Die om screenshots loopt te zeuren voor die site van 'm. Dezelfde die ook altijd om GTST-pics/filmpjes komt bietsen in dit topic.quote:
Oh, okquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die om screenshots loopt te zeuren voor die site van 'm. Dezelfde die ook altijd om GTST-pics/filmpjes komt bietsen in dit topic..
De alter-aflevering:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:57 schreef Wup het volgende:
Robin Rienstra in Baantjer op de Belg
Alleen omdat ik je zo aardig vindquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef Lovechild het volgende:
Waar is de link naar topic 150? Was nog niet bijgelezen![]()
Hier.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef Lovechild het volgende:
Waar is de link naar topic 150? Was nog niet bijgelezen![]()
yeps, die is het, nog zonder plofkop:)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
De alter-aflevering:
Dan kan ze lang bezig blijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:05 schreef Wup het volgende:
niet zo lui, gewoon even scrollen........
Dat filmpje van Hugo in de leader kan echt niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef Wup het volgende:
yeps, die is het, nog zonder plofkop:)
Ooooh, bof ik even!!! Dankquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:12 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Alleen omdat ik je zo aardig vind![]()
Daar staan dus alle topics waar je in gepost hebt, kun je ze makkelijk terugvindenquote:
Hmmm...kan je dat ook verbergen (niet jij, maar ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar staan dus alle topics waar je in gepost hebt, kun je ze makkelijk terugvinden!
Ja, volgens mij speelde hij in Die Wache de rol van Daniel van Eck. Best een goede krimiserie van RTL Television.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:26 schreef Lovechild het volgende:
Hmmm...kan je dat ook verbergen (niet jij, maar ik) Ik vind het helemaal niet nodig dat iedereen zomaar kan zien waar ik post.
On topic:
Mijn man zit in het Veronica Magazine te kijken en zegt: "Chris Vroman die heeft in een populaire duitse crimi gespeeld"![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
* Babette zwaait liefjes naar haar fok!-vrienden
ben ik even stoerquote:Whehe, babette's site staat gewoon op Wikipedia
Eva, wat doe?!?!? Nu zijn we geen buurtjes meer.... *snik*quote:Zijn er naast je werk nog nieuwe ontwikkelingen?
Eva Duijvestein: Ik ben verhuisd, sinds kort ben ik een echte Amsterdammer geworden.
Haai Babette, lekkere vakantie gehad????quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben ik even stoer
[..]
Eva, wat doe?!?!? Nu zijn we geen buurtjes meer.... *snik*
wb de hele P&Z discussie: ik heb 'n tijdje terug al lyrisch lopen doen over die preview
een vergelijking met Spangen zie ik zo snel niet, dit ziet er veel ruiger uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |