Mijn GOD!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 15:44 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Mooie quote van Chatgirl ooit!
ONM #134 - THE BEST OF...
Ja, een hele hoop.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het de afgelopen week gemist.... heb ik wel iets gemist?
quote:
BTW: Eindelijk weer een Hillard topic!quote:NIELS RICHTER: "Ben jij de winterschilder of zo?!" (tegen Iris Overbeek)
hm dit zegt met niks... was dat die confrontatie tussen hen in de lift ofzo?!?quote:NIELS RICHTER: "Ben jij de winterschilder of zo?!" (tegen Iris Overbeek)
Ik geloof het wel ja.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:44 schreef babette21 het volgende:
hm dit zegt met niks... was dat die confrontatie tussen hen in de lift ofzo?!?
LOLquote:dat Hillard-lijntje is wel óke [wel wat jammer van jammerende Marnix],
maar komt niet echt lekker uit de verf []
Ik vond vrijdag niet het absolute dieptepunt, maar het was inderdaad niet zo'n spannend weekje.quote:maar eh, jullie zijn het toch wel met me eens dat afgelopen vrijdag een absoluut dieptepunt was, he??
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:55 schreef babette21 het volgende:
hoe raar klinkt het als ik zeg dat Julia momenteel al is doorgeschoten naar de top 3?!
Het schrobmiddel was afbijtmiddel, dus heeft Dr. Hufter nu een gat in de bank.quote:
Tja, Hillard had gelijk. Marnix is een hufter..... hoewel .... Marnix heeft Iris vrijgelaten, dus is zij voor Hillard beschikbaar.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het schrobmiddel was afbijtmiddel, dus heeft Dr. Hufter nu een gat in de bank.
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:47 schreef babette21 het volgende:
Iwan, ik neem aan dat ik dat hamertje als een bevestiging kan zien van de suggestie dat 't raar zou zijn?
Er is niks mis met Julia, maar haar in de top 3 zetten gaat me net iets te ver.quote:vind ik 's iemand oké, is 't weer niet goed.... oké mensen, leg me uit: wat is er mis met Julia??
ooooh wacht ik vergeet Hillard natuurlijk.... die staat uiteraard op 1!!quote:Op zondag 15 mei 2005 18:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Er is niks mis met Julia, maar haar in de top 3 zetten gaat me net iets te ver.
los nog daarvan [ want zo een vaart gaat dat niet lopen], hebben wel dagelijks zendtijd?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:
even iets heel anders, wat ik niet helemaal begrijp:
als de Publieken straks geen amusement meer mogen uitzenden, wat heeft BNN dan aan ONM???
ONM gaat dan een educatieve rol vervullen om homosexualiteit en buitenlanderhaat aan de kaak te stellen. Dat schijnt snotapen (jongeren) aan te spreken.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:
even iets heel anders, wat ik niet helemaal begrijp:
als de Publieken straks geen amusement meer mogen uitzenden, wat heeft BNN dan aan ONM???
Nee, ONM wordt dan een weekend soap. Dat is gemakkelijker om ze naar de kloten te helpen.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:16 schreef Wup het volgende:
los nog daarvan [ want zo een vaart gaat dat niet lopen], hebben wel dagelijks zendtijd?
ja da's er ook zo één, die bedacht ik me van de week ook al: willen ze dan op andere dingen gaan inleveren ofzo?? [van mij hoeven ze alleen Sterrenslag en de Lama's te houden!!]quote:Op zondag 15 mei 2005 18:16 schreef Wup het volgende:
los nog daarvan [ want zo een vaart gaat dat niet lopen], hebben wel dagelijks zendtijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |