dus tóch bij de komst van 'n nieuweling!quote:Op zondag 17 september 2006 17:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Op 08-01-2004 (afl. 1985 / seizoen 11) werd bevestigd wat de scène-overgangen eerder die week al deden vermoeden: baby Doris is geboren in Amsterdam, dus ONM is verhuisd naar Amsterdam.
Perverseling.quote:Op zondag 17 september 2006 17:26 schreef babette21 het volgende:
knap trouwens dat je het enige boeiende moment uit dat sterrenslagachtige program heb weten te vissen: een halfblote Niels!
Tsssk...het was best leuk!quote:Op zondag 17 september 2006 17:26 schreef babette21 het volgende:
knap trouwens dat je het enige boeiende moment uit dat sterrenslagachtige program heb weten te vissen: een halfblote Niels!
mwah de meeste onderdelen waren behoorlijk slaapverwekkend...quote:Op zondag 17 september 2006 17:59 schreef Svensational het volgende:
Tsssk...het was best leuk!
Jasperquote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef soapie het volgende:
Of het vergeten broertje van Esmee en Sanne![]()
Maar die hebben we al een keer gezien, dus dat zou niet kunnen.quote:Op zondag 17 september 2006 19:09 schreef babette21 het volgende:
oh, en Iris heeft ook nog 'n broertje, Mathijs ofzo...
serieus? wanneer dan??quote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Svensational het volgende:
Maar die hebben we al een keer gezien, dus dat zou niet kunnen.
Nou, tijdens Arthurs toespraak toen toch een keerquote:
nee, dat was het broertje van Ilyas, Moquote:Op zondag 17 september 2006 19:20 schreef Svensational het volgende:
Nou, tijdens Arthurs toespraak toen toch een keer? Of was dat het broertje van Sanne?
Oh, dat kon ook nogquote:Op zondag 17 september 2006 19:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, dat was het broertje van Ilyas, Mo
Dan zou ik indd ook ontslag nemen en niet meer terugkomen...Al heeft hij wel humor...Af en toe...quote:dat is toch ook wel een degradatie?
ik snap overigens wel dat ze ONM niet meer zo ziet zitten, dat arme kind heeft waarschijnlijk nog nachtmerries van het figureren in de Joostlijntjes....
Sommige mensen...quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:46 schreef Miss_Bitchy het volgende:
[..]
Sommige mensen...![]()
BTW Iwan, die foto van Marnix...probeer je me bang te maken ofzo???![]()
Hey! Rustig jij!quote:Op zondag 17 september 2006 20:44 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Nikkie is gewoon een arrogant wijf, kom haar helaas te vaak tegen hiero in de stad, dat vernaggeld dan ook gelijk mijn dag.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |