Ik vind 't maar een matig lijntje...quote:Op maandag 25 september 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet waarom, maar dat Chris, Julia & Liz Snoojink lijntje heeft geloof ik wel potentie...
en Tonnie heeft 'n andere kop vandaag, heeft ie z'n plukjes gekortwiekt ofzo?!
nóg wel ja, maar ik zie mogelijkhedenquote:Op maandag 25 september 2006 20:20 schreef Svensational het volgende:
Ik vind 't maar een matig lijntje...
Ik kan me vergissen, maar volgens mij hebben ze alleen maar vastgesteld dat het kind niet van Niels is.quote:Op maandag 25 september 2006 20:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft ielejas toch echt dat kind bij Iris geschupt.
Straks issie nog van Daan!quote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij hebben ze alleen maar vastgesteld dat het kind niet van Niels is.![]()
Ja, maar hij was nog te stom om te snappen dat dat kind van hem is.quote:Op maandag 25 september 2006 22:04 schreef babette21 het volgende:
die heeft al een koter in Frankrijk rondlopen
Dát heb ik inderdaad gelezen ja...quote:Op zondag 24 september 2006 22:05 schreef babette21 het volgende:
@ soapie: over Ravi en die pillen... aangezien ik volgens mij niks op mijn site heb staan over dat dealen: bedoel jij niet die pillen die Olaf hem voerde?! daar was hij niet aan verslaafd, maar hij ging er wel raar door doen. Olaf gaf hem die zooi om zo snel mogelijk van hem af te komen, dit omdat hij de erfenis van Miguel niet wilde delen (2001).
Ravi was al een paar maanden weg, maar dook ineens weer op omdat hij ergens op een Nepalese berg bedacht had dat hij tóch wel met Aïsha verder wilde. Maar Aïsha was inmiddels met Bento, dus het ging er in eerste instantie om voor wie zij nu zou kiezen. Ondertussen wilde Olaf van Ravi af, want Miguel was op sterven na dood en Olaf rook geld. Hij begon Ravi dus stiekem leuke snoepjes te voeren. Ravi werd hier helemaal blij van en tijdens die tripjes praatte Olaf op hem in dat hij toch vooral de wereld moest gaan redden enzo. Ravi werd steeds blijer (van die troep), hij vond het bv ook helemaal niet erg meer dat Aisha voor Bento had gekozen. Sterker nog, hij zou de getuige zijn op hun bruiloft. Op de grote dag was hij echter spoorloos: het zoveelste pilletje had z'n werk gedaan en Ravi was vol idealen terug naar Patmar....quote:Op maandag 25 september 2006 22:26 schreef soapie het volgende:
Dát heb ik inderdaad gelezen ja...
Maar ik weet echt niks meer van dat lijntje.![]()
Klinkt interessant,maar het zegt me nog steeds niks...quote:Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ravi was al een paar maanden weg, maar dook ineens weer op omdat hij ergens op een Nepalese berg bedacht had dat hij tóch wel met Aïsha verder wilde. Maar Aïsha was inmiddels met Bento, dus het ging er in eerste instantie om voor wie zij nu zou kiezen. Ondertussen wilde Olaf van Ravi af, want Miguel was op sterven na dood en Olaf rook geld. Hij begon Ravi dus stiekem leuke snoepjes te voeren. Ravi werd hier helemaal blij van en tijdens die tripjes praatte Olaf op hem in dat hij toch vooral de wereld moest gaan redden enzo. Ravi werd steeds blijer (van die troep), hij vond het bv ook helemaal niet erg meer dat Aisha voor Bento had gekozen. Sterker nog, hij zou de getuige zijn op hun bruiloft. Op de grote dag was hij echter spoorloos: het zoveelste pilletje had z'n werk gedaan en Ravi was vol idealen terug naar Patmar....
ja, nee en zie Marlon Isarinquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:41 schreef Mvnl het volgende:
als ik t goed begrijp is ravi dus gedrogeerd uit de serie verdwenen?
Is de actie van Olaf ooit uitgekomen? Want vind t erg on-soap dat iemand gedupeerd verdwijnt zonder dat de ander er ooit voor opdraait..
Zie wie?quote:
Even commentaar leveren op die fotoquote:
Marlon Isarin is de vader van Kyra. Chris had ervoor gezorgd dat Marlons ziekbed ook zijn sterfbed werd.quote:
Nikkie lijkt hier wel een transseksueelquote:
Business as usual.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:22 schreef pberends het volgende:
ONM begint behoorlijk in te dutten he?
Julia als ze kwaad isquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:26 schreef pberends het volgende:
Kijk, de woedeuitbarsting van Julia was boeiender dan deze hele aflevering.
En de uitval van Smee was totaal onlogisch
Nog raarder: Daan en Malu.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:28 schreef Sethje het volgende:
Ik snap niet wat tonny met elif moet met die lelijke tanden plus lichaam van haar
da's een borduurselquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:41 schreef soapie het volgende:
-En Shirina heeft een vieze vlek op haar broek.
Van hem snap ik het wel.quote:
Raar borduursel dan....quote:Op woensdag 27 september 2006 10:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's een borduursel
ik vind ze er allemaal wel leuk opstaan, zie weinig enge ogen enzo...
alleen Annemarie heeft 'n heel ander gezicht en JP heeft raar haar.
[en Foppele vindt zichzelf zo te zien weer heel belangrijk]
het helpt om even op de foto te klikkenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:32 schreef soapie het volgende:
Raar borduursel dan....![]()
En het lijkt net of Yous een kunst oog heeft (links)
Heb ik gedaan, heb een 19 inch scherm en m even als achtergrond gezet, dus groot zat!!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
het helpt om even op de foto te klikken
joyquote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond maakt Winston Post zijn entree in ONM.
Ik niet. Vooral dat innerlijk van Mula is niet te harden. Uiterlijk heeft ze ook maar ontplofte kop met dat kapsel en chagarijnige jankface.quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog zo'n "aanwinst".quote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Iwan1976 het volgende:
yep.... oh nee, als z'n ex-vriendquote:Op woensdag 27 september 2006 18:29 schreef DeTolk het volgende:
Winston in ONM? Als nieuwe vriend van Just ofzo?
Ik ook. Hoe komt dat zo opeens?? Helemaal geen fragment van gezienquote:Op woensdag 27 september 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Ik mis even waarom Marnix ineens vrij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |