quote:VORIGE TOPICS:
ONM #01: Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM #02: Sid Vicious
ONM #03: Arthur and his evil family
ONM #04: 27 Juni 2003: Clash of the Titans
ONM #05: Aafke: Nog altijd ONM's Leading Lady
ONM #06: Joyce: Partycrasher met een Alterego
ONM #07: Margot, we zullen je missen
ONM #08: Serge: Nu Slechter Dan Ooit
ONM #09: Daan: Meesterkok met foute vrienden
ONM #10: Lizzy & Joost: jong geluk verstoord?
ONM #11: Hugo en zijn vreemde fantasieën
ONM #12: Ellen: van alcoholist tot duffe doos
ONM #13: Ellen: zijn de geruchten waar?
ONM #14: Niels en de lunatic babe
ONM #15: Claire: Nog Altijd ONM's Bitchy Babe
ONM #16: 2000 keer en still going strong!!
ONM #17: Floor: laat menig hart sneller kloppen
ONM #18: Tara & Carlo: losse flodder of echte liefde?
ONM #19: JP VS BETTINA
ONM #20: Chris Vs Kyra
ONM #21: JP's oorlog tegen Aafke
ONM #22: Ruyg leven maakt meer kaDuuk dan je lief is!
ONM #23: Binnenkort weer Pret met Babette?!?!
ONM #24: Lisette, de stille kracht van ONM!
ONM #25: JP: Brokkenpiloot met woedeuitbarstingen
ONM #26: Bettina en haar dreigend ontslag
ONM #27: Bram, eerst uit de OR, nú uit ONM graag!!!
ONM #28: Tara met Tuiten
ONM #29: Aafke en haar mysterieuze ziekte
ONM #30: De rentree van Claire
ONM #31: Niels & Claire, The Romance Continues
ONM #32: Het Claire Bitch Project
ONM #33: It is I, Arthur, King of the Beatrix
ONM #34: Hugo, A Passion For The Chris?
ONM #35: Bettina, The Beatrix Reloaded
ONM #36: Aafke & Afgedankt
ONM #37: Bramsterdamned
ONM #38: De V-Files
ONM #39: Joyce en de moederkloekgevoelens
ONM #40: The Lizard of Oz
ONM #41: La Claire is Boos
ONM #42: Claire: de vernietigde bewijzen
ONM #43: Ariel: Van Schapenhoeder Naar Tienermoeder
ONM #44: Tuureluurs
ONM #45: PartiTuur
ONM #46: CarloMoes
ONM #47: Alter kom je buitenspelen
ONM #48: The Life of Bram
ONM #49: Rexona Crystal Claire
ONM #50: De Cliffhanger
ONM #51: Laat het vanavond gebeuren!!
ONM #52: Back To The Future
ONM #53: Klik hier voor hete foto\'s van w_i_v
ONM #54: Het ONM Dreamteam
ONM #55: De sexy foto's Van Babette
ONM #56: Anouck: je bent de zwakste schakel, tot ziens!
ONM #57: Veni Vidi Vici
ONM #58: Onderweg naar 31 augustus
ONM #59: Renée, the one who will never be mentioned
ONM #60: The Fabulous van Walsum Boys
ONM #61: RIP Engel
ONM #62: Cast Away
ONM #63: Nieuwsdienst Svensational weer actief.
ONM #64: Hoe gaat het verder in seizoen 12?
ONM #65: Het nieuwe seizoen
ONM #66: Tot Ziens Aafke!
ONM #67: Ik vind het Marnix!
ONM #68: Last Days Of Klomp
ONM #69: Iris, een vrouw met ballen.
ONM #70: Een kotsende Claire gaat écht te ver!!
ONM #71: Iris is de liefste
ONM #72: Heimwee naar vervlogen tijden
ONM #73: Iris is de liefste (2)
ONM #74: The A-Team
ONM #75: Iris is de liefste (3)
ONM #76: Escape From The Bijlmer
ONM #77: La ForTuurTeller
ONM #78: Hillard de nieuwe Kennard?!?!
ONM #79: BB
ONM #80: De eerste slachtoffers zijn gevallen.
ONM #81: Dag meisje Klomp!
ONM #82: Elif,neem je Pino ook mee?!
ONM #83: Iris is de liefste (4)
ONM #84: Iris is de liefste (5)
ONM #85: Geef Nikkie ook 's een verhaaltje!!
ONM #86: Iris is de liefste (6)
ONM #87: Iris is de liefste (7)
ONM #88: Iris is de liefste (8)
ONM #89: Vaarwel lieve Claire, Welkom terug Daphne!
ONM #90: Iris is de liefste (9)
ONM #91: Iris is de liefste ~ The Final
ONM #92: Gy-Man and the masters of the universe
ONM #93: Tonnie Soprano en de Taxi-Maffia
ONM #94: Hugo, Der Held Des Tages
ONM #95: La ClaireBlues
ONM #96: Spider GyMan
ONM #97: Chrispaaltje
ONM #98: Iris is de liefste (11)
ONM #99: Marjolein give me more Currie!
ONM #100: VaarwEllen!
ONM #101: De Nieuwe Messias van ONM
ONM #102: Marjolein, de PAARDner van Renée
ONM #103: Het Niels en Claire adoratie-topic
ONM #104: Kroost voor Lizzy & Joost!
ONM #105: Doubledate !
ONM #106: Kyra's Herenpraktijken
ONM #107: You need a friend? Call Joyce!
ONM #108: Marie Jolijn het was weer fijn
ONM #109: Slaap kindje slaap...
ONM #110: Iris is nog steeds de liefste
ONM #111: Creatief met Turk
ONM #112: Dossier Hulst
ONM #113: Het dode vogeltje...
ONM #114: Who's gonna kick the door(s)?
ONM #115: Aafke komt terug
ONM #116: Marjolijn wordt steeds liever!
ONM #117: Frommel nu al in hechtenis
ONM #118: Een gebroken hart en een gebroken film.
ONM #119: Bi-Jolein snoept van beiden kanten
ONM #120: Het Grote Claire Simons Topic
ONM #121: Hugowfever!
ONM #122: Finding Chemo
ONM #123: Wachten op het Massa Ontslag...
ONM #124: Sanne wordt verkocht.
ONM #125: De Glansrol...
ONM #126: De Erfenis 2
ONM #127: Ron Raven, Manicure of Manie-kuren?
ONM #128: Circus Van Walsum
ONM #129: Oh, Oh, ONM Yorin Trouble!
ONM #130: Wat vandaag is, is morgen verdwenen.
ONM #131: The show goes on.....
ONM #132: Daan gaat de rooie zee bevaren...
ONM #133: Wanneer krijgen we de grote geDAANteverwisseling?
ONM #134: THE BEST OF...
ONM #135: Hillybilly back in town
ONM #136: Tara zout op!
ONM #137: Het Nikkie Plessen Adoratie
ONM #138: The Return of the King
ONM #139: Iris is de liefste (13)
ONM #140: Hilly de liefde is over....
ONM #141: Neem hier alvast afscheid van mevr. Jansen
ONM #142: Last Days of their Lives
ONM #143: Victor's Back
ONM #144: Siegfried & Ron
ONM #145: We bidden voor Tara
ONM #146: Hulde aan alle spelers!
ONM #147: Niet te houden!
ONM #148: De Da Vicci code
ONM #149: Couwenbergjes
ONM #150: Laat het 13e seizoen maar beginnen!
ONM #151: Nu op BNN.
ONM #152: Lust naar de Goudkust
ONM #153: Vroman vs. Vroman
ONM #154: Vroman vs. Vroman (2)
ONM #155: Iris mist een penis
ONM #156: 1 Brother On The 2nd Floor
ONM #157: "Ik moet poepen"
ONM #158: Victor, Renée & Lisette De Pijp uit...
ONM #159: Ouwe Vroman gaat er aan!
ONM #160: Waar tienerhoertjes regeren...
ONM #161: Everybody Hates Chris
ONM #162: De tieten van Shirina
ONM #163: Shirina, smoor op Noor!
ONM #164: Het Tienerhoertje van Dr. van Nix
ONM #165: Shirina loopt op een Duracell
ONM #166: Julia en Dionne
ONM #167: Elmer en Kyra, het nieuwe liefdespaar??
ONM #168: Arme Joost
ONM #169: zoekt maatschappelijk werkers
ONM #170: BrokeDOK Mountain
ONM #171: Bettina gaat door tot de laatste druppel
ONM #172: Tante Betsie is niet kapot te krijgen.
ONM #173: We stoppen met kijken
ONM #174: ... en we gaan weer verder!
ONM #175: Juniman aan gort
ONM #176: Geen gezeur met Niels als Geneesheer Directeur!
allemaal uit de periode 1994-1996quote:Op zondag 24 september 2006 20:23 schreef Mvnl het volgende:
In de vara-gids staat een erg oud plaatje van Dolf de Vries (ed couwenberg) en een nog heel jonge Renée Couwenberg... dan krijg ik toch wel weer sentiment naar Renee, ontvoert door Kennard in de kelder van het ziekenhuis, Daphne bij één of andere molen met een nóg gekker wijf, alle tv-ontwikkelingen met Margo, Jur van Elst, Sander en Els, het bijna-huwelijk van Reina de Eerste, Pim die door Arianne bij de sekte werd gelokt, de komst van Wanda natuurlijk, het ontploffen van t huis van Cor de Zeeuw, etc, etc...
de moeder van Chris dus....quote:(in dezelfde gids staat een interviewtje met Liz waarin ze iiig verklapt dat zij en Chris nog iemand gaan ontmoeten die zichzelf heeft opgehangen)
Beetje kromme zinquote:Op zondag 24 september 2006 20:24 schreef babette21 het volgende:
[b]Terwijl iedereen druk is met de kwestie �Niels denkt de vader van Ivan te zijn, maar eigenlijk is Ilyas dit, en hoe lang kan Ilyas nog zijn mond houden, en wat als Niels erachter komt�
Kroonprinsquote:Op zondag 24 september 2006 20:24 schreef babette21 het volgende:
overigens is het nog steeds niet zo zeker dat Ilyas de vader is... misschien is Ivan wel 'n kleine Kroonprins!
da's expresquote:
yepquote:Oh, enneh... is Joyce de enige die nog over is van de Couwenberg- en Reitsema-clan![]()
?
Uhm, Julia was toch degene die zichzelf abborteerde?quote:Op zondag 24 september 2006 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
allemaal uit de periode 1994-1996
oh en dat "nog gekkere wijf" was Julia... die was wel raar ja
Uhm, m'n zin was misschien niet zo goed.. ze komen echt iemand tegen die nog aan een touw hangt (ontmoeten is niet echt de juiste woordkeuze dus..), denk niet dat Chris' moeder nog steeds hangt (die was toch al lang dood?)quote:de moeder van Chris dus....
het wordt steeds meer ONM meets MvdW.....
geen idee, gewoon gegoogledquote:Op zondag 24 september 2006 20:28 schreef Mvnl het volgende:
Is dat in de OP de kinderkamer uit BB5?
Nee.quote:Op zondag 24 september 2006 20:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij nader inzien had ik ook voor "three men and a baby kunnen gaan"
hm toen bij die molen was Frank wel al met Julia (ook een blonde collega), Daphne had vlak daarvoor Jannes bij haar opgehaald (en Julia neergeslagen). Maar het staat me wel bij dat Frank een lastige fan had, en Lotte ofzo (niet te verwarren met Lotje!)quote:Op zondag 24 september 2006 20:33 schreef Mvnl het volgende:
Uhm, Julia was toch degene die zichzelf abborteerde?
Diegene bij de molen was volgens mij een blonde collega van Frank die t niet kon hebben dat Frank niet inging op haar avances...
oh zo... nee dan zal 't z'n moeder niet zijnquote:Uhm, m'n zin was misschien niet zo goed.. ze komen echt iemand tegen die nog aan een touw hangt (ontmoeten is niet echt de juiste woordkeuze dus..), denk niet dat Chris' moeder nog steeds hangt (die was toch al lang dood?)
Hmm, ik dacht dat diegene bij de molen Daphne juist overtuigde daar te blijven (uit rancune vs. Frank), terwijl Daphne tamelijk zwak en beinvloedbaar was.quote:Op zondag 24 september 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm toen bij die molen was Frank wel al met Julia (ook een blonde collega), Daphne had vlak daarvoor Jannes bij haar opgehaald (en Julia neergeslagen). Maar het staat me wel bij dat Frank een lastige fan had, en Lotte ofzo (niet te verwarren met Lotje!)
Kun je me nog in't kort uitleggen hoe Chris die vader van Kyra omlegde en waarom ?quote:maar misschien wel slechte herinneringen bovenhalen, waardoor hij doordraait en het hele verhaal rond de vader van Kyra boven tafel komt?!
Ik weet nu vrijwel zeker dat je iets verwart.. na het neerslaan van Julia is Daphne met Jannes toch naar frankrijk vertrokken om voorlopig niet meer terug te komen, en Jannes heel snel op te laten groeien tot Benjamin Bruinsma (of zoiets)?quote:Op zondag 24 september 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm toen bij die molen was Frank wel al met Julia (ook een blonde collega), Daphne had vlak daarvoor Jannes bij haar opgehaald (en Julia neergeslagen). Maar het staat me wel bij dat Frank een lastige fan had, en Lotte ofzo (niet te verwarren met Lotje!)
het was aan 't eind van de relatie van Daphne en Victor, na die miskraam. Wat ik me nu bedenk: Daphne was uit een kliniek ontsnapt toen ze Jannes bij Julia ophaalde (daar heb ik zelfs nog ergens een filmpje van geloof ik), en verdween toen uit de serie. Dus waarschijnlijk was dat met die molen daarvóór (Victor weerhield haar idd van springen) en moest ze daarom die kliniek in.quote:Op zondag 24 september 2006 20:40 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, ik dacht dat diegene bij de molen Daphne juist overtuigde daar te blijven (uit rancune vs. Frank), terwijl Daphne tamelijk zwak en beinvloedbaar was.
Aan de andere kant was t wel victor die haar van de molen afhaalde geloof ik, dus die twee hadden toen al wel iets (of t was juist de start van hun relatie)
Het zal toch niet zo zijn dat Leonore de doodgewaande moeder van Chris is?!quote:Op zondag 24 september 2006 20:26 schreef Mvnl het volgende:
(in dezelfde gids staat een interviewtje met Liz waarin ze iiig verklapt dat zij en Chris nog iemand gaan ontmoeten die zichzelf heeft opgehangen)
Chris had uit naam van Stijn veel te veel medicijnen voorgescrhreven aan pa Isarin, met het idee net op tijd tot deze "ontdekking" te komen zodat Stijn zijn baan zou verliezen. Maar hij zat vast in de lift en kon dus niet voorkomen dat Marlon idd een te hoge dosis kreeg.... en stierf!quote:Op zondag 24 september 2006 20:41 schreef Ludger het volgende:
Kun je me nog in't kort uitleggen hoe Chris die vader van Kyra omlegde en waarom ?![]()
zal Liz echt een rol gaan spelen die ze al eerder op zich genomen heeft?!quote:Op zondag 24 september 2006 20:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat Leonore de doodgewaande moeder van Chris is?!
Ik weet niet hoe lang geleden zijn moeder is overleden, maar zou Chris haar dan niet enigszins herkend hebben?quote:Op zondag 24 september 2006 20:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het zal toch niet zo zijn dat Leonore de doodgewaande moeder van Chris is?!
Kan me helemaal niks van een molen herinneren.quote:Op zondag 24 september 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
het was aan 't eind van de relatie van Daphne en Victor, na die miskraam. Wat ik me nu bedenk: Daphne was uit een kliniek ontsnapt toen ze Jannes bij Julia ophaalde (daar heb ik zelfs nog ergens een filmpje van geloof ik), en verdween toen uit de serie. Dus waarschijnlijk was dat met die molen daarvóór (Victor weerhield haar idd van springen) en moest ze daarom die kliniek in.
Maar hoe lang ze daar nou gezeten heeft en of daar iemand bijwas weet ik écht niet meer....
God, dit soort speculatie zorgt alleen maar meer naar mijn drang de eerste seizoenen weer eens helemaal te kijken (al vraag ik me af of t me nog echt zou kunnen boeien, gezien t gemiddelde tempo van soapafleveringen)...quote:Op zondag 24 september 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
het was aan 't eind van de relatie van Daphne en Victor, na die miskraam. Wat ik me nu bedenk: Daphne was uit een kliniek ontsnapt toen ze Jannes bij Julia ophaalde (daar heb ik zelfs nog ergens een filmpje van geloof ik), en verdween toen uit de serie. Dus waarschijnlijk was dat met die molen daarvóór (Victor weerhield haar idd van springen) en moest ze daarom die kliniek in.
Maar hoe lang ze daar nou gezeten heeft en of daar iemand bijwas weet ik écht niet meer....
Gamma!quote:Op zondag 24 september 2006 20:53 schreef soapie het volgende:
[..]
Kan me helemaal niks van een molen herinneren.
dus toch maar herhalen
ik weet alleen nog dat Daphne op een gegeven moment (volgens mij samen met Jannes) op de rand stond een wilde springen, en Victor haar hiervan weerhield... verder weet ik 't echt niet meerquote:Op zondag 24 september 2006 20:56 schreef Mvnl het volgende:
Volgens mij stond Daphne/of die ander gekkin nog op t punt om de hele molen in de fik te steken... Dat waren nog eens tijden!
quote:Op zondag 24 september 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
Daphne was uit een kliniek ontsnapt toen ze Jannes bij Julia ophaalde (daar heb ik zelfs nog ergens een filmpje van geloof ik)
Ravi sjoepte pillen Oxazepam uit het ziekenhuis om zo de vlucht van Aisha vanuit Brussel te kunnen financieren.quote:Op zondag 24 september 2006 22:05 schreef babette21 het volgende:
@ soapie: over Ravi en die pillen... aangezien ik volgens mij niks op mijn site heb staan over dat dealen: bedoel jij niet die pillen die Olaf hem voerde?! daar was hij niet aan verslaafd, maar hij ging er wel raar door doen. Olaf gaf hem die zooi om zo snel mogelijk van hem af te komen, dit omdat hij de erfenis van Miguel niet wilde delen (2001).
quote:Maandag 2 oktober
Julia lacht Chris keihard uit over wat Leonore met hem van plan is. Als hij in Leonore’s huis op onderzoek uitgaat stuit hij op een verboden kamer. Nu dat Joost een trouwvoorstel heeft gedaan, wordt het er voor Daan bijna onmogelijk om Joost de waarheid te vertellen over zijn liefde voor Malú. De tas die Tonnie in bewaring had van Faber is spoorloos verdwenen. Betekent dat dat Tonnie diep in de stront zit of kan hij de situatie nog redden?
Dinsdag 3 oktober
Misser 1: Daan en Malú worden betrapt als zij innig staan te zoenen. Misser 2: Daan en Malú worden nog een keer betrapt als ze innig staan te zoenen! Misser 3: net als Esmee enige toenadering tot haar familie toont weet Marnix haar vertrouwen ernstig te beschamen. Drijft het haar terug in de armen van Junior? En is dit misser 4?: Uit pure frustratie stort Ilyas (bijna?) zijn hart uit over wie de echte vader is van Ivan.
Woensdag 4 oktober
Als Chris met Leonore op pad moet, ziet Julia haar kans schoon om in de geheime kamer binnen te sluipen. Ze komt er tot een opzienbarende ontdekking. Daan heeft het een en ander uit te leggen aan zijn vriend Joost, bijvoorbeeld waarom hij zo lang zo hard tegen hem gelogen heeft. Ook Elif heeft last van leugens. Namelijk die van Tonnie die bij hoog en bij laag beweert dat hij geen contact meer met Faber heeft, maar Elif weet wel beter. Ze is het zat om in gevaar gebracht te worden. Niet iedereen gunt Sanne haar prille geluk met Just.
Donderdag 5 oktober
Teleurgesteld in een wereld vol leugens concludeert Tonnie dat hij zich niet moet laten leiden door opgelegde normen en waarden. Hij trekt zijn eigen plan en dat zal hem in gevaar gaan brengen. Chris en Julia krijgen te maken met de advocaat van Leonore: de man is slim, sluw en niet te onderschatten. Hoe kunnen ze voorkomen dat ze hun plan om Leonore financiëel uit te kleden moeten bijstellen? Sanne krijgt te maken met een concurrent op het liefdesvlak. Er is nog iemand geïnteresseerd in haar vriendje: zijn ex Jeroen.
Vrijdag 6 oktober
Esmee probeert het normale leven weer op te pakken en gaat terug naar school. Eén keer raden wie haar daar opwacht... Als reactie op al zijn pech en ongeluk slaat Joost een nieuwe weg in waarbij het ‘geluk’ op de proef stelt. Junior voelt zich verraden als hij vermoedt dat Joyce bezig is die lul van een Marnix vrij te pleiten. Sanne gaat de confrontatie aan met Joyce, maar snijdt zichzelf daarmee in de vingers.
Hebben ze 'Jeroen' eindelijk gered uit die verschrikkelijke BCC reclame?quote:Sanne krijgt te maken met een concurrent op het liefdesvlak. Er is nog iemand geïnteresseerd in haar vriendje: zijn ex Jeroen.
En ontzettend stom als hij iets met die blonde knolamaniet begint.quote:Op maandag 25 september 2006 15:47 schreef Svensational het volgende:
Hmmm...Just is dus bi...
Ik denk eerder dat Sanne een gigantisch bord voor d'r kop heeft.quote:Op maandag 25 september 2006 15:47 schreef Svensational het volgende:
Hmmm...Just is dus bi...
Je meent 't?quote:Op maandag 25 september 2006 15:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk eerder dat Sanne een gigantisch bord voor d'r kop heeft.
lijkt me verhaaltechnisch ook veel toffer als zij gewoon hopeloos (en uitzichtloos) verliefd op hem wordt en hem nooit (nooit, nooit) zou kunnen krijgen...quote:Op maandag 25 september 2006 15:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk eerder dat Sanne een gigantisch bord voor d'r kop heeft.
Is Just wel zo geïnteresseerd in Sanne dan?quote:Op maandag 25 september 2006 16:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
lijkt me verhaaltechnisch ook veel toffer als zij gewoon hopeloos (en uitzichtloos) verliefd op hem wordt en hem nooit (nooit, nooit) zou kunnen krijgen...![]()
neuh volgens mij niet, behalve vriendschappelijk dan...quote:Op maandag 25 september 2006 16:27 schreef Ludger het volgende:
Is Just wel zo geïnteresseerd in Sanne dan?
Maar hij is wel papa...quote:Op maandag 25 september 2006 19:32 schreef DeTolk het volgende:
Mooie OP
En Ielejas was toch geen kinderarts?
Ik vind 't maar een matig lijntje...quote:Op maandag 25 september 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet waarom, maar dat Chris, Julia & Liz Snoojink lijntje heeft geloof ik wel potentie...
en Tonnie heeft 'n andere kop vandaag, heeft ie z'n plukjes gekortwiekt ofzo?!
nóg wel ja, maar ik zie mogelijkhedenquote:Op maandag 25 september 2006 20:20 schreef Svensational het volgende:
Ik vind 't maar een matig lijntje...
Ik kan me vergissen, maar volgens mij hebben ze alleen maar vastgesteld dat het kind niet van Niels is.quote:Op maandag 25 september 2006 20:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft ielejas toch echt dat kind bij Iris geschupt.
Straks issie nog van Daan!quote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij hebben ze alleen maar vastgesteld dat het kind niet van Niels is.![]()
Ja, maar hij was nog te stom om te snappen dat dat kind van hem is.quote:Op maandag 25 september 2006 22:04 schreef babette21 het volgende:
die heeft al een koter in Frankrijk rondlopen
Dát heb ik inderdaad gelezen ja...quote:Op zondag 24 september 2006 22:05 schreef babette21 het volgende:
@ soapie: over Ravi en die pillen... aangezien ik volgens mij niks op mijn site heb staan over dat dealen: bedoel jij niet die pillen die Olaf hem voerde?! daar was hij niet aan verslaafd, maar hij ging er wel raar door doen. Olaf gaf hem die zooi om zo snel mogelijk van hem af te komen, dit omdat hij de erfenis van Miguel niet wilde delen (2001).
Ravi was al een paar maanden weg, maar dook ineens weer op omdat hij ergens op een Nepalese berg bedacht had dat hij tóch wel met Aïsha verder wilde. Maar Aïsha was inmiddels met Bento, dus het ging er in eerste instantie om voor wie zij nu zou kiezen. Ondertussen wilde Olaf van Ravi af, want Miguel was op sterven na dood en Olaf rook geld. Hij begon Ravi dus stiekem leuke snoepjes te voeren. Ravi werd hier helemaal blij van en tijdens die tripjes praatte Olaf op hem in dat hij toch vooral de wereld moest gaan redden enzo. Ravi werd steeds blijer (van die troep), hij vond het bv ook helemaal niet erg meer dat Aisha voor Bento had gekozen. Sterker nog, hij zou de getuige zijn op hun bruiloft. Op de grote dag was hij echter spoorloos: het zoveelste pilletje had z'n werk gedaan en Ravi was vol idealen terug naar Patmar....quote:Op maandag 25 september 2006 22:26 schreef soapie het volgende:
Dát heb ik inderdaad gelezen ja...
Maar ik weet echt niks meer van dat lijntje.![]()
Klinkt interessant,maar het zegt me nog steeds niks...quote:Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ravi was al een paar maanden weg, maar dook ineens weer op omdat hij ergens op een Nepalese berg bedacht had dat hij tóch wel met Aïsha verder wilde. Maar Aïsha was inmiddels met Bento, dus het ging er in eerste instantie om voor wie zij nu zou kiezen. Ondertussen wilde Olaf van Ravi af, want Miguel was op sterven na dood en Olaf rook geld. Hij begon Ravi dus stiekem leuke snoepjes te voeren. Ravi werd hier helemaal blij van en tijdens die tripjes praatte Olaf op hem in dat hij toch vooral de wereld moest gaan redden enzo. Ravi werd steeds blijer (van die troep), hij vond het bv ook helemaal niet erg meer dat Aisha voor Bento had gekozen. Sterker nog, hij zou de getuige zijn op hun bruiloft. Op de grote dag was hij echter spoorloos: het zoveelste pilletje had z'n werk gedaan en Ravi was vol idealen terug naar Patmar....
ja, nee en zie Marlon Isarinquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:41 schreef Mvnl het volgende:
als ik t goed begrijp is ravi dus gedrogeerd uit de serie verdwenen?
Is de actie van Olaf ooit uitgekomen? Want vind t erg on-soap dat iemand gedupeerd verdwijnt zonder dat de ander er ooit voor opdraait..
Zie wie?quote:
Even commentaar leveren op die fotoquote:
Marlon Isarin is de vader van Kyra. Chris had ervoor gezorgd dat Marlons ziekbed ook zijn sterfbed werd.quote:
Nikkie lijkt hier wel een transseksueelquote:
Business as usual.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:22 schreef pberends het volgende:
ONM begint behoorlijk in te dutten he?
Julia als ze kwaad isquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:26 schreef pberends het volgende:
Kijk, de woedeuitbarsting van Julia was boeiender dan deze hele aflevering.
En de uitval van Smee was totaal onlogisch
Nog raarder: Daan en Malu.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:28 schreef Sethje het volgende:
Ik snap niet wat tonny met elif moet met die lelijke tanden plus lichaam van haar
da's een borduurselquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:41 schreef soapie het volgende:
-En Shirina heeft een vieze vlek op haar broek.
Van hem snap ik het wel.quote:
Raar borduursel dan....quote:Op woensdag 27 september 2006 10:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's een borduursel
ik vind ze er allemaal wel leuk opstaan, zie weinig enge ogen enzo...
alleen Annemarie heeft 'n heel ander gezicht en JP heeft raar haar.
[en Foppele vindt zichzelf zo te zien weer heel belangrijk]
het helpt om even op de foto te klikkenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:32 schreef soapie het volgende:
Raar borduursel dan....![]()
En het lijkt net of Yous een kunst oog heeft (links)
Heb ik gedaan, heb een 19 inch scherm en m even als achtergrond gezet, dus groot zat!!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
het helpt om even op de foto te klikken
joyquote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond maakt Winston Post zijn entree in ONM.
Ik niet. Vooral dat innerlijk van Mula is niet te harden. Uiterlijk heeft ze ook maar ontplofte kop met dat kapsel en chagarijnige jankface.quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog zo'n "aanwinst".quote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Iwan1976 het volgende:
yep.... oh nee, als z'n ex-vriendquote:Op woensdag 27 september 2006 18:29 schreef DeTolk het volgende:
Winston in ONM? Als nieuwe vriend van Just ofzo?
Ik ook. Hoe komt dat zo opeens?? Helemaal geen fragment van gezienquote:Op woensdag 27 september 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Ik mis even waarom Marnix ineens vrij is
Hole 6... "between the woods of the tiger"quote:Op woensdag 27 september 2006 19:56 schreef babette21 het volgende:
oh en volgens mij zag ik Arthur net!!!!
nou ja, z'n as dan..... op de golfbaan....
Ja echt vreselijk, met de heggeschaar in 1x afgeknipt...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:56 schreef babette21 het volgende:
dat van Annemarie vind ik trouwens niks, ze lijkt 10 jaar ouder...
Niemand? Zelfs Iwan niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Ik mis even waarom Marnix ineens vrij is
Samenvatting: Homogedoe tussen Just en Winston Postquote:Op donderdag 28 september 2006 14:57 schreef Ludger het volgende:
Is'r nog wat gebeurd? Gister en eergister niet gekeken![]()
Ze hebben op Marnix' auto helemaal niets gevonden dat op een aanrijding wijst. Dus ze krijgen die hele bewijsvoering niet rond. Zo'n bekentenis schijnt dus helemaal niet voldoende te zijn om iemand te vervolgen. En Juniors verklaring zat vol tegenstrijdigheden. Marnix zei dat hij nog wat dingen moest tekenen in het bijzijn van z'n advocaat... en een leader later was hij weer een vrij man.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:47 schreef pberends het volgende:
Niemand? Zelfs Iwan niet?
Dat ging wel heel snel danquote:Op donderdag 28 september 2006 17:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze hebben op Marnix' auto helemaal niets gevonden dat op een aanrijding wijst. Dus ze krijgen die hele bewijsvoering niet rond. Zo'n bekentenis schijnt dus helemaal niet voldoende te zijn om iemand te vervolgen. En Juniors verklaring zat vol tegenstrijdigheden. Marnix zei dat hij nog wat dingen moest tekenen in het bijzijn van z'n advocaat... en een leader later was hij weer een vrij man.![]()
Ofwel: de ene irritanteling is weg en de andere is er voor in de plaats gekomen.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:48 schreef pberends het volgende:
Samenvatting: Homogedoe tussen Just en Winston Post.
Fixed....quote:Op donderdag 28 september 2006 17:55 schreef Miss_Bitchy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MDwDwLhwFT4
Ben wel slim hoor!quote:
quote:
Wat een diarree zeg!! Met die nieuwe programmering zou dat toch niet meer voorkomenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:56 schreef W1ZZ het volgende:
Waarom moet ONM er elke keer aan geloven als er voetbal is? Vroeger op Ned2 en nu op Ned3
Ik snap dat niet! Die rukkers zetten de sport op NL1, behalve dat gekut met die UEFA of CL.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:04 schreef pberends het volgende:
Wat een diarree zeg!! Met die nieuwe programmering zou dat toch niet meer voorkomen?
Zwaar waardeloos weer!!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik snap dat niet! Die rukkers zetten de sport op NL1, behalve dat gekut met die UEFA of CL.
Ik hoop van ganser harte dat Johnny Talpa in het vervolg de rechten koopt.quote:
Het is net zo logisch als dat kinderblok op Nederland 1.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik snap dat niet! Die rukkers zetten de sport op NL1, behalve dat gekut met die UEFA of CL.
He, zit de Heineke reclame van Chris Zegers (in zijn gele zwembroekje) er niet bij????quote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Iwan1976 het volgende:
* FOK gaat er even uit voor de reclame...
[[url=http://sjl-static5.sjl.youtube.com/vi/aoDb5-V9PlA/2.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://sjl-static16.sjl.youtube.com/vi/PPTMpg6ceTU/2.jpg]afbeelding][/url]
Aviko (2x) (Tim Zweije + Niels Megens)
[[url=http://sjl-static11.sjl.youtube.com/vi/PXB8jDg15tw/2.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://sjl-static9.sjl.youtube.com/vi/zaO3_NaBuLU/2.jpg]afbeelding][/url]
Becam (2x) (Yair van der Wieken)
[[url=http://sjl-static1.sjl.youtube.com/vi/8t2Dkv6r6ps/2.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://sjl-static9.sjl.youtube.com/vi/6DoWrW1D0zc/2.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://sjl-static2.sjl.youtube.com/vi/z722jFx2ffc/2.jpg]afbeelding][/url]
Essent (3x) (Kim Pieters + Christiaan Montanus)
[[url=http://sjl-static3.sjl.youtube.com/vi/Xd4gQJj3tng/2.jpg]afbeelding][/url]
Heineken (Olaf Malmberg)
[[url=http://sjl-static1.sjl.youtube.com/vi/7d7ArK8uAyk/2.jpg]afbeelding][/url]
Hypotheker (Pim Veth)
[[url=http://sjl-static15.sjl.youtube.com/vi/SOeuu5vLInM/2.jpg]afbeelding][/url]
Lassie (Mike Reus)
[[url=http://sjl-static7.sjl.youtube.com/vi/CPtg9QE5t-A/2.jpg]afbeelding][/url]
McDonalds (Frederik de Groot
[[url=http://sjl-static4.sjl.youtube.com/vi/_t_lBqMyAKk/2.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://sjl-static16.sjl.youtube.com/vi/ghjeDX9xoWo/2.jpg]afbeelding][/url]
Philadelphia (2x) (Annelieke Bouwers)
[[url=http://sjl-static13.sjl.youtube.com/vi/C2Zce40quNg/2.jpg]afbeelding][/url]
Plus (Michaël van Buuren)
[[url=http://sjl-static6.sjl.youtube.com/vi/B1qsGGhEPxU/2.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://sjl-static7.sjl.youtube.com/vi/q6lBSUwv3Ns/2.jpg]afbeelding][/url]
Postbus 51 (2x) (Filip Bolluyt)
[[url=http://sjl-static4.sjl.youtube.com/vi/XpJ3sCDoqaE/2.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://sjl-static13.sjl.youtube.com/vi/x4XvhK6tWnY/2.jpg]afbeelding][/url]
Postbus 51 (2x) (Tamara Brinkman)
[[url=http://sjl-static14.sjl.youtube.com/vi/zN40sSc3tUQ/2.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://sjl-static12.sjl.youtube.com/vi/cEPiGAdyG5o/2.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://sjl-static10.sjl.youtube.com/vi/FWyqo5vTfVk/2.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://sjl-static14.sjl.youtube.com/vi/bpwivRUpY28/2.jpg]afbeelding][/url]
Rivella (4x) (Eric Bouwman + Gürkan Kücüksentürk)
[[url=http://sjl-static7.sjl.youtube.com/vi/cbuDBz1HjJ4/2.jpg]afbeelding][/url]
Vacansoleil (Roel Fooy)
[[url=http://sjl-static3.sjl.youtube.com/vi/SbzIDWHbUZs/2.jpg]afbeelding][/url]
Valess (Sebastiaan van Meeteren)
[[url=http://sjl-static11.sjl.youtube.com/vi/IW4HQqHfZHY/2.jpg]afbeelding][/url]
Vodafone (Wim Bax)
[[url=http://sjl-static1.sjl.youtube.com/vi/5Fcbcx38sg0/2.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://sjl-static3.sjl.youtube.com/vi/peamBRul3B8/2.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://sjl-static15.sjl.youtube.com/vi/SlWI8t4dEfo/2.jpg]afbeelding][/url]
UPC (3x) (Janna Fassaert)
[[url=http://sjl-static4.sjl.youtube.com/vi/5XnWro4yzXw/2.jpg]afbeelding][/url]
IT'S (Filip Bolluyt)
De commercial van Dreft met Aafke zit er blijkbaar ook niet bij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:55 schreef Fleur_Powers het volgende:
He, zit de Heineke reclame van Chris Zegers (in zijn gele zwembroekje) er niet bij????
"Julie, Julie, Julie, July etc. "
Heerlijk, helder, gele zwembroekquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:55 schreef Fleur_Powers het volgende:
He, zit de Heineke reclame van Chris Zegers (in zijn gele zwembroekje) er niet bij????
"Julie, Julie, Julie, July etc. "
doe's lief jijquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:33 schreef Sethje het volgende:
Heb je niks te doen ofzo met je commercials
quote:
Enne? Is het wat?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk de ONM dvd mogen ontvangen.![]()
Zodra ik hem heb bekeken laat ik het weten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:31 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Enne? Is het wat?
Ik vind 'm wel meevallen. Daan wilt alleen met Malu neuken en niet met haar trouwen. Ik vind 't wel geinig.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:24 schreef pberends het volgende:
Lekker boeiende cliff. Who cares dat Joost een of ander blauwtje loopt??
Het is gewoon saai.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel meevallen. Daan wilt alleen met Malu neuken en niet met haar trouwen. Ik vind 't wel geinig.
Tja, de spanning hield met het arresteren van Arthur sowieso op.quote:
Het had zo maar gekund met al die 'geweldige' sportevenementen waarvoor ONM moet wijken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is het Oudejaar bij ONM?
Iddquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
Just tegen Sanne: "Beste vriendin"
Na 2,5 week![]()
.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tja, de spanning hield met het arresteren van Arthur sowieso op.
Ik dacht dat ze die verlamming had doordat ze met haar auto tegen de muur knotste? Niet door Frank.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:58 schreef soapie het volgende:
Hahha goed filmpje, Julia heeft alleen een verlamming opgelopen omdat Framk haar even naar achter trok...
Klopt! Heeft ze dan ook niet gehad. Ze knotste met die bak tegen de muur en hing over het stuur heen gebogen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:53 schreef babette21 het volgende:
ik kan me geen verlamming herinneren
Als ik het me goed herinner zag ik haar zojuist tegen een lantaarnpaal geparkeerd staan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Klopt! Heeft ze dan ook niet gehad. Ze knotste met die bak tegen de muur en hing over het stuur heen gebogen.
Kan ook. Ze bonkte in elk geval tegen iets aan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ik het me goed herinner zag ik haar zojuist tegen een lantaarnpaal geparkeerd staan.
Je bent geweldig!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:40 schreef babette21 het volgende:
Nog eentje uit 1996: Pim, Wanda, Reina, Frank, Joyce en Julia... allemaal in 1.11 minuut:
[[url=http://sjl-static3.sjl.youtube.com/vi/lbTILt0HDkY/2.jpg]afbeelding][/url]
Moet je eerst filmpjes online zetten...quote:
Hmmm... es ff op die blog van je kijken....quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:36 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Moet je eerst filmpjes online zetten...![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:58 schreef soapie het volgende:
Hahha goed filmpje, Julia heeft alleen een verlamming opgelopen omdat Framk haar even naar achter trok...
Hopelijk is Just een gestoorde gek, en verkracht hij Winston Post en Sanne, vervolgens dumpt ie ze bij een riviertje met een betonnen blok aan de been en zijn de kijkers van hen af en verdwijnt Just de gevangenis inquote:
Gezellige sm kamer ofzo...quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die heeft nog wel meer in huis in haar geheime kamer.
De rukbunker van Arthur van Walsum.quote:
ik moest lachenquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:02 schreef pberends het volgende:
De rukbunker van Arthur van Walsum.
quote:Maandag 9 oktober
Ilyas ergert zich zo aan Niels en Iris dat hij vindt dat zij zo snel mogelijk uit het pakhuis moeten oprotten. Niels onderzoekt of de andere bewoners daar net zo over denken. Junior wordt gearresteerd en houdt zijn arrogante gedrag prima vol totdat hij hoort wat voor straf hem boven het hoofd hangt. Dan is hij ineens niet zo’n grote jongen meer. Joyce krijgt vermoedens wie er in die fatale nacht over Junior is heengereden. Als ze dit aan Marnix laat weten heeft ze er een vijand bij.
Dinsdag 10 oktober
Niels pusht en pusht. Kan Iris nog langer zwijgen over Ivan, Ilyas en alle leugens van de afgelopen maanden? Ilyas komt tot het inzicht dat hij zijn positie binnen het pakhuis en binnen zijn huwelijk totaal onmogelijk heeft gemaakt. Joyce heeft nu een vermoeden over wie er achter de aanslag op Junior zit en is vastbesloten de waarheid boven tafel te krijgen. Esmee is bloednerveus als ze een brief krijgt van Justitie.
Woensdag 11 oktober
Joost en Daan kunnen een megadeal afsluiten voor Dok, maar Joost weet die op professionele wijze te vergallen. Als reactie op Daans reactie gaat hij over de schreef. Tonnie maakt Ilyas duidelijk dat hij er nu echt niet meer aan ontkomt om Elif over Ivan te vertellen. Ilyas wil niet, want dat zou het einde van zijn huwelijk betekenen. Te laat: Elif proeft dat er van alles speelt waar zij buiten gehouden wordt en gaat bij Iris en Ilyas op onderzoek uit.
Donderdag 12 oktober
Sanne heeft een sollicitatie-outfit nodig. Just helpt haar om te kiezen en van het een komt het ander. De kick, de rush, de thrill: Joost ontpopt zich als een ware adrenalinejunkie. Tijdens de rechtszaak ziet Chris zich genoodzaakt schuld te bekennen. Zijn lot hangt nu af van de kwaliteit van Leonores advocaat. Door een slip of the tongue laat Leonore weten hoe ze over Chris denkt.
Vrijdag 13 oktober
Elif wordt geplaagd/verscheurd/opgejaagd door dat ene allebepalende dilemma in haar huwelijk: ik zou Ilyas zo graag willen vertrouwen, maar kan dat nog wel? ‘Fuckaroni!’, denkt Ilyas, die stikjaloers is op Tonnie, maar Ilyas kan niet ontkennen dat híj de fout in is gegaan en Tonnie niet. Junior krijgt hoop als Joyce hem hulp biedt, terwijl Esmee zich realiseert dat de rechtszaak uiteindelijk háár woord tegen dat van Junior is.
Lekker wijf met die grafkop? Kijk eens betere films manquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:07 schreef Canisfire het volgende:
Malu is een lekker wijf hoor
En Benjamin als homo ik krijg er jeuk van.
Het was origineel gevonden. Alleen is het de bedoeling van soaps dat sommige dingen te raden overlieten. Maar elke kijker zag het al tien jaar van tevoren aankomen dat Joost erachter kwam.quote:
Ja, die killde de ouwe Juniman. De nieuwe Juniman is volgens de Heer Pieter Baan volledig veranderd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:45 schreef Svensational het volgende:
Marnix betrokken in een moordzaak, oh
Kasper?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
wat zat er in die kast dan?
nee, die is er al uit...quote:
Niks mis met Maluquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker wijf met die grafkop? Kijk eens betere films man!
Gaat toch nergens over die Malu. Hup, terug naar Brazil.
Ariel is er ook al uit...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
nee, die is er al uit...
maar er kunnen natuurlijk wat lijken in die kast zitten....?!
of een olifant, indien porseleinkast
ha, ook bekeerd:)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:30 schreef babette21 het volgende:
maar ik heb weinig last (meer) van haar, want om 19.00 uur is bij mij ER bezig![]()
quote:‘Fuckaroni!’, denkt Ilyas
die serie is al 12 jaar op tv en ik kijk nu pas...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:58 schreef Wup het volgende:
ha, ook bekeerd:)
'nuff saidquote:
Wat dacht je van dat eeuwige gezeik van Ilyas en Niels? Elke keer gaan ze flippen. Erg interessant...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:42 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het gezeik met Malu verre van boeiend. De rechtszaken met Chris en Junior zijn wel grappig denk ik, en de geheime kamer van leonore zal ook wel wat leuks opleveren,
HOE GAAT HET MET HET KINDquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:33 schreef babette21 het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar eh... moet de stekker er niet gewoon uit?!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:53 schreef Ludger het volgende:
Volgens mij zitten de schrijvers aan de paddo's...
Jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:53 schreef pberends het volgende:
[..].
Dan zouden de verhalen toch veel beter moeten zjin.
En dan zou er minimaal één kabouter in zitten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:53 schreef pberends het volgende:
Dan zouden de verhalen toch veel beter moeten zjin.
Gewoon de Reitsema's en de Couwenbergs weer terugquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:33 schreef babette21 het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar eh... moet de stekker er niet gewoon uit?!
En minimaal één Simons en Van Walsum.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:49 schreef Svensational het volgende:
Gewoon de Reitsema's en de Couwenbergs weer terug.
Het is nu zo ingedut dat de terugkeer van Hugo een verademing zou zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En dan zou er minimaal één kabouter in zitten.
Dit is trouwens geen stille hint voor de terugkeer van Hugo.
Na Costa niet meer...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:21 schreef Wup het volgende:
heeft iemand ooit nog wat van meisje Klomp gehoord?
Costa wist ik geloof ik ook niet... of niet meerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
Na Costa niet meer...
Robert de la Haye is niet slecht, maar hij moet zolangzamerhand wel eens iets normaals gaan doenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:43 schreef pberends het volgende:
Hidde Maas heeft meer acteertalent dan de hele huidige ONM-cast bij elkaar.
Ze speelde 'Hoer Wouter' in aflevering 9 ("Vreemdgaan") van 'Lieve Lust'.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
Na Costa niet meer...
Dancing on Ice in ONMquote:
Die lelijkerd mag blij zijn dat ie vrienden heeft.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:05 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn Joost en Daan eigenlijk beste vrienden? Wat hebben zij uberhaupt gemeen?
Het is nog net niet dat Joost tegen Just zegt: "Als Ik Sanne niet kan neuken wil ik jou wel!"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:15 schreef pberends het volgende:
Jezus, het slechtste fragment ooit in ONM. Wat een belabberde acteerprestaties in die bar.
Ja ik ben er nou niet over uit wat ik nou slechter vond een dronken joost of een kwaaie just.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:15 schreef pberends het volgende:
Jezus, het slechtste fragment ooit in ONM. Wat een belabberde acteerprestaties in die bar.
Er is maar een goede dronkaard! Ellen Evenhuis: nooit meer geëvenaard.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:16 schreef Canisfire het volgende:
Ja ik ben er nou niet over uit wat ik nou slechter vond een dronken joost of een kwaaie just.
Kwade homo's zijn 2 dingen die niet samen gaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja ik ben er nou niet over uit wat ik nou slechter vond een dronken joost of een kwaaie just.
Die hebben toch dezelfde meurbek!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:19 schreef pberends het volgende:
Gaan ze zo slapen? Only in soaps...
tandenpoetsen bijvoorbeeld...
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:20 schreef Canisfire het volgende:
Al gebruikte Just wel echt homo woordjes met zijn peer um nu.
en dan die middelvinger.
"Waarom heb je dat nou niet verteld man"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die lelijkerd mag blij zijn dat ie vrienden heeft.
Wat een zeurpiet, hij heeft met de halve ONM cast in bed gelegen, loopt ie nog te zeuren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:21 schreef Canisfire het volgende:
Krijgen we nu een Joost ik ben zo alleen iedereen heeft mij laten stikken lijntje ?![]()
Terwijl hij eigenlijk gewoon een soort tegenhanger van gtst's Robin is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een zeurpiet, hij heeft met de halve ONM cast in bed gelegen, loopt ie nog te zeuren.
Junior is toch een couwenbergquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon de Reitsema's en de Couwenbergs weer terug.
Hadden de schrijvers niks anders kunnen bedenken om "Flikker op!" te vermijden?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:20 schreef Canisfire het volgende:
Al gebruikte Just wel echt homo woordjes met zijn peer um nu.
en dan die middelvinger.
Doet ie goed dan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Terwijl hij eigenlijk gewoon een soort tegenhanger van gtst's Robin is.
Wat was het nou, Leonore's zoon zat onlangs in Afghanistan maar is gesneuveld?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hadden de schrijvers niks anders kunnen bedenken om "Flikker op!" te vermijden?![]()
De enige Just die Sanne over zich heen krijgt is justitie.
Private Branca![]()
Frommelmans is gewoon de zoon van Leonore.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:39 schreef pberends het volgende:
Wat was het nou, Leonore's zoon zat onlangs in Afghanistan maar is gesneuveld?
omdat Joost ooit Daan z'n kop heeft kaalgeschoren?!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:05 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn Joost en Daan eigenlijk beste vrienden? Wat hebben zij uberhaupt gemeen?
Lijkt er wel op. Hij schoot blijkbaar niet sneller dan z'n schaduw.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:39 schreef pberends het volgende:
Wat was het nou, Leonore's zoon zat onlangs in Afghanistan maar is gesneuveld?
Julia en Chris gaan waarschijnlijk wel doen dat hij die zoon is jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Frommelmans is gewoon de zoon van Leonore.
Voor de leken onder ons ONM-fans: Frommelmans = Chris Vroman, die toen nog AGIO was: JP lag ooit met zijn beschadigde hand (door het "slijptolincident", door het doorslijpen van de waterleiding in 'Café Nassau'), in het Beatrix en toen Vroman 'm moest behandelen op zijn eigen ruwe wijze, zei JP: " Kijk uit Frommelmans. Ik heb nog één hand vrij om je een klap te verkopen."quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:02 schreef Ludger het volgende:
Frommelmans???
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost heeft een dubbelganger.![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:27 schreef Iwan1976 het volgende:
In het AD van vandaag staat een interview met Liz Snoijink. Volgens Liz is ze een half jaar te zien in ONM.![]()
weet je dat nou nog letterlijk of verzin je maar watquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
in het Beatrix en toen Vroman 'm moest behandelen op zijn eigen ruwe wijze, zei JP: " Kijk uit Frommelmans. Ik heb nog één hand vrij om je een klap te verkopen."
OMG....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Oh jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat Joost ooit Daan z'n kop heeft kaalgeschoren?!
Jammer eigenlijk, ik zou wel willen zien hoe Chris dat ouwe paard nam.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Julia en Chris gaan waarschijnlijk wel doen dat hij die zoon is ja
Hoe voorspelbaar![]()
Deze kijkt nog veel enger uit zijn ogen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Dat is toch helemaal geen goed nieuwsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:27 schreef Iwan1976 het volgende:
In het AD van vandaag staat een interview met Liz Snoijink. Volgens Liz is ze een half jaar te zien in ONM.![]()
Is er iets wat ik niet weet?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:57 schreef Wup het volgende:
weet je dat nou nog letterlijk of verzin je maar wat
en wat een beschaafde post
Waar halen we die vandaan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:43 schreef pberends het volgende:
Waarom komen er geen boeiende nieuwe acteurs in ONM? We hebben het de laatste maanden met Just en Winston Post moeten doen.
Heeft ze ook een hoofd?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:58 schreef Sethje het volgende:
Als je van een bierbuik en bruine uit elkaar staande tanden houdt wel ja
Ursul de Geer?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:43 schreef pberends het volgende:
Waarom komen er geen boeiende nieuwe acteurs in ONM? We hebben het de laatste maanden met Just en Winston Post moeten doen.
Wat een zinderende comeback van "acteur" Postquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:07 schreef Canisfire het volgende:
Die Sanne heeft echt een gigantisch bord voor haar kop he.
En Benjamin als homo![]()
Net zo erg ja echt een geweldige lijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een zinderende comeback van "acteur" Post.
En die Just heeft ook een bord voor z'n kop he.
Oh oh, wat interessant. Vooral dat Just-verhaallijntje mag er snel uit. Beter nog: Just moet eruit! Het is gewoon saai. Hoe kwamen die scriptschrijvers zo inspiratieloos?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Net zo erg ja echt een geweldige lijn.
Just die niet doorheeft dat Sanne niet doorheeft dat ze toch geen kans bij hem maakt.
Als ze het helemaal zoetsappig willen maken wordt hij straks nog bi ook![]()
En Chris Vroman zou straks wel echt familie van die vrouw blijken te zijn![]()
Alleen dat met Tony heeft op het moment potentie maarja.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh oh, wat interessant. Vooral dat Just-verhaallijntje mag er snel uit. Beter nog: Just moet eruit! Het is gewoon saai. Hoe kwamen die scriptschrijvers zo inspiratieloos?
Laten we lekker thuisblijven...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:19 schreef Sethje het volgende:
Just+Sanne is opzich wel lief alleen ze moeten er niet de "hoofdverhaallijn" van gaan maken.
Ik wil junior en die kutmarokaaan zien creperen
Met zo'n soepsappig liedje...quote:
Kijk, dat gaat misschien nog leuk worden. Waarom noemt Tonnie z'n huisgenoten uberhaupt vrienden?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Alleen dat met Tony heeft op het moment potentie maarja.
Dat zou ook wel op niets uitlopen.
En een debielheidsaanval van Joost!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:27 schreef Sethje het volgende:
Morgen Neuqsex met Sanne
Daar waar Sanne iets te neuken denkt te hebben staat Joost te lang droog.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:32 schreef Sethje het volgende:
Haha ja die joost is echt vaagheid momenteel
Soms zijn dingen zo slecht dat ze onbedoeld leuk worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:22 schreef pberends het volgende:
Met zo'n soepsappig liedje...
Bar slecht..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:13 schreef pberends het volgende:
Slechte fotosoep die foto van die zoon.
Hollands next topmodels komen binnenkort in ONM!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:43 schreef pberends het volgende:
We hebben Ursul toch al?!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:15 schreef Svensational het volgende:
Hollands next topmodels komen binnenkort in ONM!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
We hebben Ursul toch al?!BNN zoekt jongeren voor afkickprogramma
Het afkickprogramma heet toch niet toevallig ONM.
Serieus??? Nadat ze met een gtst-acteur hebben gedate doen ze OnM ook nog ff???quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hollands next topmodels komen binnenkort in ONM!
Dat van GTST weet ik niet...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Serieus??? Nadat ze met een gtst-acteur hebben gedate doen ze OnM ook nog ff???
Daar ben je helemaal vrij inquote:
Ik vind die quote van Chris wel origineelquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:42 schreef pberends het volgende:
"Flikker toch op"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |