Ik wilde net op Babette's topic reageren om dat open te houden, omdat het als enige topic het juiste nummer had... was het al gesloten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:02 schreef Svensational het volgende:
ONM is nog nooit zo spannend geweest. Welk topic blijft open![]()
Oh nee, die is zonder mededeling geslotenquote:
ja zielig he... terwijl, als er geen #133 bijstond, het gewoon een nostalgie-topic was,quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wilde net op Babette's topic reageren om dat open te houden, omdat het als enige topic het juiste nummer had... was het al gesloten.![]()
I know, was van mijn kant niet serieus bedoelt hoor!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:09 schreef babette21 het volgende:
ik was zelf trouwens bezig met op Soapie's topic te reageren, met dat ik 't lief bedoeld had enzo
Maar het zou wel een aardige invalshoek zijn om terug te blikken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:48 schreef Svensational het volgende:
Nee, want toen deze scénes gedraaid (laat staan bedacht, nog eerder) werden was er nog geen vuiltje aan de lucht
mja 3 maal daags een oude aflevering was 't voorschrift toch [volgens dr. Babette]quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar het zou wel een aardige invalshoek zijn om terug te blikken.![]()
o wow........ wat deed ie ipv de slowmotion?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:18 schreef babette21 het volgende:
ach jee de regisseur van de special effect is terug...
kunnen we nu ook weer slow-mo's verwachten?!
waarom krijgt hij eigenlijk zoveel topics?quote:een snotterende Foppele is echt niet om aan te zien.
ik kán hem niet eens zielig vinden, al zou ik het willen
nee, Niels krijgt snoepjes & een spookje op bezoekquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:20 schreef babette21 het volgende:
en Niels gaat binnenkort natuurlijk ook 'n paar mooie flashbacks krijgen...
bewegende schaakstukken...quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:22 schreef Wup het volgende:
o wow........ wat deed ie ipv de slowmotion?
al sla je me dood...... ik was ook al in protestquote:waarom krijgt hij eigenlijk zoveel topics?
oh ja da's nog véél beter!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:24 schreef Wup het volgende:
nee, Niels krijgt snoepjes & een spookje op bezoek
voor dansjes enzo
daar kan wel iets inzitten...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:45 schreef Mvnl het volgende:
Krijg ik toch ineens een inval... Zal Renee niet gewoon geheugenverlies hebben zodat ze aan t eind van het seizoen beetje bij beetje haar geheugen terugkrijgt, en daarmee terugblikt op de afgelopen jaren ONM/Onderweg? (uitgaande van het ergste, dus einde ONM..)
Renee is wel één van de enigen in de serie die al sinds het begin meedraait..
Danny de Kok toch? [ sorry ik ben echt zijn ONM-naam kwijt]quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:27 schreef babette21 het volgende:
bewegende schaakstukken...
de hand van Arthur!?!?
Brian de Koning AKA de Schakerquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:36 schreef Wup het volgende:
Danny de Kok toch? [ sorry ik ben echt zijn ONM-naam kwijt]
juist, hij dus....... dank u....quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Brian de Koning AKA de Schaker
hm 't was wel in 'n scene met Ron en Tara...quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:40 schreef Wup het volgende:
hij kreeg toch nog geld van Arthur... misschien stuurt hij iemand achter die erfenis aan
ja dahag.... dat zou betekenen dat we nog minstens 1,5 jaar met Joost opgescheept zittenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:02 schreef Svensational het volgende:
En Arthur komt natuurlijk tevoorschijn nét als Joost z'n studie heeft afgerond!Over 1,5 jaar.
krijgt ie alsnog geen geld
Zelfs als er een duidelijk herkenbaar lijk is betekent het nog niet dat iemand dood is. De soapwetten moesten deze week aangepast worden na een ongelofelijke wederopstanding in The Bold and the Beautiful (VS afleveringen!).quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:58 schreef babette21 het volgende:
nee natuurlijk is hij niet dood, dat wisten we al...
want daar is ie weer: "geen lijk, geen dode..."
zet dat maar op 'n tegeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is dus ook nog hoop voor Claire!![]()
als je dan een VS soap erbij gaat halen neem dan de juiste:(quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Zelfs als er een duidelijk herkenbaar lijk is betekent het nog niet dat iemand dood is. De soapwetten moesten deze week aangepast worden na een ongelofelijke wederopstanding in The Bold and the Beautiful (VS afleveringen!).
Claire mag pas terug als ONM weer de moeite van het aanzien waard is....quote:Er is dus ook nog hoop voor Claire!![]()
haha hij's leuk... maar zover hoeft 't helemaal niet te komen joh: die kist van La Claire was leeg!quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:18 schreef Iwan1976 het volgende:
-heel verhaal-
Er is dus ook nog hoop voor Claire!![]()
Kom schrijvers, geleerden, profeten op papierquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:22 schreef Wup het volgende:
Claire mag pas terug als ONM weer de moeite van het aanzien waard is....
Afgehakt been toch?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:21 schreef babette21 het volgende:
01. Na de moord op een van de meest gehate personages uit ONM, Rutger Helligers, leek de serie een paar weken lang een ware horrorfilm: geestverschijningen, vermiste lichaamsdelen en paranormale gebeurtenissen. Welke schokkende verrassing stond ziekenhuisdirectrice en ex-minnares van Rutger, Bettina Wertheimer, te wachten toen zij in de ziekenhuislift wilde stappen?
quote:02. Hoe heette de halfbroer van Sasza Nagy in ONM?
a) Tommie Nooy
b) Melle Hartman
c) Olaf Kleeman
d) Ravi Wertheimer
Ja, doordat iemand anders hem speelde natuurlijk.quote:03. Casper van Bohemen speelde in GTST al de snoodaard Frits van Houten, maar ook in ONM was hij geen lieverdje. Daar speelde hij de rol van dokter Rutger Helligers, die naar ONM-stad kwam om wraak te nemen op zijn oude vijand, Ed Couwenberg. Het personage dokter Rutger was al in de serie te zien voordat acteur Casper in beeld kwam. Hoe was dit mogelijk?
quote:04. Welke twee bekende artiesten zongen de titelsong van ONM?
Tijdelijk omdat Aisha ging trouwen? En werkelijk omdat ze dood ging?quote:05. Toen Lotje ONM verliet om naar een kliniek in Zwitserland te gaan vanwege haar ziekte, bleef haar vriendje Sasza gebroken achter. Wat was in de serie de aanleiding voor Lotje's tijdelijk terugkomst en wat was de werkelijke reden?
quote:06. Niet alleen Frits van Houten werd vermoord, ook de andere door Casper van Bohemen gespeelde soap-slechterik Rutger Helligers uit ONM kwam op een niet-natuurlijk wijze om het leven. Hoe gebeurde dit?
a) Hij werd gewurgd.
b) Hij werd doodgeschoten.
c) Hij werd in bad geëlektrocuteerd.
d) Hij werd overreden door een vrachtwagen.
Gesponsord door DE?quote:07. Waarom werd het de schrijvers van ONM verboden om te schrijven dat de koffie uit de automaat van het Beatrix Ziekenhuis niet te zuipen was?
Geen ideequote:08. Ryans's Hope, de soapserie waar ONM op gebaseerd werd, verschilde duidelijk van de andere Amerikaanse soaps. Waarin zat dat verschil?
quote:09. Zoals bekend, worden soaps flink gesponsord. Soms worden de producten zelfs met naam en slogan genoemd. Wat was bijvoorbeeld het antwoord van Cor de Zeeuw in ONM toen hem in café De Engel werd gevraagd wat hij wilde drinken?
a) Ik lust wel een glas melk, de witte motor.
b) Doe mij nog maar zo'n glas overheerlijke Bulgaarse wijn.
c) Ik wil wel een cola, maar alleen als jullie Pepsi hebben.
d) Een Jagermeister, maar alleen als die ijs- en ijskoud is.
Het hangen aan en klif (van een berg) is erg spannend.quote:10. Elke soapaflevering eindigt met een spannend moment om de kijker nieuwsgierig te maken naar de volgende aflevering. Zo'n moment wordt cliffhanger genoemd. Waar komt deze term vandaan?
01) Er lag een lichaamsdeel van Rutger in de lift.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:21 schreef babette21 het volgende:
ONM-vragen van de Soap-scheurkalender 2000, deel 5 [ slot! ]
hihi waar heb je die nou vandaan?!?!?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:40 schreef Iwan1976 het volgende:
08) "The concept, the New York setting, the ethnic backgrounds, the contrast of character. It's very different. No other soap is like ours. And the people are superb."
En woesjjj-deuren!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:18 schreef babette21 het volgende:
ach jee de regisseur van de special effect is terug...
kunnen we nu ook weer slow-mo's verwachten?!
De acteurs van ONM mogen niet klagen als je de situatie vergelijkt met die van hun Amerikaanse collega's.quote:It's actually not the best example of a traditional soap experience because we were under the threat of cancellation every other week. It was like walking around a morgue. People were on pins and needles as to whether or not they'd have a job in a few months. I came in all fresh and new and excited, but a lot of the other people were understandably concerned about what was going to happen.
Komt van een of andere Ryan's Hope site. Vraag me niet welke, want ik heb net het venstertje gesloten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:43 schreef babette21 het volgende:
hihi waar heb je die nou vandaan?!?!?
In aflevering 1713 (WO. 23-10-2002) kwamen we te weten dat Joost van Walsum Atheneum heeft gedaan en een jaartje highschool in de VS.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:35 schreef pberends het volgende:
Hoe kan Joost nou in Godsnaam bij een universiteit terecht? Heeft ie soms VWO gedaan dan? Lekker ongeloofwaardig.
Tuurlijk, zeer ongeloofwaardigquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In aflevering 1713 (WO. 23-10-2002) kwamen we te weten dat Joost van Walsum Atheneum heeft gedaan en een jaartje highschool in de VS.![]()
ik vind het eerder hinderlijk, wat hebben ze 'n barbie van d'r gemaakt zeg...quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
Lizzy heeft der kinderlook weer tevoorschijn gehaald zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |