quote:Op maandag 2 mei 2005 20:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
In elke geval niet over de Dode Zee, want daarvoor is Shirina te zouteloos.
dat lijntje was al voor Niels weg gelegd...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
Verzuipen ze 'm dan in de zee? Oh please! Please! Please!
Nee, nu zijn de rollen omgekeerd. Kyra is fok!'ing lastig. Ze wil Daan terug! Ze had 'm twee keer terug kunnen hebben.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:56 schreef Svensational het volgende:
Op het moment vind ik niks mis met Daan.. Hij irriteert me niet meer zo erg als in zijn periode met Kyra.
Krik jij het dan wat op met je caps.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef Wup het volgende:
wat een niveau hier weer.......
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Konden ze die Peter niet in de Kelder laten zitten?
Er wordt momenteel druk onderhandeld om Fort Alpha op dvd uit te brengen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:38 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
de Highschool-dagen van Joost en Elif.... [off: wanneer gaan ze die serie nu eens herhalen?!]
Tof!quote:Op maandag 2 mei 2005 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Er wordt momenteel druk onderhandeld om Fort Alpha op dvd uit te brengen.
Je kunt zeggen wat je wil, maar Pascal heeft al aardig wat mensenkennis voor zo'n klein ventje.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hahahahahahahahahahaha! Pikkie Hulst is bang voor Bassie & Adriaan? Dat gao ik es aon de binnekant famme owge bekijke.
Volgend seizoen vallen alle puzzelstukjes in elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
Ik vond Chris wel in 'n héél verdachte pose zitten, zo onder 't bureau van Hugo:
video stond toevallig op pauze en kreeg toch even de indruk dat daar meer gaande was
woei!!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er wordt momenteel druk onderhandeld om Fort Alpha op dvd uit te brengen.
Nancy.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:41 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand nog leuke caps uit FA? Of moet ik daarvoor in een FA topic wezen? Van Robin Rienstra, bijv. Hoe heette z'n personage ook alweer....
Ben jij die kijker die 's nachts Westenwind zit te kijken?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nancy.
Nee, die serie heb ik al eerder gezien. Was ff met de namen in de war. 's Nachts kijk ik liever naar Wildschut & de Vries en Luifel & Luifel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Ben jij die kijker die 's nachts Westenwind zit te kijken?![]()
ik heb hem net besteldquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:55 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Op die dvd zit geen ondertiteling, maar dat maakt hem niet minder leuk!
Heb me kapot gelachen om Annemieke, sommige uitspraken waren gewoon NOT.
Maargoed, ik raad iedereen aan om hem te kopen, te winnen, te downloaden. Weet ik veel.
Maar zorg dat je hem krijgt
Ja dat van Tanja vind ik ook wel een beetje, en nu weer ABN graagquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:50 schreef Perrow het volgende:
Hiiiiiiiiii ik ben niiiiiiiiiieuw hier vant 0NM-foraaa!! Daan is supahlekkahh!!! Jammaah da Tanja Jess weg iiisss!!! R0n Ravuhh is supah eng!!!
Br33zAhquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:50 schreef Perrow het volgende:
Hiiiiiiiiii ik ben niiiiiiiiiieuw hier vant 0NM-foraaa!! Daan is supahlekkahh!!! Jammaah da Tanja Jess weg iiisss!!! R0n Ravuhh is supah eng!!!
supaaaaahquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:50 schreef Perrow het volgende:
is Daan dan nog niet dood?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Als de geruchten kloppen krijgt Chimène van Oosterhout een rolletje in ONM.
Zij zou een vriendin van Julia Branca gaan spelen.
Die blijft nog zeker tot aan z'n huwelijk met Shirina in leven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:08 schreef Wup het volgende:
is Daan dan nog niet dood?
Ze hebben de stekker er toch maar weer ingedaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:13 schreef VeX- het volgende:
ONM ging toch stoppen?
ze zijn daar ontzettend traag...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:19 schreef Viking84 het volgende:
Waarom staat het nog niet op Yorin dat ONM door gaat?
ik hoopte van wel....quote:
Omdat het Yorin geen moer uitmaakt op welke concurrent ONM doorgaat?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:19 schreef Viking84 het volgende:
Waarom staat het nog niet op Yorin dat ONM door gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |