Dan heeft het slechte nieuws toch nog tot iets positiefs geleid.quote:Op zondag 24 april 2005 16:57 schreef Svensational het volgende:
Een leuke OP weerEn we lopen eindelijk gelijk met GTST
Verwacht er niet te veel van .....quote:Op zondag 24 april 2005 17:22 schreef soapie het volgende:
Leuke OP weer!!!! Nu maar blijven duimen dat een andere zender het overneemt.....
de doktertjes van niksquote:Op zondag 24 april 2005 17:52 schreef gekke_sandra het volgende:
Waarom is het oog van Tanja Jess eruit in de serie, wat is er gebeurd dan?
Als je de serie had gevolgd kwam je niet met deze overbodige stomme vraag!quote:Op zondag 24 april 2005 17:52 schreef gekke_sandra het volgende:
Waarom is het oog van Tanja Jess eruit in de serie, wat is er gebeurd dan?
Yorin is suicidaal. Ze schijten in hun broek voor TIEN, dat zich NB nog maar moet bewijzen, met jeugdige kijkcijferkanonnen als Barend & Van Dorp en Ivo Niehe, postcodeloterijprogramma's en Beau van Erven Dorens, die solo nog nooit een goed scorend programma gehad heeft.quote:Op zondag 24 april 2005 17:49 schreef MeneerMuis het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Yorin hun grootste inkomstenbron weghalen?
Omdat ze gek zijn?quote:Op zondag 24 april 2005 17:49 schreef MeneerMuis het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Yorin hun grootste inkomstenbron weghalen?
Omdat het gezien de kijkcijfers een vééél te duur programma was.quote:Op zondag 24 april 2005 18:09 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Omdat ze gek zijn?
Omdat ze geen rekening houden met de fans?
Omdat ze wanhopig zijn?
Omdat ze dat leuk vinden?
Omdat de kijkcijfers tegen vielen?
Omdat ach, ga zelf maar verder.
Dat bedoel ik, er zijn duizende redenen.quote:Op zondag 24 april 2005 18:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat het gezien de kijkcijfers een vééél te duur programma was..
Dat nadeel was ik nog vergeten. SBS6 denkt het kijkplezier anders ook te verhogen met ongein als sms acties... en de ergste van allemaal: bewegende logo's.quote:Op zondag 24 april 2005 17:50 schreef Wup het volgende:
ow en veto tegen 'allerlelijkste logo' Tros, dan toch liever een reclameblok
De banden kunnen natuurlijk ook een paar maanden zoek raken.quote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dat bedoel ik, er zijn duizende redenen.
Maar in godsnaam; gooi GTST van de tv af, dan gaan al die mensen die een nutteloos leven hebben naar onm kijken: scoren!!!
Dat mag ookquote:Op zondag 24 april 2005 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De banden kunnen natuurlijk ook een paar maanden zoek raken.![]()
na alle ellende is er ook een btje zonneschijnquote:Op zondag 24 april 2005 16:57 schreef Svensational het volgende:
Een leuke OP weerEn we lopen eindelijk gelijk met GTST
Dat kan ik bevestigen noch ontkennen.quote:Op zondag 24 april 2005 18:16 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dat mag ook![]()
![]()
Zeg Iwan....
Ik krijg opeens een duivelsplan! Doe je mee????![]()
Nou, we kunnen er toch voor zorgen dat ze de banden van gtst voor een tijdje een beetje kwijtraken???quote:Op zondag 24 april 2005 18:26 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen noch ontkennen.![]()
![]()
Grappig heh! Ik had nu eindelijk een excuus om hem te gebruiken.quote:Op zondag 24 april 2005 18:21 schreef haagse_elfje het volgende:
Iwan die smiley met dat Cheerleadertje is geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |