ze heeft wel 'n beetje een mannenkop jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef BVO het volgende:
Ze lijkt meer op Iris dan op Claire vind ik.
Dat zei ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef BVO het volgende:
Ik vind haar wel lijken op Claire, maar ze heeft ook wel iets weg van meisje Klomp.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef BVO het volgende:
meisje Klomp heeft ook een mannenkop dus da's wel een logische linkquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vind haar wel lijken op Claire, maar ze heeft ook wel iets weg van meisje Klomp.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
meisje Klomp heeft ook een mannenkop dus da's wel een logische link
hier vind ik haar niet op Claire lijken, maar ze trekt hier ook 'n rare smoel [midden in een zin ofzo?]
in het kader van vergelijkend warenonderzoek: hebbie er niet nog één??
Stond je langs de weg?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:58 schreef babette21 het volgende:
zag net nog even de laatste 5 minuten van Loverboy....
geen beste film, maar het blijft fascinerend om je eigen straat te zien
Dat had je gedacht... maar je bent niet de enige hoor, want op het BNN forum zitten ze ook nog in de ontkenningsfase.quote:
Om dezelfde reden kijk ik ook nog wel eens naar Sesamstraat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:58 schreef babette21 het volgende:
zag net nog even de laatste 5 minuten van Loverboy....
geen beste film, maar het blijft fascinerend om je eigen straat te zien
Marli, ga jij nog stemmen in het tournamentquote:
Ik kijk nog niet zo lang, dus dan stem ik bij veel rondes nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:47 schreef Svensational het volgende:
Marli, ga jij nog stemmen in het tournament?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |