Nog raarder: Daan en Malu.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:28 schreef Sethje het volgende:
Ik snap niet wat tonny met elif moet met die lelijke tanden plus lichaam van haar
da's een borduurselquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:41 schreef soapie het volgende:
-En Shirina heeft een vieze vlek op haar broek.
Van hem snap ik het wel.quote:
Raar borduursel dan....quote:Op woensdag 27 september 2006 10:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's een borduursel
ik vind ze er allemaal wel leuk opstaan, zie weinig enge ogen enzo...
alleen Annemarie heeft 'n heel ander gezicht en JP heeft raar haar.
[en Foppele vindt zichzelf zo te zien weer heel belangrijk]
het helpt om even op de foto te klikkenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:32 schreef soapie het volgende:
Raar borduursel dan....![]()
En het lijkt net of Yous een kunst oog heeft (links)
Heb ik gedaan, heb een 19 inch scherm en m even als achtergrond gezet, dus groot zat!!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
het helpt om even op de foto te klikken
joyquote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond maakt Winston Post zijn entree in ONM.
Ik niet. Vooral dat innerlijk van Mula is niet te harden. Uiterlijk heeft ze ook maar ontplofte kop met dat kapsel en chagarijnige jankface.quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog zo'n "aanwinst".quote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Iwan1976 het volgende:
yep.... oh nee, als z'n ex-vriendquote:Op woensdag 27 september 2006 18:29 schreef DeTolk het volgende:
Winston in ONM? Als nieuwe vriend van Just ofzo?
Ik ook. Hoe komt dat zo opeens?? Helemaal geen fragment van gezienquote:Op woensdag 27 september 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Ik mis even waarom Marnix ineens vrij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |