de schrijvers soms ook pilletjes geslikt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Ik ga er niet van uit..quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:53 schreef douche-eendje het volgende:
En vooral het "lukt het -insert personage-?". Pfff mag toch hopen dat dit niet de echte spoilers zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waar ken ik haar toch van? (Mw. Edet)quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:04 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als Lorena & Jack uiteindelijk toch in een huis gaan wonen, dan zal dat wel Maxime's oude huis gaan worden.
Waarschijnlijk wel aangepast, zodat het voor een ander huis kan doorgaan.
Aysen heeft blijkbaar wel interesse in Bing (ik zou willen dat ze zo naar mij keek, ze mag me wel in de boeien slaan en ik ga me dan flink verzetten
.)
Mochten Bing & Aysen wat krijgen, dan zit hij wel onder de plak.
Wat de bedoeling is van die toiletjuffrouw?
Een poging tot humor of zo?
Hebben de schrijvers soms ook pilletjes geslikt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Triest hè, die spoilers.. Wel érg origineel hoor![]()
En nogmaals; ze zijn niet echt, een of ander 10 jarig meisje heeft ze vast geschreven. Lukt het de fokkers dat spoilers te begreipen?![]()
C1000 reclames?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar ken ik haar toch van? (Mw. Edet)
Edit; die hele irritante stevige huisvrouw die à la James Bond achter de koopjes aanging. Kan iemand vast wel even youtuben voor ons
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 23:26:07 ]![]()
Staat me vaag iets bij.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
C1000 reclames?
Edit; die hele irritante stevige huisvrouw die à la James Bond achter de koopjes aanging. Kan iemand vast wel even youtuben voor ons[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Oja, thanx, dat is ze ja.quote:
Ik dacht al dat ik haar kende.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Is ze een zus van Marit van Bohemen? Zelfde achternaam en lijkt er ook wel een beetje op.
Wie heeft de shortie bekeken? Ik wil hem niet zien maar wil wel Danny zijn reactie ff weten![]()
![]()
Lucas, Janine en Ludo ontbijten.
Tegelijkertijd is Lorena (met decolletee tot aan haar middel) haar nieuwe salon aan het promoten/openen, compleet met hapjes en drank.
Vreemd!
En Sjors en Lana wonen nu bij de Langevelds? Waar? Het huis van grootma (Willeke Alberti)?
Dat Sjors uberhaupt nog wil trouwen met Bing....![]()
Willeke alberti was de oma van vicky niet Sjors.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Danny![]()
![]()
Man van de week!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Waarom staat de cast eigenlijk niet meer in de OP?There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
in elk geval geschreven door iemand die de lidwoorden nog niet helemaal onder de knie heeftquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef Poesopstokje het volgende:
En nogmaals; ze zijn niet echt, een of ander 10 jarig meisje heeft ze vast geschreven. Lukt het de fokkers dat spoilers te begreipen?![]()
Het is het lidwoordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
in elk geval geschreven door iemand die de lidwoorden nog niet helemaal onder de knie heeft![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 10:47:47 ]![]()
Geen idee, die is een paar delen terug vervangen door Ludo, Sil en Stefano. Ik had die weggehaald maar niet gemerkt dat de castfoto ontbrak. Die staat er nu weer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom staat de cast eigenlijk niet meer in de OP?![]()
Dat haar van Nina trouwens.. Lorena zei dat Nina haar (echte) haar perfect was voor de show, en vervolgens krijgt ze een pruik.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Iemand van 10 weet niet wie Willem Kelder is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef Poesopstokje het volgende:
En nogmaals; ze zijn niet echt, een of ander 10 jarig meisje heeft ze vast geschreven. Lukt het de fokkers dat spoilers te begreipen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: