Het is niet meer dan een verstandshuwelijk. We weten allemaal waar Chris' werkelijke interesse ligt, maar daar zou pa Vroman niet zo blij mee zijn.quote:WUP: "wat ik niet helemaal begreep waarom Chris met Julia is getrouwd... heeft ze hem toch gechanteerd met Marlon Isarin"
Bettina hoeft er toch [nog?] niet uit..... ik heb besloten dat Joyce wel mag vertrekkenquote:Bettina verdient nog wel een leuk lijntje voordat ze haar oprotpremie gaat ontvangen.
ik dacht eigenlijk meer een driehoeksverhaaltje Arjo-Joyce-Marnix aan te zien komen... neen dank u.
al sla je me dood.... zeker de paradepaardjes van ONM????quote:waarom wordt die van Walsum B-garde steeds uit de kast gerukt voor de zomercliff?
pff. die Robin Rienstra... nou ja laat ook maar...
nee ze chanteert hem niet, ze hebben gewoon 'n zakelijke deal:quote:wat ik niet helemaal begreep waarom Chris met Julia is getrouwd... heeft ze hem toch gechateerd met Marlon Isarin?
goed dat je 't zegt trouwens..... benieuwd of ze daar nog 's wat mee doen.....quote:heeft ze hem toch gechateerd met Marlon Isarin?
De C-Files zullen ze wel achter de hand houden voor z'n exit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
goed dat je 't zegt trouwens..... benieuwd of ze daar nog 's wat mee doen.....
dat je Babette niet terugvraagt zegt al genoeg....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
Bettina hoeft er toch [nog?] niet uit..... ik heb besloten dat Joyce wel mag vertrekken
ben tevens zo brutaal geweest Sophie Klein tot geslepen advocate te bombarderen, zij mag Joyce vervangen
* Wup weigert Babetje dood te slaanquote:al sla je me dood.... zeker de paradepaardjes van ONM????
die kop van Robin kan ik niet meer zien, wat heeft ie zichzelf aangedaan???
ow oke, dank je welquote:nee ze chanteert hem niet, ze hebben gewoon 'n zakelijke deal:
zij een verblijfsvergunning, hij een artsenvrouwtje om mee te pronken
beetje jammer dat ze elkaar nu toch lief gaan vinden....
da's hoe dan ook een rip-off van de V-Files.......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:22 schreef Iwan1976 het volgende:
De C-Files zullen ze wel achter de hand houden voor z'n exit.
ik denk dat Tamara zichzelf de laatste jaren wel genoeg naar beneden heeft gehaaldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:22 schreef Wup het volgende:
dat je Babette niet terugvraagt zegt al genoeg....
Joyce is één van de volgende, gevolgd door Marnix....quote:ik snap ook niet zo goed waarom BNN Joyce minder overbodig acht dan Renee maar dat had ik vorige week ook al ergens geroepen [ ik val namelijk nooit in herhaling;)]
pfff daar kom ik ff goed vanafquote:* Wup weigert Babetje dood te slaan
mja ze noemen ons tuig he......... terwijl we altijd zo lief zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:27 schreef Wup het volgende:
btw: ik vind het wel een lieve TT,
dan denken argeloze voorbijgangetjes dat we hier beschaafd zijn enzo...
we moeten volgens Iwan wat aan onze reputatie dan dus goede zet hoor wiv
LOL, nu je over meiske Klomp begint ... hoe moet het nou met haar Costa-carriere ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
mja ze noemen ons tuig he......... terwijl we altijd zo lief zijn![]()
* fluistert iets naar Wup over meisje Klomp en privécovers enzo.....
Volgens mij is ze daar ook geschrapt. Ik heb haar nog niet voorbij zien komen op de aftiteling en voor de komende weken staat ze niet aangekondigd. Of zou het een figurantenrolletje zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:34 schreef Wup het volgende:
LOL, nu je over meiske Klomp begint ... hoe moet het nou met haar Costa-carriere ?
want ik begrijp dat Costa stopt?!!? mja dan hebben we 'n probleem...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:34 schreef Wup het volgende:
LOL, nu je over meiske Klomp begint ... hoe moet het nou met haar Costa-carriere ?
Misschien heeft Talpa haar al weggekaapt. John heeft blijkbaar iets met soapsterretjes, want Froukje de Both en Victoria Koblenko staan al onder contract.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
want ik begrijp dat Costa stopt?!!? mja dan hebben we 'n probleem...
zegt BNN straks: we hebben 'n actrice [lees: meisje Klomp] over, we zetten haar wel in ONM...........
Beev, ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij blijft he??!?!
Was een mooi moment.. Met Shirina.
.
Volgende topic moet over Daan gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beev, ik ben het met je eens
Daan blijft in ONM!
quote:wat te fuck dachte ze toen ze bettina ontsloegen hoowr.. ik bedoel ze is hartstikke g0ewd
Ik kan 'm niet zien, maar Paul Groot:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:54 schreef Wup het volgende:
PROOST
de kick off
meneer Rienstra in zn jonge jaren
deze had ik geloof ik nog niet geplaatst...[twijfelt...]
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/Combat/1998_Combat_intro_001.jpg]afbeelding]
Combat, 26 maart 1998, aflevering Het Feest,
Robin Rienstra, Paul Groot & Mike Libanon [/url]
~ [3.19 min; 5.9 Mb] ~
cheers mate.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:54 schreef Wup het volgende:
PROOST
de kick off
meneer Rienstra in zn jonge jaren
nope, dit is zn arrestatie na die actie met dat schuurtjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:59 schreef babette21 het volgende:
cheers mate.....
is dit diegene waar hij dat schuurtje in puin rijdt... want dan heb je 'm wel al geplaatst
voor ik heel moeilijk ga kijken met alle risico's van dien...
ik vond Paul Groot in GTST nog wel te doen maar dit vond ik een flinke miscastquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:57 schreef Svensational het volgende:
Ik kan 'm niet zien, maar Paul Groot:!
Ik heb 'm in GTST én Costa niet gezien, maar in Kopspijkers (zeg maar toen het nog leuk was) was ie retegoed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:01 schreef Wup het volgende:
[..]
nope, dit is zn arrestatie na die actie met dat schuurtje
[..]
ik vond Paul Groot in GTST nog wel te doen maar dit vond ik een flinke miscast
Costa? daar heeft ie zich toch nooit tot verlaagd?!?!!??!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:17 schreef Svensational het volgende:
Ik heb 'm in GTST én Costa niet gezien, maar in Kopspijkers (zeg maar toen het nog leuk was) was ie retegoed.!
OMG......quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:17 schreef Svensational het volgende:
Ik heb 'm in GTST én Costa niet gezien
hij had wel die enge varkensoogjes al....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:18 schreef babette21 het volgende:
filmpje gezien
best bizar dat 'n hoofd zoveel dikker kan worden...........
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:40 schreef babette21 het volgende:
we zijn trouwens nog wat vergeten....
het sluiten van dit soapseizoen betekent uiteraard het openen van 'n ander festijn:DE NACHTELIJKE SESSIES
.......
[afbeelding]
* Babette schenkt de glazen vol en strooit met pinda's.....
hihi.... vals wijfquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:23 schreef Wup het volgende:
hij had wel die enge varkensoogjes al....
* Bet mompelt iets over (gebrek aan) goede tegenspelersquote:maar het is meer dat hij toen nog zin had in acteren.....
wat is dat toch... ik heb me ernstig verbaasd over de combinatie Hugo Lizzyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:34 schreef babette21 het volgende:
* Bet mompelt iets over (gebrek aan) goede tegenspelers
weet je wat ik denk? ik denk dat we Nikkie hebben overschat...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:39 schreef Wup het volgende:
wat is dat toch... ik heb me ernstig verbaasd over de combinatie Hugo Lizzy
want ik vond Nikkie Plessen ook slechter acteren dan voorheen.
is het besmettelijk ofzo....
Bedoelde Combat.quote:
Bij NP is het al kort na de geboorte foutgegaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:26 schreef Svensational het volgende:
Wat is er nou weer mis met NPJullie hebben gewoon de pest in vanwege lijntje met Hugo en rest.
Zeg, ik snap het nu pas! Wat heb jij de neuk tegen Nikkie P.?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Bij NP is het al kort na de geboorte foutgegaan.![]()
Don't shoot the piano player.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg, ik snap het nu pas! Wat heb jij de neuk tegen Nikkie P.?
Of zit je me weer uit de tent te lokken, stouterdje?
quote:BREAKTHROUGH RESEARCH:
REGAINING MEMORY BY ELECTROSTIMULATION
ECT (ELECTROSTIMULATION)
BY CHRIS VROMAN
Chris Vroman, who is currently working in the Academic Hospital Beatrix in Amsterdam recently had a breakthough research. The young doctor regained memory by electrostimulation by one of his patients.
The patient got into a car accident which led into a coma. When she woke up, it became clear that she had longtime and shorttime memory loss. The process of getting better started from that point.
Chris Vroman decided to work with a new method in electrostimulation. This method was set up by doctor Victor Couwenberg a couple of years ago, but it never showed any results.
BRON: THE IMM
quote:Pax.
Latijn voor 'Vrede'. Romeinse godin, personificatie van de vrede. Ze komt overeen met de Griekse Irene. Net als Irene wordt ze afgebeeld met de hoorn des overvloeds, een scepter en een olijftak.
Pax bezat in Rome een heiligdom op het Marsveld, de Ara Pacis of Ara Pacis Augustae, het altaar van Pax Augusta, of altaar van de vrede van Augustus, dat 13 v.o.j. door keizer Augustus werd opgericht. De tempel werd opgericht ter ere van Augustus' zegetocht door Gallië en Spanje. De lokatie, op het hoogste punt van het Marsveld, symboliseerde Augustus' nieuwe ideologie, waarin vrede en culturele bloei een rol speelden. De deuren van deze tempel waren geopend in tijden van vrede, en werden tijdens oorlog gesloten. Na een periode van 200 jaar stabiliteit en bloei, de zogeheten Pax Romana, werd de tempel door de Christenen gesloten en beschadigd. In de jaren dertig is het gebouw gerestaureerd.
Ook stond een tempel voor haar op het Forum Pacis.
In Rome werd op 3 januari een feestdag voor Pax gehouden.
Pax' attributen verwijzen, net als die van Irene, naar een band met het verleden als oogstgodin. De hoorn des overvloeds is een symbool van de rijke opbrengst van het land. Het Marsveld was gewijd aan de god Mars, die van oudsher een landbouwgod was, maar later vooral werd geassocieerd met de oorlog. Op het veld vonden uitbundige militaire exercities plaast. Maar ook vonden hier voor Mars vruchtbaarheidsoffers plaats. Een relatie van Pax met de dood blijkt uit een grafopschrift als Requiescat in pacem (Rust in vrede), waarin de dood wordt geassocieerd met vrede.
BRON
Heb jij dan geen lekker wijf naast wie je 's nachts in het nest mag liggen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Die nachtelijke sessies zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |