Dat postpaard van Eindhoven mag van mij van de buis!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef soapie het volgende:
En ik haat Lingo!!!
Dat daar nog mensen vrijwillig aan mee doen.![]()
Ja, maar bij Elif gaat het grandioos mis.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:35 schreef pberends het volgende:
Ilyas de raakschieter, neukt 2 keer, bezwangerd 2 keer.
We krijgen weinig te zien in ieder geval, want dat is per wet bijna verboden om met baby's te zeulen op tvquote:Op woensdag 23 november 2005 19:43 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja, maar bij Elif gaat het grandioos mis.
Mijn broer is met vakantie.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Geen Annemarie vandaagWaar zijn WIV en Haagse Elfje btw gebleven?
Morgen ook niet, aan de voorstukjes van morgen te zien.quote:
Nee dan krijgen we helemaal geen ONM!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Morgen ook niet, aan de voorstukjes van morgen te zien.
Nee, dan hossen er tweeëntwintig zwaarbetaalde onder het peil presterende ossen over de wei.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
Morgen ook niet, aan de voorstukjes van morgen te zien.
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee dan krijgen we helemaal geen ONM!!!![]()
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:41 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Volgende week komt dokter Burundi weer terug van zwangerschapsverlof.![]()
Hoop het niet, maar zit dr wel in .. alhoewel, dat zou dus betekenen dat ie x dood gaatquote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
Ik denk dat Niels aids heeft.
Alsof een kind krijgen van Ilyas al niet erg genoeg is.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
Ik denk dat Niels aids heeft.
Je vergeet het weekendquote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
[..].
Nou 3 dagen geen Annemarie dan.
Je kunt ook de dvd's van "... Zeg 'ns AAA" kopen. Dan zie je haar drieëntwintig jaren jonger.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef Viking84 het volgende:
ja, zo ga je bezuinigen hè, op ONM. Ok, ik ga een winterslaap houden. Roep me maar als Annemarie weer komt
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Je kunt ook de dvd's van "... Zeg 'ns AAA" kopen. Dan zie je haar drieëntwintig jaren jonger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |