Ik wilde net op Babette's topic reageren om dat open te houden, omdat het als enige topic het juiste nummer had... was het al gesloten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:02 schreef Svensational het volgende:
ONM is nog nooit zo spannend geweest. Welk topic blijft open![]()
Oh nee, die is zonder mededeling geslotenquote:
ja zielig he... terwijl, als er geen #133 bijstond, het gewoon een nostalgie-topic was,quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wilde net op Babette's topic reageren om dat open te houden, omdat het als enige topic het juiste nummer had... was het al gesloten.![]()
I know, was van mijn kant niet serieus bedoelt hoor!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:09 schreef babette21 het volgende:
ik was zelf trouwens bezig met op Soapie's topic te reageren, met dat ik 't lief bedoeld had enzo
Maar het zou wel een aardige invalshoek zijn om terug te blikken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:48 schreef Svensational het volgende:
Nee, want toen deze scénes gedraaid (laat staan bedacht, nog eerder) werden was er nog geen vuiltje aan de lucht
mja 3 maal daags een oude aflevering was 't voorschrift toch [volgens dr. Babette]quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar het zou wel een aardige invalshoek zijn om terug te blikken.![]()
o wow........ wat deed ie ipv de slowmotion?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:18 schreef babette21 het volgende:
ach jee de regisseur van de special effect is terug...
kunnen we nu ook weer slow-mo's verwachten?!
waarom krijgt hij eigenlijk zoveel topics?quote:een snotterende Foppele is echt niet om aan te zien.
ik kán hem niet eens zielig vinden, al zou ik het willen
nee, Niels krijgt snoepjes & een spookje op bezoekquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:20 schreef babette21 het volgende:
en Niels gaat binnenkort natuurlijk ook 'n paar mooie flashbacks krijgen...
bewegende schaakstukken...quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:22 schreef Wup het volgende:
o wow........ wat deed ie ipv de slowmotion?
al sla je me dood...... ik was ook al in protestquote:waarom krijgt hij eigenlijk zoveel topics?
oh ja da's nog véél beter!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:24 schreef Wup het volgende:
nee, Niels krijgt snoepjes & een spookje op bezoek
voor dansjes enzo
daar kan wel iets inzitten...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:45 schreef Mvnl het volgende:
Krijg ik toch ineens een inval... Zal Renee niet gewoon geheugenverlies hebben zodat ze aan t eind van het seizoen beetje bij beetje haar geheugen terugkrijgt, en daarmee terugblikt op de afgelopen jaren ONM/Onderweg? (uitgaande van het ergste, dus einde ONM..)
Renee is wel één van de enigen in de serie die al sinds het begin meedraait..
Danny de Kok toch? [ sorry ik ben echt zijn ONM-naam kwijt]quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:27 schreef babette21 het volgende:
bewegende schaakstukken...
de hand van Arthur!?!?
Brian de Koning AKA de Schakerquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:36 schreef Wup het volgende:
Danny de Kok toch? [ sorry ik ben echt zijn ONM-naam kwijt]
juist, hij dus....... dank u....quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Brian de Koning AKA de Schaker
hm 't was wel in 'n scene met Ron en Tara...quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:40 schreef Wup het volgende:
hij kreeg toch nog geld van Arthur... misschien stuurt hij iemand achter die erfenis aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |