Hole 6... "between the woods of the tiger"quote:Op woensdag 27 september 2006 19:56 schreef babette21 het volgende:
oh en volgens mij zag ik Arthur net!!!!
nou ja, z'n as dan..... op de golfbaan....
Ja echt vreselijk, met de heggeschaar in 1x afgeknipt...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:56 schreef babette21 het volgende:
dat van Annemarie vind ik trouwens niks, ze lijkt 10 jaar ouder...
Niemand? Zelfs Iwan niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Ik mis even waarom Marnix ineens vrij is
Samenvatting: Homogedoe tussen Just en Winston Postquote:Op donderdag 28 september 2006 14:57 schreef Ludger het volgende:
Is'r nog wat gebeurd? Gister en eergister niet gekeken![]()
Ze hebben op Marnix' auto helemaal niets gevonden dat op een aanrijding wijst. Dus ze krijgen die hele bewijsvoering niet rond. Zo'n bekentenis schijnt dus helemaal niet voldoende te zijn om iemand te vervolgen. En Juniors verklaring zat vol tegenstrijdigheden. Marnix zei dat hij nog wat dingen moest tekenen in het bijzijn van z'n advocaat... en een leader later was hij weer een vrij man.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:47 schreef pberends het volgende:
Niemand? Zelfs Iwan niet?
Dat ging wel heel snel danquote:Op donderdag 28 september 2006 17:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze hebben op Marnix' auto helemaal niets gevonden dat op een aanrijding wijst. Dus ze krijgen die hele bewijsvoering niet rond. Zo'n bekentenis schijnt dus helemaal niet voldoende te zijn om iemand te vervolgen. En Juniors verklaring zat vol tegenstrijdigheden. Marnix zei dat hij nog wat dingen moest tekenen in het bijzijn van z'n advocaat... en een leader later was hij weer een vrij man.![]()
Ofwel: de ene irritanteling is weg en de andere is er voor in de plaats gekomen.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:48 schreef pberends het volgende:
Samenvatting: Homogedoe tussen Just en Winston Post.
Fixed....quote:Op donderdag 28 september 2006 17:55 schreef Miss_Bitchy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MDwDwLhwFT4
Ben wel slim hoor!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |