En dan moet de zomerstop nog komen...quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:41 schreef haagse_elfje het volgende:
ja ja we heb het eindelijk voorelkaar we hebben het GTST topic ingehaald![]()
![]()
Laat ik eens aardig voor je zijn... Misschien is figureren iets voor haar.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iris weg??? Iwan zoekt ruzie?
Heb jij ook een glasscherf in je ogen gehad?!quote:Btw.: Marjolijn is een lekker wijf!
Nee, een paard aan mijn lul!quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Heb jij ook een glasscherf in je ogen gehad?!
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, een paard aan mijn lul!
pardon....quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iris weg??? Iwan zoekt ruzie?
Btw.: Marjolijn is een lekker wijf!
Vindt?quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:28 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik vindt Iwan zijn lijstje echt top
Tanja is een lekker wijf! Jij hebt er geen benul van. Laat dat maar aan een man over!quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:29 schreef haagse_elfje het volgende:
pardon....
tegenwoordig als ik Tanja op tv zie dan spookt het liedje er staat een paard op de gang door mijn hoofd...
vroeger was ze echt oké maar nu![]()
goed ik laat het wel aan een echte man over, roep je als je een echte vent vind met een btje verstand.....quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tanja is een lekker wijf! Jij hebt er geen benul van. Laat dat maar aan een man over!
Let je ff op je woorden?quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:33 schreef haagse_elfje het volgende:
goed ik laat het wel aan een echte man over, roep je als je een echte vent vindt met een btje verstand.....
jaja dat weten we nu wel.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
pardon....
tegenwoordig als ik Tanja op tv zie dan spookt het liedje er staat een paard op de gang door mijn hoofd...
vroeger was ze echt oké maar nu![]()
Nee, ik ben juist blij sinds Pam gisteren met het goede nieuws kwam.quote:
Een dooie en een kierewiette er in?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
Iedereen eruit, en Arthur en Victor erin
nee eigenlijk niet...alle nieuwtjes zijn eruit...quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jaja dat weten we nu wel.
Komen jij en WIV ook nog eens met wat nieuws??![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
Iedereen eruit, en Arthur en Victor erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |