Dat postpaard van Eindhoven mag van mij van de buis!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef soapie het volgende:
En ik haat Lingo!!!
Dat daar nog mensen vrijwillig aan mee doen.![]()
Ja, maar bij Elif gaat het grandioos mis.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:35 schreef pberends het volgende:
Ilyas de raakschieter, neukt 2 keer, bezwangerd 2 keer.
We krijgen weinig te zien in ieder geval, want dat is per wet bijna verboden om met baby's te zeulen op tvquote:Op woensdag 23 november 2005 19:43 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja, maar bij Elif gaat het grandioos mis.
Mijn broer is met vakantie.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Geen Annemarie vandaagWaar zijn WIV en Haagse Elfje btw gebleven?
Morgen ook niet, aan de voorstukjes van morgen te zien.quote:
Nee dan krijgen we helemaal geen ONM!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Morgen ook niet, aan de voorstukjes van morgen te zien.
Nee, dan hossen er tweeëntwintig zwaarbetaalde onder het peil presterende ossen over de wei.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
Morgen ook niet, aan de voorstukjes van morgen te zien.
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee dan krijgen we helemaal geen ONM!!!![]()
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:41 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Volgende week komt dokter Burundi weer terug van zwangerschapsverlof.![]()
Hoop het niet, maar zit dr wel in .. alhoewel, dat zou dus betekenen dat ie x dood gaatquote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
Ik denk dat Niels aids heeft.
Alsof een kind krijgen van Ilyas al niet erg genoeg is.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
Ik denk dat Niels aids heeft.
Je vergeet het weekendquote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
[..].
Nou 3 dagen geen Annemarie dan.
Je kunt ook de dvd's van "... Zeg 'ns AAA" kopen. Dan zie je haar drieëntwintig jaren jonger.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef Viking84 het volgende:
ja, zo ga je bezuinigen hè, op ONM. Ok, ik ga een winterslaap houden. Roep me maar als Annemarie weer komt
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Je kunt ook de dvd's van "... Zeg 'ns AAA" kopen. Dan zie je haar drieëntwintig jaren jonger.
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vergeet het weekend.
Ik vind het lijntje met Chris en Hugo wel leuk eigenlijk.
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:56 schreef pberends het volgende:
Café De Engel beste café van Nederland.
Over dvd's gesproken in januari komt vrouwenvleugel op dvd!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Je kunt ook de dvd's van "... Zeg 'ns AAA" kopen. Dan zie je haar drieëntwintig jaren jonger.
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:30 schreef soapie het volgende:
Over dvd's gesproken in januari komt vrouwenvleugel op dvd!!!!!!!!!!
Reactie was wat overdreven, maar als ze zich dr zo op verheugd had 9 maanden van de maandelijkse periode af te zijn, is het ergens wel weer beetje begrijpelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
Ik vond de reactie van Elif nogal overdreven toen bleek dat ze niet zwanger was. Jezus, het was niet alsof ze een miskraam had gehad.
.
Geen foto helaas maar ze speelde Pien, de vrouw van zoon des huizes Gert-Jan. Misschien dat dat al een belletje laat rinkelen?quote:Op donderdag 24 november 2005 08:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en ik kan me haar niet in zeg ns aaa herinnerenheeft iemand een fotootje daarvan?
Mwoah, het kan gewoon heel teleurstellend zijn als het niet raak blijkt te zijn. Zeker als je al dacht dat het wel zo was.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
Ik vond de reactie van Elif nogal overdreven toen bleek dat ze niet zwanger was. Jezus, het was niet alsof ze een miskraam had gehad.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |