Het is niet meer dan een verstandshuwelijk. We weten allemaal waar Chris' werkelijke interesse ligt, maar daar zou pa Vroman niet zo blij mee zijn.quote:WUP: "wat ik niet helemaal begreep waarom Chris met Julia is getrouwd... heeft ze hem toch gechanteerd met Marlon Isarin"
Bettina hoeft er toch [nog?] niet uit..... ik heb besloten dat Joyce wel mag vertrekkenquote:Bettina verdient nog wel een leuk lijntje voordat ze haar oprotpremie gaat ontvangen.
ik dacht eigenlijk meer een driehoeksverhaaltje Arjo-Joyce-Marnix aan te zien komen... neen dank u.
al sla je me dood.... zeker de paradepaardjes van ONM????quote:waarom wordt die van Walsum B-garde steeds uit de kast gerukt voor de zomercliff?
pff. die Robin Rienstra... nou ja laat ook maar...
nee ze chanteert hem niet, ze hebben gewoon 'n zakelijke deal:quote:wat ik niet helemaal begreep waarom Chris met Julia is getrouwd... heeft ze hem toch gechateerd met Marlon Isarin?
goed dat je 't zegt trouwens..... benieuwd of ze daar nog 's wat mee doen.....quote:heeft ze hem toch gechateerd met Marlon Isarin?
De C-Files zullen ze wel achter de hand houden voor z'n exit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
goed dat je 't zegt trouwens..... benieuwd of ze daar nog 's wat mee doen.....
dat je Babette niet terugvraagt zegt al genoeg....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
Bettina hoeft er toch [nog?] niet uit..... ik heb besloten dat Joyce wel mag vertrekken
ben tevens zo brutaal geweest Sophie Klein tot geslepen advocate te bombarderen, zij mag Joyce vervangen
* Wup weigert Babetje dood te slaanquote:al sla je me dood.... zeker de paradepaardjes van ONM????
die kop van Robin kan ik niet meer zien, wat heeft ie zichzelf aangedaan???
ow oke, dank je welquote:nee ze chanteert hem niet, ze hebben gewoon 'n zakelijke deal:
zij een verblijfsvergunning, hij een artsenvrouwtje om mee te pronken
beetje jammer dat ze elkaar nu toch lief gaan vinden....
da's hoe dan ook een rip-off van de V-Files.......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:22 schreef Iwan1976 het volgende:
De C-Files zullen ze wel achter de hand houden voor z'n exit.
ik denk dat Tamara zichzelf de laatste jaren wel genoeg naar beneden heeft gehaaldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:22 schreef Wup het volgende:
dat je Babette niet terugvraagt zegt al genoeg....
Joyce is één van de volgende, gevolgd door Marnix....quote:ik snap ook niet zo goed waarom BNN Joyce minder overbodig acht dan Renee maar dat had ik vorige week ook al ergens geroepen [ ik val namelijk nooit in herhaling;)]
pfff daar kom ik ff goed vanafquote:* Wup weigert Babetje dood te slaan
mja ze noemen ons tuig he......... terwijl we altijd zo lief zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:27 schreef Wup het volgende:
btw: ik vind het wel een lieve TT,
dan denken argeloze voorbijgangetjes dat we hier beschaafd zijn enzo...
we moeten volgens Iwan wat aan onze reputatie dan dus goede zet hoor wiv
LOL, nu je over meiske Klomp begint ... hoe moet het nou met haar Costa-carriere ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
mja ze noemen ons tuig he......... terwijl we altijd zo lief zijn![]()
* fluistert iets naar Wup over meisje Klomp en privécovers enzo.....
Volgens mij is ze daar ook geschrapt. Ik heb haar nog niet voorbij zien komen op de aftiteling en voor de komende weken staat ze niet aangekondigd. Of zou het een figurantenrolletje zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:34 schreef Wup het volgende:
LOL, nu je over meiske Klomp begint ... hoe moet het nou met haar Costa-carriere ?
want ik begrijp dat Costa stopt?!!? mja dan hebben we 'n probleem...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:34 schreef Wup het volgende:
LOL, nu je over meiske Klomp begint ... hoe moet het nou met haar Costa-carriere ?
Misschien heeft Talpa haar al weggekaapt. John heeft blijkbaar iets met soapsterretjes, want Froukje de Both en Victoria Koblenko staan al onder contract.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
want ik begrijp dat Costa stopt?!!? mja dan hebben we 'n probleem...
zegt BNN straks: we hebben 'n actrice [lees: meisje Klomp] over, we zetten haar wel in ONM...........
Beev, ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij blijft he??!?!
Was een mooi moment.. Met Shirina.
.
Volgende topic moet over Daan gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beev, ik ben het met je eens
Daan blijft in ONM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |