quote:Op maandag 2 mei 2005 20:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
In elke geval niet over de Dode Zee, want daarvoor is Shirina te zouteloos.
dat lijntje was al voor Niels weg gelegd...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
Verzuipen ze 'm dan in de zee? Oh please! Please! Please!
Nee, nu zijn de rollen omgekeerd. Kyra is fok!'ing lastig. Ze wil Daan terug! Ze had 'm twee keer terug kunnen hebben.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:56 schreef Svensational het volgende:
Op het moment vind ik niks mis met Daan.. Hij irriteert me niet meer zo erg als in zijn periode met Kyra.
Krik jij het dan wat op met je caps.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef Wup het volgende:
wat een niveau hier weer.......
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Konden ze die Peter niet in de Kelder laten zitten?
Er wordt momenteel druk onderhandeld om Fort Alpha op dvd uit te brengen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:38 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
de Highschool-dagen van Joost en Elif.... [off: wanneer gaan ze die serie nu eens herhalen?!]
Tof!quote:Op maandag 2 mei 2005 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Er wordt momenteel druk onderhandeld om Fort Alpha op dvd uit te brengen.
Je kunt zeggen wat je wil, maar Pascal heeft al aardig wat mensenkennis voor zo'n klein ventje.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hahahahahahahahahahaha! Pikkie Hulst is bang voor Bassie & Adriaan? Dat gao ik es aon de binnekant famme owge bekijke.
Volgend seizoen vallen alle puzzelstukjes in elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
Ik vond Chris wel in 'n héél verdachte pose zitten, zo onder 't bureau van Hugo:
video stond toevallig op pauze en kreeg toch even de indruk dat daar meer gaande was
woei!!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er wordt momenteel druk onderhandeld om Fort Alpha op dvd uit te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |