Er staat waarschijnlijk 'welkom' op haar kokosmat.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
Heeft vader Vroman het nou met die cocusnotentrut gedaan?.
Dat komt door de lekker natte smakkerd die Tara haar gaf.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:31 schreef soapie het volgende:
Wat zijn Tara en Lizzy ineens bevriend, das ook wel eens anders geweest....
HDH? Wazdah now weer?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Is Kenan Raven de voice over van HDH?
Duuk zit in Mexico.
![]()
Herken de Homoquote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef LeefbaarFok het volgende:
HDH? Wazdah now weer?
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
Mij schiet er iets te binnen: zou het kunnen dat Lizzy zwanger is van Ron Raven? Ze gedraagt zich zo vreemd.
* LeefbaarFok is always right, remember!?quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.
inderdaad, daar zou je wel een heel goed punt kunnen hebben.,.....quote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
Mij schiet er iets te binnen: zou het kunnen dat Lizzy zwanger is van Ron Raven? Ze gedraagt zich zo vreemd.
ik lees het nu iig voor het eerst.... is ze zwanger van Foppele?!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:08 schreef Svensational het volgende:
Zwangerschap van Kyra is waarschijnlijk al gemeld?
Of den haagquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik lees het nu iig voor het eerst.... is ze zwanger van Foppele?!
mooie reden om ze allebei weg te sturen, laat ze maar een knus gezinnetje vormen in Almere ofzo
die komt toch uit DH? volgens mij komt Soapie uit Voorburg....?!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:23 schreef LeefbaarFok het volgende:
Of naar Voorburg, waar H_E vandaan komt.
Ik bedoelde dus Jasminequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:08 schreef Svensational het volgende:
Zwangerschap van Kyra is waarschijnlijk al gemeld?
Voorburg is een wijk van Den Haag.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:29 schreef babette21 het volgende:
die komt toch uit DH? volgens mij komt Soapie uit Voorburg....?!
anyway, zo'n suf stel blijft echt niet in het bruisende westen...
misschien moeten ze maar naar Appelscha ofzo....
kunnen ze ook nog 's een bezoekje brengen aan Ariël in Groningen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |