Ze lag suicidaal op het asfalt te wachten totdat die slak van een auto haar eindelijk uit haar lijden zou verlossen i.p.v. meteen op te staan en zichzelf in veiligheid te brengen, zoals ieder ander mens met 2 gezonde benen zou doen.quote:Op zondag 5 juni 2005 09:55 schreef Bulletstar het volgende:
Hallo, Ik had eerst ONM gezien.. Maar wat gebeurde er nou precies? Ze zij iets en rende snel naar buiten en viel.. Maar wat zei ze toen?..
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Bij Iris heb ik wat Tara met Hugo heeft: blablablablablablabla.
Join the Club!!!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:16 schreef Iwan1976 het volgende:
quote:ONM ontslaat Robin Rienstra voor te veel rock & roll!
Robin Rienstra is ontslagen bij de soap ONM!
Kwam te vaak te laat en nu dus voor het laatst. Had al een paar waarschuwingen op zak. Het ontslag gaat overigens niet direct in, rienstra maakt nog wel zijn verhaallijn af.
Volgens insiders leeft Robin een echt Rock 'n roll bestaan en dat heeft weerslag op zijn prestaties.
Op 14-jarige leeftijd sloot Robin zich al aan bij het Jeugdtheater De Kom in Nieuwegein. Met de dansgroep Style In Motion won in 1991 de 3e prijs in de finale van de Nederlandse Dance/Rap and Sing Award in de wacht te slepen.
Als Creative Producer is Robin actief geweest bij Media Talent Company B.V.. Zijn acteerdebut maakte hij in de dramaserie Fort Alpha. Vervolgens speelde hij diverse rollen in drama-, comedy- en soapseries. Ook leent Robin zijn stem aan een aantal commercials. En natuurlijk is hij sinds 2001 Hugo van Walsum in ONM!
Bron: Zij Online
't is niet te geloven: we zijn het eens!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 13:45 schreef BVO het volgende:
Mwah, ik zou hem niet missen...
zo iets hoorde ik ook.... Het had dan te maken met het kind van haar en Niels.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:21 schreef soapie het volgende:
Het gerucht gaat ook dat Tanje Jess in de zomercliff weer op komt dagen!! Iemand hier die dat kan bevestigen????? Van mij hoeft het niet hoor.....
Ja, en dat kind schijnt de naam Nana te hebben..quote:Op zondag 5 juni 2005 16:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
zo iets hoorde ik ook.... Het had dan te maken met het kind van haar en Niels.
zou hij dit van de Tros-bazen hebben moeten zeggen?!!?quote:Harm Edens: "Alles is nog mogelijk, behalve dat Onderweg Naar Morgen weer een succes wordt"
Ik zie ze er wel voor aan.....quote:Op zondag 5 juni 2005 16:46 schreef babette21 het volgende:
zou hij dit van de Tros-bazen hebben moeten zeggen?!!?
Dat is wat wij allen met jou hebben. Of is dat "buwèèèèrrrrccckkk!", i.p.v. "blablablablablablablaba!" ?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Op de laatste opnamedag was ze in ieder geval bij de studio in Aalsmeer gesignaleerd... Of ze daar was om een scène op te nemen of gewoon om haar (ex)collegaatjes te steunen bij de bijna ondergang van ONM: geen idee. Ik zou het best leuk vinden als Tanja eventjes terugkwam; maar dan praten we niet over haar acteerprestaties héquote:Op zondag 5 juni 2005 16:21 schreef soapie het volgende:
Het gerucht gaat ook dat Tanje Jess in de zomercliff weer op komt dagen!! Iemand hier die dat kan bevestigen????? Van mij hoeft het niet hoor.....
DISquote:Op zondag 5 juni 2005 17:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat is wat wij allen met jou hebben.
Jij dist Iris toch ook!? Kun je van haar en mij een koekje van eigen deeg verwachten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |