Zal Ron Raven met z'n grote snavel geld weten los te peuteren in Ulft?quote:raaf
de raaf (vrouwelijk), de raven
grootste zangvogel, behorend tot de kraaiachtigen, met een zwart kleed en een forse snavel
De loden?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Door dat gemekker van Sanne leek het wel een uur.![]()
Ze is een perfect voorafje voor Loekie.
Zo lang Sanne maar het loodje legt vind ik het best.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
De loden?
Alwien gaat een 60+ vrouw spelen die eruit ziet als dertiger.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
Wat is er met Alwien Tulner, Iwan?
Als de verjonging niet helpt, helpt de veroudering?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Alwien gaat een 60+ vrouw spelen die eruit ziet als dertiger.
Geen idee wanneer ze erin komt, maar ik denk medio mei.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
Aha, dat wist ik niet. Wanneer komt ze erin? Wat is het voor een belachelijk idee trouwens? een 60+er die er uitziet als 30
Had je liever gezien dat hij ze in zetpilvorm meekreeg?quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:05 schreef haagse_elfje het volgende:
OMG sinds wanneer krijg je flesjes morphine mee naar huis
Alwien Tulner is een goed alternatief voor Joyce.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:05 schreef haagse_elfje het volgende:
die Sanne kan dus absoluut niet rennen....
OMG sinds wanneer krijg je flesjes morphine mee naar huis
dat verhaallijntje met Alwien Turner lijkt mij ook heel raar maar ach.....
tegenwoordig hebben ze morphine pleistersquote:Op vrijdag 15 april 2005 02:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Had je liever gezien dat hij ze in zetpilvorm meekreeg?
nee niet echt....quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:56 schreef babette21 het volgende:
heb ik nog wat gemist gisteren!?
quote:DE SCORE VAN... ONM
ONM-acteur Sander Foppele wilde het gaan maken in Hollywood, maar er kwam iets tussen en nu is hij weer terug in de soap. "Ik ben met open armen ontvangen en mijn rol is een stuk interessanter geworden", aldus Foppele tegen de AVRO. "Eerst was ik een soort aangever, nu heb ik echt een goede verhaallijn. Daan is om een bepaalde reden teruggekomen uit Kroatië. Het heeft iets te maken met liefde. Hij draagt een groot geheim met zich mee. Meer kan ik er niet over zeggen." De Hollywood-plannen gaan voorlopig de kast in: "Dat moet maar even wachten. Ik ben lekker bezig in ONM en erg gelukkig met mijn vriendin, dus ik heb niet zoveel haast om weg te komen. Het zit nog steeds in mijn achterhoofd, een filmcarrière. Maar wanneer en hoe? I don't know. Misschien krijg ik nog eens een telefoontje uit Los Angeles, zo van: 'Kom even langs.' Dan ga ik natuurlijk wel." ONM werd woensdag door 667.000 kijkers (madl: 12.8%) bekeken en was daarmee de best scorende uitzending van Yorin.
BRON: rtlnl.web-log.nl
Ja ik weet wel waarom want die Amerikanen zijn niet zo achtelijk als hier, die zagen gewoon dat hij echt geen talent heeft.....quote:ONM-acteur Sander Foppele wilde het gaan maken in Hollywood, maar er kwam iets tussen en nu is hij weer terug in de soap
Ze komt op zaterdag 30 april en op zondag 1 mei vertrekt ze al weer... een buitenbeeldgastrol, net als de moeder van Sanne.quote:Op vrijdag 15 april 2005 04:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb ik jullie al verteld dat Aafke op vrijdag 29 april terugkomt?
vervelend in de zin van leuk?!quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:23 schreef haagse_elfje het volgende:
Julia die heel vervelend was
heel goed:)quote:Daan is doodziek geworden, Shirina vond een flesje morphine op zijn bed...
Ik vond die scène met Lizzy, ondanks dat het erg voorspelbaar was, best wel leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:10 schreef haagse_elfje het volgende:
nee vervelend in de zin van, dat ze op mijn zenuwen werkte....
Julia, proffesioneel goudgraver..... tof!quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vond die scène met Lizzy, ondanks dat het erg voorspelbaar was, best wel leuk.
Lizzy heeft Julia een goeie reden (de erfenis) gegeven om zich weer op Joost te storten.
Ik vrees dat het bij Daan blijft.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:58 schreef haagse_elfje het volgende:
gaat er nog iemand dood in dit seizoen?
Ik hoop persoonlijk op Sanne, Joost of Daan......
Ik ben het voor de verandering helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zijn we het er over eens dat Annelieke nooit meer mag rennen, nooit meer treurig mag zijn en dat ze alleen maar mag mooiwezen?
van een kale kip kan je niet plukkenquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
1 Miljoen boete voor Mooie Rooie! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Ze heeft van Ed een vette erfenis gehad en ze kan haar huis verkopen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:56 schreef haagse_elfje het volgende:
van een kale kip kan je niet plukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |