Het is gewoon saai.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel meevallen. Daan wilt alleen met Malu neuken en niet met haar trouwen. Ik vind 't wel geinig.
Tja, de spanning hield met het arresteren van Arthur sowieso op.quote:
Het had zo maar gekund met al die 'geweldige' sportevenementen waarvoor ONM moet wijken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is het Oudejaar bij ONM?
Iddquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
Just tegen Sanne: "Beste vriendin"
Na 2,5 week![]()
.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tja, de spanning hield met het arresteren van Arthur sowieso op.
Ik dacht dat ze die verlamming had doordat ze met haar auto tegen de muur knotste? Niet door Frank.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:58 schreef soapie het volgende:
Hahha goed filmpje, Julia heeft alleen een verlamming opgelopen omdat Framk haar even naar achter trok...
Klopt! Heeft ze dan ook niet gehad. Ze knotste met die bak tegen de muur en hing over het stuur heen gebogen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:53 schreef babette21 het volgende:
ik kan me geen verlamming herinneren
Als ik het me goed herinner zag ik haar zojuist tegen een lantaarnpaal geparkeerd staan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Klopt! Heeft ze dan ook niet gehad. Ze knotste met die bak tegen de muur en hing over het stuur heen gebogen.
Kan ook. Ze bonkte in elk geval tegen iets aan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ik het me goed herinner zag ik haar zojuist tegen een lantaarnpaal geparkeerd staan.
Je bent geweldig!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:40 schreef babette21 het volgende:
Nog eentje uit 1996: Pim, Wanda, Reina, Frank, Joyce en Julia... allemaal in 1.11 minuut:
[[url=http://sjl-static3.sjl.youtube.com/vi/lbTILt0HDkY/2.jpg]afbeelding][/url]
Moet je eerst filmpjes online zetten...quote:
Hmmm... es ff op die blog van je kijken....quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:36 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Moet je eerst filmpjes online zetten...![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:58 schreef soapie het volgende:
Hahha goed filmpje, Julia heeft alleen een verlamming opgelopen omdat Framk haar even naar achter trok...
Hopelijk is Just een gestoorde gek, en verkracht hij Winston Post en Sanne, vervolgens dumpt ie ze bij een riviertje met een betonnen blok aan de been en zijn de kijkers van hen af en verdwijnt Just de gevangenis inquote:
Gezellige sm kamer ofzo...quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die heeft nog wel meer in huis in haar geheime kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |