Hij heeft weer lulverhalen lopen te verkopen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:04 schreef Markie-Mark het volgende:
wat een schijttopictitel
en ja ik wil het weten
De grote terugkomst van Aafke?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Doe maar iets met Aafke in de topictitel
De rest boeit me niet
Hè????quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef Svensational het volgende:
Oh, er zijn ook breezah's in de ONM-topics..
Gewoon uitmoordenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Nu in Editie NL: hoe deprogrammeer je een sektelid?
Die is veel te oud voor BNN!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
De grote terugkomst van Aafke?
Wie? Ik? Tegen wie?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Hij heeft weer lulverhalen lopen te verkopen!
Hoezo? Anouk van Nes komt in ONM als Kitty van Dooren, de secretaresse van Frommel Sr.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:39 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ja jij!!! Tegen mij!! En men nichtje en het onmforum!!
hmmmm...wat vreemd, dat zou toch moeten kunnenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:40 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Maar dan lukt het niet om de naam te veranderen
Lees mijn mailtje maar.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo? Anouk van Nes komt in ONM als Kitty van Dooren, de secretaresse van Frommel Sr.
Ik ga nog even stoeien met de pcquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
hmmmm...wat vreemd, dat zou toch moeten kunnen
Dan moet je maar gauw optieven naar het topic waar je thuis hoort!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:47 schreef jaspah het volgende:
mensen die Onderwerg naar morgen kijken zijn labiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |