Je moet wat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zit de helft van de ONM - cast in "Vermist"?
dat vind ik wel sympathiek van ze...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:35 schreef Wup het volgende:
Kim is zich samen met Hidde aan het voorbereiden op een comeback om de doorstart van ONM bij BNN nog een kans te geven
BNN heeft namelijk besloten om de rest van de NED2 geldbuidel er ook maar doorheen te jassen
da's altijd nog nuttiger dan aanklachten van azijnpissertjes.....
zie je nou dat ik daar niet voor niks een verbod op had uitgeroepenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
Iwan, wat was dat voor maffe foto van Kim???
heeft ze zo'n alarmding om ofzo, zo'n stalkding????
mja en het moederschip ook:)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:51 schreef babette21 het volgende:
dus Simon heeft ook zo'n bandje??? :x
Nu moet je niet de plot van het volgende seizoen verraden heh.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:51 schreef Wup het volgende:
mja en het moederschip ook:)
quote:WUP: Iwan, dan hebben we nog liever een naaktpic van hunk-Hillard:)
Je zult er toch kijk- en luistergeld voor moeten betalen als het op BNN komt...... en verder ga je maar ergens anders liggen te kutten!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:16 schreef Houniet het volgende:
ONM zout op!
Wat wil de TROS dan uitzenden? De 1000e herhaling van Schoneschijn? Kortom: vanaf 15 augustus om 19:30u 3-letterwoorden-lingo op Nederland 2: O-N-M !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het hangt nog in een wije zak of ONM doorgaat. De AVRO en de TROS staan er over te kutten.
oww...Iwan dank voor sexy boy:)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef Iwan1976 het volgende:![]()
Ook Hillard en Willard doen mee aan de TROS Tweelingentest
Je bedoelt Oernout Reinlemans?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:21 schreef Iwan1976 het volgende:
En Arnie Oerlemans is zeker geen afgelikte boterham?!![]()
La Claire wilde sowieso een aupair maar we hadden al Floorgedoe gehadquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:54 schreef babette21 het volgende:
maar zonder gekheid, stel je voor dat er geen Hillard was en Claire nu met 'n kind had rondgesjouwd...
dat was toch nog onwerkelijker geweest dan dat gemuts van Bettina met Pascal?????
joh wilde ze een au pair? ik zou eerder denken dat ze Niels achter de kinderwagen zou plantenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:25 schreef Wup het volgende:
La Claire wilde sowieso een aupair maar we hadden al Floorgedoe gehad
een van de redenen dat het goed was dat ze eruit ging: de Claire verhaaltjes waren op.......
lol, hoe kom je erop!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Kortom: vanaf 15 augustus om 19:30u 3-letterwoorden-lingo op Nederland 2: O-N-M !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |