't Is toch zo!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
Hehe.
Ik bedoelde: Hehe, eindelijk een nieuw topicquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
't Is toch zo!?
Er zijn drie figuren in ONM die een fikse klap onder de kloten verdienen:
1. Ouwe Frommel
2. Kyra
3. Daan
En nog geen gemekker over tt en op?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:16 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoelde: Hehe, eindelijk een nieuw topic.
Neuh, dan had ik 'm zelf maar moeten openen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:16 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
En nog geen gemekker over tt en op?
ONM blijft redelijk goed overeind tegenover Big Brothel (geen typo;).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:05 schreef pberends het volgende:
Gister 14% marktaandeel, en terecht.
quote:Hillard brengt Niels in een levensgevaarlijke positie.
quote:Iris krijgt een werkverbod.
Wie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:39 schreef soapie het volgende:
Hij is niet dood, hij is niet dood!!!
![]()
Niels begint te ijlen volgende week.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
We hebben 'm zien verrekken.
Ach, hij heeft gewoon zin in Iris en is zo gefrustreerd dat hij illusies ziet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef Svensational het volgende:
Niels begint te ijlen volgende week.
Gaat hij weer pilletjes snoepen of raakt hij bedwelmd door die verfpot van Iris?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef Svensational het volgende:
Niels begint te ijlen volgende week.
Als je goed hebt gekeken zag je dat er druivensuiker in die pot zat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Gaat hij weer pilletjes snoepen of raakt hij bedwelmd door die verfpot van Iris?
wat is dat joch hardleers: is al zeker de 8ste keerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:25 schreef Iwan1976 het volgende:Zaterdag 3 september gaat Robin Rienstra op herexamen in 'Blij dat ik rij' op RTL5.
Nog ff en ONM wordt helemaal geschrapt, omdat het postpaard uit Eindhoven het debielemansspelletje Lingo moet gaan doen! Bah! Ik heb sowieso een hekel aan dat lelijke wijf!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:10 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: De uitzendtijden van ONM gaan volgende week veranderen i.v.m. de verhuizing van Lingo naar 19:05 uur. De avonduitzending begint om 19:30 uur en de herhaling wordt op wisselende tijdstippen tussen vijf uur en half zes uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |