sorry, next time mag jij het nieuwe topic openen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:11 schreef Svensational het volgende:
Kap eens met die leuke woordgrapjes..
Ik zie in de TT geen woordgrap hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
sorry, next time mag jij het nieuwe topic openen.
[afbeelding]
ik kon niets anders verzinnen, ik kon het stiekem toch niet laten
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie in de TT geen woordgrap hoor
Ik had het over dat Frommel de hele tijd.
Dat toen JP het zei het leuk was, maar dat het hier gewoon irritant begint te worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
wat is er mis met de naam frommel voor vroman?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:12 schreef Svensational het volgende:
Komen al die breezersletjes van het ONM-forum hier nu heen?
Hé!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:12 schreef Svensational het volgende:
Komen al die breezersletjes van het ONM-forum hier nu heen?
INdd schat!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:19 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Pluisje is geen sletje. Nou ja .... in mijn ogen niet.
Het was gewoon een open vraag, ik beschuldigde niemandquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:34 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Hé!
Marli is geen breezerslet!!!
Jij? Jij bent hier gewoonlijk de hoofdaanklager.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef Svensational het volgende:
Het was gewoon een open vraag, ik beschuldigde niemand.
I knowquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
Btw.: Elfje: wat een stoute taal van jou!
ik vind alles best zolang er maar normaal abn wordt geschreven niet teveel breezer-taal mijn dank is grootquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:58 schreef KimmiieJ het volgende:
Ik ga mezelf ff voorstellen,
Ik ben Kimberly en kom hier mee postenIk is fan van Sander Foppeledus jah dat weten jullie dan ook weer
![]()
"Ik is" is Calimerotaal. Dat moet jij toch weten, kuikentje!?quote:Op zondag 18 september 2005 02:23 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vind alles best zolang er maar normaal abn wordt geschreven niet teveel breezer-taal mijn dank is groot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |