Het is gewoon saai.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel meevallen. Daan wilt alleen met Malu neuken en niet met haar trouwen. Ik vind 't wel geinig.
Tja, de spanning hield met het arresteren van Arthur sowieso op.quote:
Het had zo maar gekund met al die 'geweldige' sportevenementen waarvoor ONM moet wijken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is het Oudejaar bij ONM?
Iddquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
Just tegen Sanne: "Beste vriendin"
Na 2,5 week![]()
.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tja, de spanning hield met het arresteren van Arthur sowieso op.
Ik dacht dat ze die verlamming had doordat ze met haar auto tegen de muur knotste? Niet door Frank.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:58 schreef soapie het volgende:
Hahha goed filmpje, Julia heeft alleen een verlamming opgelopen omdat Framk haar even naar achter trok...
Klopt! Heeft ze dan ook niet gehad. Ze knotste met die bak tegen de muur en hing over het stuur heen gebogen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:53 schreef babette21 het volgende:
ik kan me geen verlamming herinneren
Als ik het me goed herinner zag ik haar zojuist tegen een lantaarnpaal geparkeerd staan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Klopt! Heeft ze dan ook niet gehad. Ze knotste met die bak tegen de muur en hing over het stuur heen gebogen.
Kan ook. Ze bonkte in elk geval tegen iets aan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ik het me goed herinner zag ik haar zojuist tegen een lantaarnpaal geparkeerd staan.
Je bent geweldig!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:40 schreef babette21 het volgende:
Nog eentje uit 1996: Pim, Wanda, Reina, Frank, Joyce en Julia... allemaal in 1.11 minuut:
[[url=http://sjl-static3.sjl.youtube.com/vi/lbTILt0HDkY/2.jpg]afbeelding][/url]
Moet je eerst filmpjes online zetten...quote:
Hmmm... es ff op die blog van je kijken....quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:36 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Moet je eerst filmpjes online zetten...![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:58 schreef soapie het volgende:
Hahha goed filmpje, Julia heeft alleen een verlamming opgelopen omdat Framk haar even naar achter trok...
Hopelijk is Just een gestoorde gek, en verkracht hij Winston Post en Sanne, vervolgens dumpt ie ze bij een riviertje met een betonnen blok aan de been en zijn de kijkers van hen af en verdwijnt Just de gevangenis inquote:
Gezellige sm kamer ofzo...quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die heeft nog wel meer in huis in haar geheime kamer.
De rukbunker van Arthur van Walsum.quote:
ik moest lachenquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:02 schreef pberends het volgende:
De rukbunker van Arthur van Walsum.
quote:Maandag 9 oktober
Ilyas ergert zich zo aan Niels en Iris dat hij vindt dat zij zo snel mogelijk uit het pakhuis moeten oprotten. Niels onderzoekt of de andere bewoners daar net zo over denken. Junior wordt gearresteerd en houdt zijn arrogante gedrag prima vol totdat hij hoort wat voor straf hem boven het hoofd hangt. Dan is hij ineens niet zo’n grote jongen meer. Joyce krijgt vermoedens wie er in die fatale nacht over Junior is heengereden. Als ze dit aan Marnix laat weten heeft ze er een vijand bij.
Dinsdag 10 oktober
Niels pusht en pusht. Kan Iris nog langer zwijgen over Ivan, Ilyas en alle leugens van de afgelopen maanden? Ilyas komt tot het inzicht dat hij zijn positie binnen het pakhuis en binnen zijn huwelijk totaal onmogelijk heeft gemaakt. Joyce heeft nu een vermoeden over wie er achter de aanslag op Junior zit en is vastbesloten de waarheid boven tafel te krijgen. Esmee is bloednerveus als ze een brief krijgt van Justitie.
Woensdag 11 oktober
Joost en Daan kunnen een megadeal afsluiten voor Dok, maar Joost weet die op professionele wijze te vergallen. Als reactie op Daans reactie gaat hij over de schreef. Tonnie maakt Ilyas duidelijk dat hij er nu echt niet meer aan ontkomt om Elif over Ivan te vertellen. Ilyas wil niet, want dat zou het einde van zijn huwelijk betekenen. Te laat: Elif proeft dat er van alles speelt waar zij buiten gehouden wordt en gaat bij Iris en Ilyas op onderzoek uit.
Donderdag 12 oktober
Sanne heeft een sollicitatie-outfit nodig. Just helpt haar om te kiezen en van het een komt het ander. De kick, de rush, de thrill: Joost ontpopt zich als een ware adrenalinejunkie. Tijdens de rechtszaak ziet Chris zich genoodzaakt schuld te bekennen. Zijn lot hangt nu af van de kwaliteit van Leonores advocaat. Door een slip of the tongue laat Leonore weten hoe ze over Chris denkt.
Vrijdag 13 oktober
Elif wordt geplaagd/verscheurd/opgejaagd door dat ene allebepalende dilemma in haar huwelijk: ik zou Ilyas zo graag willen vertrouwen, maar kan dat nog wel? ‘Fuckaroni!’, denkt Ilyas, die stikjaloers is op Tonnie, maar Ilyas kan niet ontkennen dat híj de fout in is gegaan en Tonnie niet. Junior krijgt hoop als Joyce hem hulp biedt, terwijl Esmee zich realiseert dat de rechtszaak uiteindelijk háár woord tegen dat van Junior is.
Lekker wijf met die grafkop? Kijk eens betere films manquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:07 schreef Canisfire het volgende:
Malu is een lekker wijf hoor
En Benjamin als homo ik krijg er jeuk van.
Het was origineel gevonden. Alleen is het de bedoeling van soaps dat sommige dingen te raden overlieten. Maar elke kijker zag het al tien jaar van tevoren aankomen dat Joost erachter kwam.quote:
Ja, die killde de ouwe Juniman. De nieuwe Juniman is volgens de Heer Pieter Baan volledig veranderd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:45 schreef Svensational het volgende:
Marnix betrokken in een moordzaak, oh
Kasper?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
wat zat er in die kast dan?
nee, die is er al uit...quote:
Niks mis met Maluquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker wijf met die grafkop? Kijk eens betere films man!
Gaat toch nergens over die Malu. Hup, terug naar Brazil.
Ariel is er ook al uit...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
nee, die is er al uit...
maar er kunnen natuurlijk wat lijken in die kast zitten....?!
of een olifant, indien porseleinkast
ha, ook bekeerd:)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:30 schreef babette21 het volgende:
maar ik heb weinig last (meer) van haar, want om 19.00 uur is bij mij ER bezig![]()
quote:‘Fuckaroni!’, denkt Ilyas
die serie is al 12 jaar op tv en ik kijk nu pas...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:58 schreef Wup het volgende:
ha, ook bekeerd:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |