En nog erger: een titel met Noor Goor.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:44 schreef DeTolk het volgende:
Waarom nou weer een Tietel met Shirien?
Hieperdepiep hoera!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:59 schreef Wup het volgende:
@ Iwan [ en andere fans]
maandag 02 januari 2006, 20:30 RTL5, IC met Mike Reus
[ als de promo tijdens DOOL klopte tenminste, zo niet excuses voor de valse informatie]
In De Dominee was hij ook geen frisse!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef -Marlii- het volgende:
Zou Mike daar ook zo'n obsessie in spelen![]()
Bespeur ik hier een kritische noot?!quote:Sander de Heer
‘Ik wens Marnix veel ellende toe (dan heb ik wat te spelen!)’
Ik wens meer diepgang voor ONM.quote:Robert
‘Ik wens meer diepgang voor Niels, dat hij niet zo met alle winden meewaait en voet bij stuk houdt.’
Gekkie.quote:Annemieke
‘Ik wens Joyce toe dat ze eindelijk een affaire met JP krijgt en dat hij ook verliefd wordt op haar.’
Evrim weet fictie en werkelijkheid nog niet zo goed te scheiden.quote:Evrim
‘Ik wens voor Evrim hele spannende verhaallijnen en ik wens haar toe dat ze gelukkig wordt.’
Maar toch lief dat je hier nog ff langskomt. We hadden je al bijna als vermist opgegeven....quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:16 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb onm echt al maanden niet gekeken, kijk ik het....omgShirientje is de pot van onm geworden, wat bedoel je multi culti met gay feelings....whahahahahaha geen wonder dat de NMO zich eruit heeft getrokken.... maar goed ik moet wel zeggen tis wel huilen.... tja das mijn mening...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Maar toch lief dat je hier nog ff langskomt. We hadden je al bijna als vermist opgegeven....
Vertel...quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
elfje heeft een ongeluk gehad....niet een kleintje, ik heb dik een maand in het ziekenhuis gelegen ik heb je wel gemist hoor lekker ding
Ben je van je voetstuk gevallen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:42 schreef haagse_elfje het volgende:
elfje heeft een ongeluk gehad....niet een kleintje, ik heb dik een maand in het ziekenhuis gelegen ik heb je wel gemist hoor lekker ding
In de SlowChat ja.quote:
Gelukkig valt er vandaag wel wat te lachen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:16 schreef haagse_elfje het volgende:
maar goed ik moet wel zeggen tis wel huilen.... tja das mijn mening...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |