SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef KingRoland het volgende:
Voorlopig niet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt voor haar toch niks uit. Voor hem wel als hij erop in zou gaan.quote:
Stelde je nog een vraag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat maakt voor haar toch niks uit. Voor hem wel als hij erop in zou gaan.
Trouwens. Volgens mij eindigde Simon in Australië met Suzanne, Alison Clarke was Annette en Olivia Baxter was Suzanne Balk daar. Of zit ik nu verkeerd?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:11 schreef PeterKelder het volgende:
UNIEK MATERIAAL: de Australische bruiloft van Simon en Annette:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:58 schreef Poesopstokje het volgende:
20 feb / 23 feb spoilersAntonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anton en Maximequote:
http://www.natalieedwardes.nl/galleryquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, maar wel de lesbo waar Madame Paon het volgens mij over had.
Ja dat vond ik ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Anton was wel érg aantrekkelijk aan de barDaar wil ik ook best eens mee vreemdgaan
klopt, maar die speelde toch geen lesbo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.natalieedwardes.nl/gallery
Dat is toch dat mens uit die verschrikkelijke reclame?
Lorena's.![]()
Wat goed van Danny trouwens. Hij hoefde Nuran "maar" 12x te zien voordat hij haar herkende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Als Lorena & Jack uiteindelijk toch in een huis gaan wonen, dan zal dat wel Maxime's oude huis gaan worden.
Waarschijnlijk wel aangepast, zodat het voor een ander huis kan doorgaan.
Aysen heeft blijkbaar wel interesse in Bing (ik zou willen dat ze zo naar mij keek, ze mag me wel in de boeien slaan en ik ga me dan flink verzetten
.)
Mochten Bing & Aysen wat krijgen, dan zit hij wel onder de plak.
Wat de bedoeling is van die toiletjuffrouw?
Een poging tot humor of zo?
Hebben de schrijvers soms ook pilletjes geslikt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Ik ga er niet van uit..quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:53 schreef douche-eendje het volgende:
En vooral het "lukt het -insert personage-?". Pfff mag toch hopen dat dit niet de echte spoilers zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar ken ik haar toch van? (Mw. Edet)quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:04 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als Lorena & Jack uiteindelijk toch in een huis gaan wonen, dan zal dat wel Maxime's oude huis gaan worden.
Waarschijnlijk wel aangepast, zodat het voor een ander huis kan doorgaan.
Aysen heeft blijkbaar wel interesse in Bing (ik zou willen dat ze zo naar mij keek, ze mag me wel in de boeien slaan en ik ga me dan flink verzetten
.)
Mochten Bing & Aysen wat krijgen, dan zit hij wel onder de plak.
Wat de bedoeling is van die toiletjuffrouw?
Een poging tot humor of zo?
Hebben de schrijvers soms ook pilletjes geslikt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Triest hè, die spoilers.. Wel érg origineel hoor![]()
En nogmaals; ze zijn niet echt, een of ander 10 jarig meisje heeft ze vast geschreven. Lukt het de fokkers dat spoilers te begreipen?![]()
C1000 reclames?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar ken ik haar toch van? (Mw. Edet)
Edit; die hele irritante stevige huisvrouw die à la James Bond achter de koopjes aanging. Kan iemand vast wel even youtuben voor ons
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 23:26:07 ]![]()
Staat me vaag iets bij.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
C1000 reclames?
Edit; die hele irritante stevige huisvrouw die à la James Bond achter de koopjes aanging. Kan iemand vast wel even youtuben voor ons[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Oja, thanx, dat is ze ja.quote:
Ik dacht al dat ik haar kende.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Is ze een zus van Marit van Bohemen? Zelfde achternaam en lijkt er ook wel een beetje op.
Wie heeft de shortie bekeken? Ik wil hem niet zien maar wil wel Danny zijn reactie ff weten![]()
![]()
Lucas, Janine en Ludo ontbijten.
Tegelijkertijd is Lorena (met decolletee tot aan haar middel) haar nieuwe salon aan het promoten/openen, compleet met hapjes en drank.
Vreemd!
En Sjors en Lana wonen nu bij de Langevelds? Waar? Het huis van grootma (Willeke Alberti)?
Dat Sjors uberhaupt nog wil trouwen met Bing....![]()
Willeke alberti was de oma van vicky niet Sjors.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Danny![]()
![]()
Man van de week!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Waarom staat de cast eigenlijk niet meer in de OP?There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
in elk geval geschreven door iemand die de lidwoorden nog niet helemaal onder de knie heeftquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef Poesopstokje het volgende:
En nogmaals; ze zijn niet echt, een of ander 10 jarig meisje heeft ze vast geschreven. Lukt het de fokkers dat spoilers te begreipen?![]()
Het is het lidwoordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
in elk geval geschreven door iemand die de lidwoorden nog niet helemaal onder de knie heeft![]()
![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 10:47:47 ]![]()
Geen idee, die is een paar delen terug vervangen door Ludo, Sil en Stefano. Ik had die weggehaald maar niet gemerkt dat de castfoto ontbrak. Die staat er nu weer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom staat de cast eigenlijk niet meer in de OP?![]()
Dat haar van Nina trouwens.. Lorena zei dat Nina haar (echte) haar perfect was voor de show, en vervolgens krijgt ze een pruik.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Iemand van 10 weet niet wie Willem Kelder is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef Poesopstokje het volgende:
En nogmaals; ze zijn niet echt, een of ander 10 jarig meisje heeft ze vast geschreven. Lukt het de fokkers dat spoilers te begreipen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme Ludo... ik hoop dat hij Lucas aanpakt. Al zijn mooie schilderijen kapot..
Die politie agente is een corrupte.
[ Bericht 23% gewijzigd door Dr.Mikey op 10-02-2012 11:41:38 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HAHA![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:58 schreef Syb.ren het volgende:
[..]Ho wacht even. Laat Ludo de verbouwing door Noud doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HAHA![]()
Ludo, de stinkend rijke man uit Meerdijk laat zo'n pauper Henk-en-Ingrid bedrijf zijn miljoenenvilla verbouwen?![]()
Nina heeft hem zeker gedwongen?
![]()
Oh gut, shortie gekeken en ik geloof dat ik dat nieuwe bijdehante mokkel met grote bek nog meer haat dan Bing, da's toch knap![]()
![]()
Ik vind der vooral lomp. Onrealistisch ook normaal is zo iemand gelijk der baan kwijt..
zou bij gtst wel weer niets aan de hand zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk verzonnen bro, voortaan beter Nederlands leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Mwoa, ligt eraan. "De agent heeft mijn lamp kapotgetrapt" wordt meestal niet direct geloofd, toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind der vooral lomp. Onrealistisch ook normaal is zo iemand gelijk der baan kwijt..
zou bij gtst wel weer niets aan de hand zijn.![]()
Komt ook maar van het gtst forum.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leuk verzonnen bro, voortaan beter Nederlands leren.
Wat ik alleen wel erg vind is dat het hier dus om een volwassen persoon gaat.
Een puber weet niet wie Willem Kelder is dus de persoon die dit geschreven heeft moet minimaal 20+ zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat weet jij nou weer van dat bedrijf.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ho wacht even. Laat Ludo de verbouwing door Noud doen?![]()
Ludo, de stinkend rijke man uit Meerdijk laat zo'n pauper Henk-en-Ingrid bedrijf zijn miljoenenvilla verbouwen?![]()
En het is Henk en Annie.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Zonder echt goed gelezen te hebben ben ik blijkbaar dus ergens ingetrapt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leuk verzonnen bro, voortaan beter Nederlands leren.![]()
![]()
Zeg, doe niet zo zielig serieus zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat weet jij nou weer van dat bedrijf.En het is Henk en Annie.
![]()
En trouwens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henk_en_Ingrid![]()
Er zijn geen andere klusbedrijven in Meerdijk en de wijde omtrek.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk neemt Ludo het bedrijf van Noud aan. Beetje lullig om een ander bedrijf in te schakelen als je schoonzoon een klusbedrijf heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu je het zegt... Naja, in elk geval mooi materiaal van TRY in goede kwaliteit op YouTube, dat is al heel watquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Trouwens. Volgens mij eindigde Simon in Australië met Suzanne, Alison Clarke was Annette en Olivia Baxter was Suzanne Balk daar. Of zit ik nu verkeerd?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:14 schreef loezzzje het volgende:
Natuurlijk neemt Ludo het bedrijf van Noud aan. Beetje lullig om een ander bedrijf in te schakelen als je schoonzoon een klusbedrijf heeftEn de klus gaat weer mis zeker,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wordt ze onterecht opgehemeld of terecht afgekraakt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:11 schreef Klipnap het volgende:
Mooie column over Charlie door Bert Dijkstra in de Vrouw![]()
Helaas kan ik hem niet vinden
Een heer met stijl![]()
My 2 cents.
Nuran, zonder hoofddoek en Danny zaten bij elkaar op school. Nuran had een mega crush op Danny, maar Danny zag haar niet staan.
Nuran, die een vrije opvoeding heeft gehad, mocht van vader naar het schoolfeest. Danny was er ook.
Danny dronk teveel en werd opgenaaid door zn klasgenoten om Nuran te zoenen. Turkje pesten.
Het een en ander liep uit de hand en Danny heeft Nuran gebruikt/misbruikt.
Daarna nooit meer naar haar omgekeken.
Nuran is altijd verliefd gebleven op Danny.![]()
Ze heeft een foto van hun samen, zoenend uit 2005.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:56 schreef amaranta het volgende:
My 2 cents.
Nuran, zonder hoofddoek en Danny zaten bij elkaar op school. Nuran had een mega crush op Danny, maar Danny zag haar niet staan.
Nuran, die een vrije opvoeding heeft gehad, mocht van vader naar het schoolfeest. Danny was er ook.
Danny dronk teveel en werd opgenaaid door zn klasgenoten om Nuran te zoenen. Turkje pesten.
Het een en ander liep uit de hand en Danny heeft Nuran gebruikt/misbruikt.
Daarna nooit meer naar haar omgekeken.
Nuran is altijd verliefd gebleven op Danny.![]()
![]()
Het is Henk en Ingrid.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat weet jij nou weer van dat bedrijf.En het is Henk en Annie.
![]()
Ja, de avond van het schoolfeest. Voordat hij haar misbruikte hebben ze op het station fotos gemaakt. Die koestert ze in haar lelijke handtas. Zo'n nep Gucci. Maar dan staat er Cuggi op.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft een foto van hun samen, zoenend uit 2005.![]()
Hm...maar hoe oud zijn ze nu helemaal? Danny is een jaar of 28, Nuran 25 ofzo? Dus 7 jaar terug zit je op 21 en 18...Hmmm!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, de avond van het schoolfeest. Voordat hij haar misbruikte hebben ze op het station fotos gemaakt. Die koestert ze in haar lelijke handtas. Zo'n nep Gucci. Maar dan staat er Cuggi op.![]()
En toch zit er meer achter.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef loezzzje het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]Nee, het zou idd de zoveelste zijn! Maar dat is wat ik nu even kon verzinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hallo allemaal,
hey, misschien heel erg off-topic maar ik vroeg me af of jullie misschien een website weten waar ik seizoen 10 kan terug kijken?? want ik kan ook nergens terug vinden dat deze op dvd te verkrijgen is...![]()
In gtst rekenen ze in Hondenjaren. Dus dat wil niks zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...maar hoe oud zijn ze nu helemaal? Danny is een jaar of 28, Nuran 25 ofzo? Dus 7 jaar terug zit je op 21 en 18...Hmmm!![]()
En toch zit er meer achter.
Lana is ook al bijna 4 jaar ofzo![]()
Als je het niet kan vinden, dan is het er niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef kleintje79 het volgende:
Hallo allemaal,
hey, misschien heel erg off-topic maar ik vroeg me af of jullie misschien een website weten waar ik seizoen 10 kan terug kijken?? want ik kan ook nergens terug vinden dat deze op dvd te verkrijgen is...
Geloof dat de seizoenen tot 5 nu te koop zijn ongeveer.Goed punt. Dus dan zou Danny al sinds 2008 Lana hebben en daarvoor al sinds zeker 2006 bij Rik wonen. In theorie zou hij dus vlak voordat Charlie hem opzocht, al met Nuran op de foto zijn geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
In gtst rekenen ze in Hondenjaren. Dus dat wil niks zeggen.
Lana is ook al bijna 4 jaar ofzo![]()
![]()
Edith is trouwens gewoon een normale naam hoor.There's a lesson that you always have to learn
Ludo krijgt een fikse korting omdat hij familie is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meneer Sanders moet tegenwoordig op de kleintjes letten na die brand.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Er wordt afgekraakt dat ze onterecht opgehemeld wordtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wordt ze onterecht opgehemeld of terecht afgekraakt?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK HEB NOG NOOIT ZO HARD GELACHENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Toch zou ik weleens willen zien dat Willem Kelder te maken krijgt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
IK HEB NOG NOOIT ZO HARD GELACHEN![]()
![]()
Een heer met stijl![]()
Spoilers 2 tot 13 april!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:32 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers 2 tot 13 april!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
There's a lesson that you always have to learn
Spoilers 2 tot 13 april!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held, mijn weekend kan niet meer stuk
![]()
![]()
Spoilers 2 tot 13 april!!Maxime wint wel erg vaak de loterijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Bram![]()
![]()
Spoilers 2 tot 13 april!!Haha geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
'Wanneer Bing zijn eerste kind bevalt, komt hij onder een auto terecht', die jongen heeft ook nooit geluk met kinderen![]()
![]()
Nina moet haar wallencreme eens dichtdoenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:53 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha geniaal![]()
![]()
![]()
'Wanneer Bing zijn eerste kind bevalt, komt hij onder een auto terecht', die jongen heeft ook nooit geluk met kinderen![]()
![]()
Op welke dag is dat? Ik heb er over heen gelezen denk ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maxime wint wel erg vaak de loterijShuffle up and deal!!!![]()
Kan degene die die onzin heeft bedacht niet ONMIDDELIJK als hoofdschrijver / creative producer worden aangesteld?
Heeft Gaston van de Postcodeloterij soms een rol gekregen, aangezien Maxime wel errug vaak de loterij wint...![]()
![]()
Ze wint iedere dag de loterijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef mirelia het volgende:
[..]
Op welke dag is dat? Ik heb er over heen gelezen denk ik![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: