Hij heeft weer lulverhalen lopen te verkopen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:04 schreef Markie-Mark het volgende:
wat een schijttopictitel
en ja ik wil het weten
De grote terugkomst van Aafke?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Doe maar iets met Aafke in de topictitel
De rest boeit me niet
Hè????quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef Svensational het volgende:
Oh, er zijn ook breezah's in de ONM-topics..
Gewoon uitmoordenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Nu in Editie NL: hoe deprogrammeer je een sektelid?
Die is veel te oud voor BNN!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
De grote terugkomst van Aafke?
Wie? Ik? Tegen wie?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Hij heeft weer lulverhalen lopen te verkopen!
Hoezo? Anouk van Nes komt in ONM als Kitty van Dooren, de secretaresse van Frommel Sr.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:39 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ja jij!!! Tegen mij!! En men nichtje en het onmforum!!
hmmmm...wat vreemd, dat zou toch moeten kunnenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:40 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Maar dan lukt het niet om de naam te veranderen
Lees mijn mailtje maar.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo? Anouk van Nes komt in ONM als Kitty van Dooren, de secretaresse van Frommel Sr.
Ik ga nog even stoeien met de pcquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
hmmmm...wat vreemd, dat zou toch moeten kunnen
Dan moet je maar gauw optieven naar het topic waar je thuis hoort!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:47 schreef jaspah het volgende:
mensen die Onderwerg naar morgen kijken zijn labiel
Soaps in het algemeen zijn voor huisvrouwen die continuiteit nodig hebben omdat ze anders ontsporenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:50 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Dan moet je maar gauw optieven naar het topic waar je thuis hoort!!!
En persoontje??! Ik zal je een geheimpje verklappen; mensen die niet naar onm kijken leven niet![]()
GTST is pas zielig....
Wat is het probleem???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:54 schreef jaspah het volgende:
[..]
Soaps in het algemeen zijn voor huisvrouwen die continuiteit nodig hebben omdat ze anders ontsporen
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat hij geen onnozele huisvrouw kan vinden?
Jij komt hier kijken. Wat zegt dat dan over jou?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:47 schreef jaspah het volgende:
mensen die Onderwerg naar morgen kijken zijn labiel
ik zag dat hier een reeks over was..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Jij komt hier kijken. Wat zegt dat dan over jou?![]()
Je bent er weer!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:10 schreef jaspah het volgende:
[..]
ik zag dat hier een reeks over was..
dus wilde ik even het 1 en ander opmerken hehe
hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:12 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Je bent er weer!!!
Begon je al te missen![]()
Die vind je hier ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:14 schreef jaspah het volgende:
[..]
hahaik zoek btw geen onnozele huisvrouw
Wat hoop je met je bijdrage te bereiken? Of is het slechts een uiting van jarenlang opgebouwde frustratie, omdat je door je moeder gedwongen wordt om mee te kijken?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:10 schreef jaspah het volgende:
ik zag dat hier een reeks over was..
dus wilde ik even het 1 en ander opmerken hehe
ik was niet uit op een "bijdrage" kwilde het gewoon even zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat hoop je met je bijdrage te bereiken? Of is het slechts een uiting van jarenlang opgebouwde frustratie, omdat je door je moeder gedwongen wordt om mee te kijken?
Wil ik ook wel eens, maar meestal luisterd er niemandquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:18 schreef jaspah het volgende:
[..]
ik was niet uit op een "bijdrage" kwilde het gewoon even zeggen
wie zou er nu weer vreemdgaan/trouwen/doodgaan/ongeneeslijkziekraken/vermistrakenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Koekje erbij??? Onm gaat zo beginnen....
Nou, ikke! Stel je voor dat ik één aflevering mis! Dat kan niet!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:21 schreef jaspah het volgende:
[..]
wie zou er nu weer vreemdgaan/trouwen/doodgaan/ongeneeslijkziekraken/vermistraken
realiteit alom
haha nou veel plezier dan maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:23 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Nou, ikke! Stel je voor dat ik één aflevering mis! Dat kan niet!!!!![]()
achja ik vind het doorgaans wel erg simpel allemaal..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:26 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wie zegt dat soap aan de realiteit moet voldoen? Het is slechts een vertelvorm.
Dus je kijkt het wel???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:31 schreef jaspah het volgende:
[..]
achja ik vind het doorgaans wel erg simpel allemaal..
kheb wel eens afleveringen mee moeten kijken..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:40 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Dus je kijkt het wel???
Gotcha!
Ahhhhh, stakker.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:42 schreef jaspah het volgende:
[..]
kheb wel eens afleveringen mee moeten kijken..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |