Zal Ron Raven met z'n grote snavel geld weten los te peuteren in Ulft?quote:raaf
de raaf (vrouwelijk), de raven
grootste zangvogel, behorend tot de kraaiachtigen, met een zwart kleed en een forse snavel
De loden?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Door dat gemekker van Sanne leek het wel een uur.![]()
Ze is een perfect voorafje voor Loekie.
Zo lang Sanne maar het loodje legt vind ik het best.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
De loden?
Alwien gaat een 60+ vrouw spelen die eruit ziet als dertiger.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
Wat is er met Alwien Tulner, Iwan?
Als de verjonging niet helpt, helpt de veroudering?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Alwien gaat een 60+ vrouw spelen die eruit ziet als dertiger.
Geen idee wanneer ze erin komt, maar ik denk medio mei.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
Aha, dat wist ik niet. Wanneer komt ze erin? Wat is het voor een belachelijk idee trouwens? een 60+er die er uitziet als 30
Had je liever gezien dat hij ze in zetpilvorm meekreeg?quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:05 schreef haagse_elfje het volgende:
OMG sinds wanneer krijg je flesjes morphine mee naar huis
Alwien Tulner is een goed alternatief voor Joyce.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:05 schreef haagse_elfje het volgende:
die Sanne kan dus absoluut niet rennen....
OMG sinds wanneer krijg je flesjes morphine mee naar huis
dat verhaallijntje met Alwien Turner lijkt mij ook heel raar maar ach.....
tegenwoordig hebben ze morphine pleistersquote:Op vrijdag 15 april 2005 02:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Had je liever gezien dat hij ze in zetpilvorm meekreeg?
nee niet echt....quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:56 schreef babette21 het volgende:
heb ik nog wat gemist gisteren!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |