Ilana Rooderkerk (ONM: Esmee Klein) speelt bijna net zo onnatuurlijk als Lotje van der Bie (OPPASSEN: Willemijn de Hert).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:19 schreef babette21 het volgende:
de link met Oppassen zie ik niet
SMEsmee moet inderdaad flink aangepakt worden door de beide opa's (Marnix & Niels).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef LeefbaarFok het volgende:
Die van Klein moet gewoon eens een goed pak slaag krijgen. Dan luistert ze wel.
mee eens, maar juist die jonkies blijken zich vaak snel te ontwikkelen, daarom geef ik haar die 3 maanden...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Ilana Rooderkerk (ONM: Esmee Klein) speelt bijna net zo onnatuurlijk als Lotje van der Bie (OPPASSEN: Willemijn de Hert).
de link met smsmee ligt teveel voor de handquote:SMEsmee moet inderdaad flink aangepakt worden door de beide opa's (Marnix & Niels).![]()
ze is naar Spanje, en heeft daarmee De [Amsterdamse] Pijp verlaten....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:53 schreef Fusion het volgende:
Is Lisette echt dood? Hoe en wanneer is dat gebeurd?
een hartstilstand, maar wat er nou precies aan de hand was ontging mij ook evenquote:En waar is Renee nou precies aan overleden?
En dat allemaal dankzij Daan S... of all people.quote:
Rickmansquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik vermoed dat die Esmee in het geniep contact heeft met een kerel van rond de 50 ofzo.
JP vanuit z'n geheime keldertje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik vermoed dat die Esmee in het geniep contact heeft met een kerel van rond de 50 ofzo.
waarom zeg je dat nou?!?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
En dat allemaal dankzij Daan S... of all people.
Het AZB staat voor niets: terminale kankerpatiënten blijven leven en kerngezonde patiënten met geheugenproblemen hebben opeens een ongeneeslijke hartaandoening waaraan ze binnen een dag overlijden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef babette21 het volgende:
een hartstilstand, maar wat er nou precies aan de hand was ontging mij ook even
Als ze voortaan die terminale kankerpatiënten laten overlijden, en de kerngezonde patiënten laten leven, had ik niet zo hoeven janken met ONM vandaag,,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het AZB staat voor niets: terminale kankerpatiënten blijven leven en kerngezonde patiënten met geheugenproblemen hebben opeens een ongeneeslijke hartaandoening waaraan ze binnen een dag overlijden.
er zit nog een zusje in the States....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:55 schreef -Marlii- het volgende:
Hou je nog maar weinig leuke Couwenbergjes over zo op deze manier![]()
Maar ik bedoel echt in ONM te zien. Dat zijn dr toch nog maar verdomd weinig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
er zit nog een zusje in the States....
en 'n tweeling in Zuid-Afrika
Reitsema al niet meer, en nog 2 Couwenbergjes die nog te zien zijn, dat ik alles op dit momentquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:24 schreef moz het volgende:
Reitsema en Couwenberg, daar draaide het vroeger om, maar daar is verdomd weinig van over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |